Economie

De Bouterbaas

Grappigste Forummer van het Jaar 2012
Als je in goeie jaren maar lekker spendeert en winst weggooit, kun je daarna lekker je hand ophouden.
Yep. Toen ik afstudeerde heb ik 2-3 maanden een uitkering gehad (want nog geen baan). Zoals je wellicht verwacht, had ik tijdens mijn studententijd behoorlijk gefeest en geld verbrast. Een vriend van mij die ook afstudeerde had braaf bij z'n ouders gewoond (raad ik iedereen af) en als een Zwitserse bankier op z'n geld gezeten. Toen hij een uitkering aanvroeg moest hij eerst z'n spaargeld opmaken. Shit happens :)

Vedette

Arthur Shelby Jr.
Wist van +30% voor een bedrijf wat weinig hoeft te ontwikkelen/vernieuwen. Ik boek in vervolg wel direct bij de uitbater.
Tussenpersoon/broker zijn is tegenwoordig big business in allerlei sectoren. De af te dragen commissies worden daarbij steeds hoger. De broker hoeft zich alleen maar te concentreren op een platform wat publiek trekt. De uitbater zelf moet nog steeds strijden voor klandizie en mag intussen steeds meer geld weg brengen naar een bedrijf wat alleen maar klikjes faciliteert.

Der Jaufe

Clubicoon
Tussenpersoon/broker zijn is tegenwoordig big business in allerlei sectoren. De af te dragen commissies worden daarbij steeds hoger. De broker hoeft zich alleen maar te concentreren op een platform wat publiek trekt. De uitbater zelf moet nog steeds strijden voor klandizie en mag intussen steeds meer geld weg brengen naar een bedrijf wat alleen maar klikjes faciliteert.
Yups, bedrijven als Iens en Thuisbezorgd zijn ook dubieus, probeer deze ook te ontwijken.

Bovenaan Onderaan