Coronavirus

Kom met die bewijzen van die 1.5 meter!!!! ik wil ze zien van onafhankelijke experts en niet van de praatjes zoals corrupte gasten als van dissel, osterhaus dorpsidioot gommers kuipers koopmans etc.. van echte eerlijk experts wil ik die zien... ik wacht.
Jij bent een domoor, jij kijkt en luistert teveel naar de bedriegers op hun staatszenders, ook je dom gelul van onderzoek naar vaccins lul je als een klein dom kind uit je nek.

monmdkapjes beschermen NIET deels... mijn god jong je bent me echt te simpel om nog meer uit te leggen weet je wat jij moet doen abonneer je op de donald duck want die geloof je ook.... ik heb de bewijzen op mijn pc staan van alles .. lees je niet wat van dissel; en de jionge hebben gezegd over die NIET BESCHERMENDE muilkorven?????

Eerlijk jij bent het toppunt van schaap zijn.. jij bent zo een domoor die ik van alles wijs kan maken... jij hebt jouw info van de leugenaars en bedriegers zie ik... wordt slimmer en zoek de info van ONAFHANKELIJKE EXPERTS.... verder stop ik met jou want ik heb niet veel zin om mensen met 2 hersencellen alles 6x uit te leggen.... lees wat ik schrijf
Bewijslast bij klager
->bewijs dat die gasten corrupt zijn
-> bewijs dat de omroepen afhankelijk zijn (en nee, dat ze geld krijgen is geen goed argument
-> als mondkapjes volledig niks doen beïnvloeden ze de ademhaling dus ook niet, dus valt jouw stelling dat ze schadelijk zijn direct in duigen

En dan de bonusvragen, het is 1 groot complot. enkele vragen aan jouw:
- Wie is de baas van het complot
- Wat heeft hij voor baat bij dit complot (gezien het gegeven dat dit persoon al aardig rijk en machtig moet zijn)
- Hoe heeft hij aartsvijanden zoals Israël - Iran en Zuid-Korea - Noord Korea zo eensgezinds gekregen


En een bedankt Bacchus, hier ga ik dus geen antwoord op krijgen, zo kan ik toch nooit ontschapen joh.
 
Laatst bewerkt:
Het wordt alsmaar lichter aan het einde van de donkere tunnel die corona heet

Zei ik toch? Geloofde niemand hier, want je moet die prikken absoluut 3 weken na elkaar zetten. :grin:

Even serieus, het VK heeft hiet wel heel erg goed gegokt (en Nl en Eur wel heel slecht)
 
Zei ik toch? Geloofde niemand hier, want je moet die prikken absoluut 3 weken na elkaar zetten. :grin:

Even serieus, het VK heeft hiet wel heel erg goed gegokt (en Nl en Eur wel heel slecht)
Achteraf is mooi wonen, en klote als je de suiker vergeet.
 
Klopt. Er zijn gelukkig wel meer 'lichtpuntjes'. Zo is de zorg inmiddels volledig ingeënt, dus uitval door ziekte en daarmee extra werkdruk zullen normaal gesproken niet veel toenemen. De groep die besmet raakt is steeds jonger, dus de groep die uiteindelijk in het ziekenhuis belandt is ook steeds kleiner...

We gaan het zien.
Em de data uit het VK tonen toch echt het effect van de vaccinaties aan, de ziekenhuizen lopen leeg en de doden gaan spectaculair naar beneden.
 
Em de data uit het VK tonen toch echt het effect van de vaccinaties aan, de ziekenhuizen lopen leeg en de doden gaan spectaculair naar beneden.
In Nederland dalen de positieve tests in de groep 90'ers(?) die inmiddels gevaccineerd ook in hoog tempo. Dus het werkt echt wel. Maar we moeten wel vaccins geleverd krijgen.
En als ik dan lees dat ze Janssens 'eind maart' gaan goedkeuren, dan zie ik daar toch weer een week of vier verloren tijd. Dat kan op het einde van het jaar zomaar het verschil betekenen tussen een feestmaand of weer zo'n december als afgelopen jaar.
 
In Nederland dalen de positieve tests in de groep 90'ers(?) die inmiddels gevaccineerd ook in hoog tempo. Dus het werkt echt wel. Maar we moeten wel vaccins geleverd krijgen.
En als ik dan lees dat ze Janssens 'eind maart' gaan goedkeuren, dan zie ik daar toch weer een week of vier verloren tijd. Dat kan op het einde van het jaar zomaar het verschil betekenen tussen een feestmaand of weer zo'n december als afgelopen jaar.
Voordeel is dat Janssens slechts 1 prik is en vooralsnog de beloofde aantallen van ruim 11mlj nog steeds belooft. Dan moet kerst echt wel lukken.
 
"ze" zijn voor heel veel bang, maar het lijkt soms wel wat overdreven. Al vind ik ook weer niet dat je niet voor enige zekerheid moet gaan. Maar ik zie die derde golf in ieder geval niet ontstaan op dit moment. Cijfers blijven redelijk constant, toch?

Aantal coronapatiënten in ziekenhuizen flink gestegen​


Voor de derde dag op rij stijgt het aantal coronapatiënten in de Nederlandse ziekenhuizen. Zij behandelen momenteel 1984 mensen vanwege Covid-19, de ziekte die door het coronavirus wordt veroorzaakt. Dat is het hoogste aantal sinds 10 februari.
 

Aantal coronapatiënten in ziekenhuizen flink gestegen​


Voor de derde dag op rij stijgt het aantal coronapatiënten in de Nederlandse ziekenhuizen. Zij behandelen momenteel 1984 mensen vanwege Covid-19, de ziekte die door het coronavirus wordt veroorzaakt. Dat is het hoogste aantal sinds 10 februari.
1984.... mijn ogen zijn geopend...
Maar ff serieus, dit is niet fijn.
 
Vorige week ging het wel weer die kant op en de R is weer boven de 1.
En.....Ook heel interessant, want daar ging het vorig jaar ook mis:
694

De Aart zit weer in de maand.
Het ligt er wel een beetje aan op welke datum je die R berekent. Daarbij is de testbereidheid ook van belang. Die lag tijdens de vorst vrij laag. We hebben toen ook even wat lagere getallen gehad, dus dan wordt R vanzelf weer hoger.

Aantal coronapatiënten in ziekenhuizen flink gestegen​


Voor de derde dag op rij stijgt het aantal coronapatiënten in de Nederlandse ziekenhuizen. Zij behandelen momenteel 1984 mensen vanwege Covid-19, de ziekte die door het coronavirus wordt veroorzaakt. Dat is het hoogste aantal sinds 10 februari.
Zonder plaatje /getallen zegt dit niet zoveel. Als er elke dag1 meer bij komt, stijgt het ook.
 
Het ligt er wel een beetje aan op welke datum je die R berekent. Daarbij is de testbereidheid ook van belang. Die lag tijdens de vorst vrij laag. We hebben toen ook even wat lagere getallen gehad, dus dan wordt R vanzelf weer hoger.

Zonder plaatje /getallen zegt dit niet zoveel. Als er elke dag1 meer bij komt, stijgt het ook.
maar niet flink
 
maar niet flink
69 meer. Dat is meer dan 1, maar is dat dan flink?

Anyways, hier de info over de ziekenhuisopnames: klikkie

Net als de besmettingen schommelt het continu rondom dezelfde waarde. En dat is wat mij betreft prima. Minder is fijner, maar loslaten en op het zelfde niveau is voor andere mensen ook prettig.
 
Het 'positieve' wat ik dan zie is dat 'enkele honderden' behapbaar lijkt in theorie. Andere kant is een flink deel van de zorg al een jaar bezig in deze wedstrijd en ligt t gevaar van overbelasting op de loer.
Maar goed dat de spelers van PSV niet in de zorg werken. Dan waren ze na 2 dagen alweer klaar voor de rest van de maand.
 
Eindigt hier de rij waar ik me kan aansluiten?

Overigens wel jammer van vanmiddag hoor... had het forum eindelijk eens zijn eigen Wappie die zelf onderzoek had gedaan (waarschijnlijk via YouTube, Facebook en Twitter), wordt hij weggestuurd.

Zou Bacchus door de overheid worden betaald om hem de mond te snoeren? :unsure:
 
Wat een kermis vandaag hier. Cameraploegen van NOS, wnl, SBS en weet ik veel over de vloer. En ook lekker allemaal in het Ginneken, niet eens echt Breda.. Ginnekenezen zijn eh.. nogal speciaal... is een soort klein Volendam in de stad zeg maar..
 
Terug
Bovenaan Onderaan