Coronavirus

Yups, en Guido roept, die mensen zijn niet ziek geworden anders hadden we dit wel via de GGD gehoord, alsof deze mensen het type is dat zich bij milde klachten laat testen.
Guido wil natuurlijk niet dat het experiment een flop genoemd wordt. En dat is het wel als één op de vijf zich na de voorstelling niet laat testen, zoals afgesproken.
Minpuntje voor Guido. #Prekenvooreigenparochie
 
Guido wil natuurlijk niet dat het experiment een flop genoemd wordt. En dat is het wel als één op de vijf zich na de voorstelling niet laat testen, zoals afgesproken.
Minpuntje voor Guido. #Prekenvooreigenparochie
Tja, hij zou natuurlijk ook die 20% hufters kunnen aanspreken op t gedrag, maar dat doet ie dan niet, maar gaat lopen janken bij Hugo.
 
Yups, en Guido roept, die mensen zijn niet ziek geworden anders hadden we dit wel via de GGD gehoord, alsof deze mensen het type is dat zich bij milde klachten laat testen.

Ja, want de GGD rapporteert altijd een aparte categorie "mensen die bij een testvoorstelling van Guido Weijers geweest zijn en ook daadwerkelijk positief getest zijn".
 
D'r is dus een test geweest met een voorstelling van de heer Weijers. 20% van de bezoekers heeft zich achteraf niet laten testen.

Mag ik ff kotsen voor deze egoïsten, je opgeven voor een proefevent maar dan niet alles doen, dus gewoon voor je eigen naar het theater ipv onderdeel te zijn van de oplossing :braak: :braak:
Wat had je dan verwacht van mensen die denken dat Guido Weijers leuk is.
 
Het wordt alsmaar lichter aan het einde van de donkere tunnel die corona heet

 
D'r is dus een test geweest met een voorstelling van de heer Weijers. 20% van de bezoekers heeft zich achteraf niet laten testen.

Mag ik ff kotsen voor deze egoïsten, je opgeven voor een proefevent maar dan niet alles doen, dus gewoon voor je eigen naar het theater ipv onderdeel te zijn van de oplossing :braak: :braak:
Door dit soort mensen is het toch logisch dat kabinet nog zoveel op slot doet?

Want mij lijkt het aantal nog hoger wanneer het doorgevoerd zou worden.
 
Het wordt alsmaar lichter aan het einde van de donkere tunnel die corona heet

En dan tegelijk lees ik dit: https://nos.nl/artikel/2370943-r-getal-corona-boven-de-1-rivm-noemt-vooruitzichten-niet-goed.html

Word nog wel een zware periode tot het einde van de tunnel :(
 
Ik geloof dat ze bang zijn dat er eind april 'enkele honderden IC-patiënten méér zullen zijn' en daarmee is dan de derde golf een feit. Het valt of staat met de vaccinatiesnelheid, lijkt me.
Het 'positieve' wat ik dan zie is dat 'enkele honderden' behapbaar lijkt in theorie. Andere kant is een flink deel van de zorg al een jaar bezig in deze wedstrijd en ligt t gevaar van overbelasting op de loer.
 
Het 'positieve' wat ik dan zie is dat 'enkele honderden' behapbaar lijkt in theorie. Andere kant is een flink deel van de zorg al een jaar bezig in deze wedstrijd en ligt t gevaar van overbelasting op de loer.
Klopt. Er zijn gelukkig wel meer 'lichtpuntjes'. Zo is de zorg inmiddels volledig ingeënt, dus uitval door ziekte en daarmee extra werkdruk zullen normaal gesproken niet veel toenemen. De groep die besmet raakt is steeds jonger, dus de groep die uiteindelijk in het ziekenhuis belandt is ook steeds kleiner...

We gaan het zien.
 
Klopt. Er zijn gelukkig wel meer 'lichtpuntjes'. Zo is de zorg inmiddels volledig ingeënt, dus uitval door ziekte en daarmee extra werkdruk zullen normaal gesproken niet veel toenemen. De groep die besmet raakt is steeds jonger, dus de groep die uiteindelijk in het ziekenhuis belandt is ook steeds kleiner...

We gaan het zien.
Met 300 man extra op de IC (en dus een veelvoud op de gewone Covid) zal de druk wel toenemen. Daarbij is in een deel ziekenhuizen de werkdruk sinds vorig jaar maart niet meer op normaal geweest. Eerst ondersteunen afdelingen ivm Covid, daarna rennen om achterstanden eigen afdeling in te halen, en nu weer rennen ivm het ondersteunen. Einde van de maand zouden we op een ruime 3mlj vaccinaties moeten zitten, (1e en 2e prikken).
 
Ik geloof dat ze bang zijn dat er eind april 'enkele honderden IC-patiënten méér zullen zijn' en daarmee is dan de derde golf een feit. Het valt of staat met de vaccinatiesnelheid, lijkt me.
"ze" zijn voor heel veel bang, maar het lijkt soms wel wat overdreven. Al vind ik ook weer niet dat je niet voor enige zekerheid moet gaan. Maar ik zie die derde golf in ieder geval niet ontstaan op dit moment. Cijfers blijven redelijk constant, toch?
 
"ze" zijn voor heel veel bang, maar het lijkt soms wel wat overdreven. Al vind ik ook weer niet dat je niet voor enige zekerheid moet gaan. Maar ik zie die derde golf in ieder geval niet ontstaan op dit moment. Cijfers blijven redelijk constant, toch?
Ja, maar komende weken krijgen we wel enkele versoepelingen, die kunnen weer voor stijgingen gaan zorgen?
 
"ze" zijn voor heel veel bang, maar het lijkt soms wel wat overdreven. Al vind ik ook weer niet dat je niet voor enige zekerheid moet gaan. Maar ik zie die derde golf in ieder geval niet ontstaan op dit moment. Cijfers blijven redelijk constant, toch?
Vorige week ging het wel weer die kant op en de R is weer boven de 1.
En.....Ook heel interessant, want daar ging het vorig jaar ook mis:
694

De Aart zit weer in de maand.
 
Terug
Bovenaan Onderaan