Der Jaufe
Forum Hall of Fame Inductee
Kortom, belast vermogen gewoonMaar iedereen die een modaal inkomen heeft kan beleggen. Dus ik zie daar geen verschil in tussen arm en rijk.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Kortom, belast vermogen gewoonMaar iedereen die een modaal inkomen heeft kan beleggen. Dus ik zie daar geen verschil in tussen arm en rijk.
Neem je gewone loon, kom je niet in het gedoe van eventuele teruggave terecht.Wie kan mij helpen:
Ik wil graag kindgebonden budget aanvragen (of kijken of ik er überhaupt recht op heb) en daarvoor dien ik ons inkomen op te geven. Op dit moment hebben we echter ouderschapsverlof tegen 70% betaling. Dien ik deze verlaging mee te nemen bij het aanvragen of moet ik mijn normale salaris invullen? Ik kan het niet echt vinden ergens.
De Belastingtelefoon.Wie kan mij helpen:
Ik wil graag kindgebonden budget aanvragen (of kijken of ik er überhaupt recht op heb) en daarvoor dien ik ons inkomen op te geven. Op dit moment hebben we echter ouderschapsverlof tegen 70% betaling. Dien ik deze verlaging mee te nemen bij het aanvragen of moet ik mijn normale salaris invullen? Ik kan het niet echt vinden ergens.
Ohja, dat bestaat ook nog.De Belastingtelefoon.
Je kan op toeslagen.nl je toetsingsinkomen opgeven. Ze hebben al een geschat inkomen staan, maar dat kan je wijzigen en dan kan je per maand aangeven wat je fiscaal loon is, ook dus voor maanden tegen 70% ouderschapsverlof.Wie kan mij helpen:
Geeft ChatGPT geen antwoord op deze vraag?Wie kan mij helpen:
Vond 'm niet genoeg zekerheid bieden.Geeft ChatGPT geen antwoord op deze vraag?
Het is ook maar de vraag of dat het goede antwoord is.Geeft ChatGPT geen antwoord op deze vraag?
Het is een beginHet is ook maar de vraag of dat het goede antwoord is.
Met toeslagen zou ik t risico niet nemenHet is ook maar de vraag of dat het goede antwoord is.
PreciesMet toeslagen zou ik t risico niet nemen
Misschien was je hier al verder mee, maar je moet het loon gebruiken dat uiteindelijk op je jaaropgave staat. Dus dit is het daadwerkelijke loon tegen de 70% betaling, dus niet de 100%. Je kan dus het bedrag van je loonstrook in een reguliere maand nemen en vermenigvuldigen met 12, en daar nog andere inkomsten als bonussen en vakantiegeld bijtellen. Hou ook wel rekening met het feit dat op een gegeven moment de 70% niet meer van toepassing is (als je 9 weken ouderschapsverlof hebt gebruikt ofwel als het kind 1 jaar is).Wie kan mij helpen: