-040-
Bondscoach
Beetje koningshuis gezind, is het niet? Met je oranje auto‘s.Hyundai I20 Coupe (2015, 1.4 90hp diesel) lijkt t te gaan worden. In oranje.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Beetje koningshuis gezind, is het niet? Met je oranje auto‘s.Hyundai I20 Coupe (2015, 1.4 90hp diesel) lijkt t te gaan worden. In oranje.
Zowel de kleur als merk staan vrijwel onderaan de lijstjes met meeste schade, volgens her verbond van verzekaars 2018.Beetje koningshuis gezind, is het niet? Met je oranje auto‘s.
Roze Autos maken overigens de meeste schademeldingen (2.8% van de roze Wagens per jaar)
Zo, alsof alleen vrouwen roze rijden #cancel_teamspirit #teamspirit_is_niet_wokeVrouw aan het stuur bloed aan de muur is dus gewoon gebaseerd op feiten
Zo, alsof alleen vrouwen roze rijden #cancel_teamspirit #teamspirit_is_niet_woke
Voorzichtig aan het kijken naar een nieuwe bolide. Iemand ervaring met Xi versies van de BMW 5 touring? De benzine versie 3.0si?
In die ouwe G-klasse zou het wat mij betreft prima zijn. Is sowieso naar huidige maatstaven redelijk underpowered en het geluid maakt mij niet veel uit. De V8 in de coupe zou ik er daarentegen nooit uithalen.
Zijn hier old-timer bezitters die over ombouwen van de auto nadenken?
Daar zijn toch oplossingen voorIn die ouwe G-klasse zou het wat mij betreft prima zijn. Is sowieso naar huidige maatstaven redelijk underpowered en het geluid maakt mij niet veel uit. De V8 in de coupe zou ik er daarentegen nooit uithalen.
Inmiddels is mijn blik enigszins gericht op een Alfa Romeo Giulia Veloce.
Bekijk bijlage 5574Bekijk bijlage 5575
Dat de eerste generatie nog Cee'd heette?Ik ben me op het oriënteren voor een nieuwe leaseauto van de zaak en ik wil een iets grotere auto dan ik nu heb (Peugeot 208) om een beetje toekomstproof te blijven. Eigenlijk de enige auto die binnen het leasebudget past, is de Kia Ceed Sportswagon Comfortline of Dynamicline.
Kan iemand hier iets over de Kia Ceed zeggen?
Altijd handig, mocht er een vraag over komen in een pubquiz oid.Dat de eerste generatie nog Cee'd heette?
Die apostrof spreek je niet uit toch?Dat de eerste generatie nog Cee'd heette?
Mijn ouders hebben die altijd gehad en waren prima tevreden.Ik ben me op het oriënteren voor een nieuwe leaseauto van de zaak en ik wil een iets grotere auto dan ik nu heb (Peugeot 208) om een beetje toekomstproof te blijven. Eigenlijk de enige auto die binnen het leasebudget past, is de Kia Ceed Sportswagon Comfortline of Dynamicline.
Kan iemand hier iets over de Kia Ceed zeggen?
Astra station, 5 jaar oud. Na een paar jaar de oude Polo van mn schoonpa, nu onze eerste echte familiebak. Man wat een ruimte vergeleken met die Polo. Nu al zin in de auto inpakken voor de vakantieWas für eine?