Coronavirus

Wat een kermis vandaag hier. Cameraploegen van NOS, wnl, SBS en weet ik veel over de vloer. En ook lekker allemaal in het Ginneken, niet eens echt Breda.. Ginnekenezen zijn eh.. nogal speciaal... is een soort klein Volendam in de stad zeg maar..
Wastkeburt?
 
Omdat de terrassen open gingen uit protest is er media gekomen naar het Ginneken in Breda. Een klein pleintje, zoiets had je op de grote markt moeten doen.. ook qua verkeer niet handig, ik moest er doorheen..
 
En nou laat je ons met rust!

Even zonder gekheid: ik snap je intuïtie om dit in het Binnenlandse Politiek topic te plaatsen. Dit krijg je van al dat extreemrechtse gestook, termen als MSM en al dat soort onzin.
Tja, we wilden deze meuk volgens mij ook niet hier hebben, maar in algemene nieuwsberichten. Maakt niet uit joh.
 
En hop, weer > 5.000 positieve tests. Gaat lekker....
Die zijn over 2 weken weer beter. Goed voor de groepsimmuniteit. Laat maar even doorrazen tot de meeste gevaccineerd zijn.
Veel lager ga je hem tot die tijd toch niet meer krijgen.
 
Ruim 4k erbij. t.o.v. een week geleden is er nu amper sprake van groei in het 7daags gemiddelde, zitten weer rond de 4.5k. Vooralsnog dus geen duidelijk begin van een derde golf!
 
Terug
Bovenaan Onderaan