Der Jaufe
Forum Hall of Fame Inductee
Op eens weet je het, je wordt populistNee, dan is het doen van wat aannames inderdaad een stuk makkelijker.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Op eens weet je het, je wordt populistNee, dan is het doen van wat aannames inderdaad een stuk makkelijker.
Roestvast een soort van langzaam branden zullen we maar zeggen.In vlammen opgegaan?
Zegt iemand die zelf allemaal aannames doet van probleemgevallen aan de RenaultNee, dan is het doen van wat aannames inderdaad een stuk makkelijker.
Nee hoor, dit is geen discussie.Wat wordt dit opeens een serieuze discussie.
iig zeker geen BMW. Hele slechte ontwikkeling dit. Hun auto's zijn de laatste jaren sowieso al hondslelijk, maar dit maakt ze nog lelijker.
Je zou er bijna Renault van gaan rijden, bijna dan.
Ik ken toch vele drempels waar je niet met de Vmax overheen kunt.Als jij je gewoon aan de Vmax houdt kan jij een goede drempel passeren zonder te remmen, tenzij je 6 zakken cement achterin hebt liggen. Rotondes, verkeerslichten en zebra's, kwestie van anticiperen, bij een wachtmomentje ff je gas loslaten ipv doorrijden en laatste moment remmen scheelt wel benzine maar kost geen extra tijd.
Als dit betekent dat de optie verder gratis is…. Maar dat zal vast niet.
Je zou er bijna Renault van gaan rijden, bijna dan.
Dan zijn het klotedrempelsIk ken toch vele drempels waar je niet met de Vmax overheen kunt.
Nee, dit betekend dat in iedere auto dus elektrische stoelverwarming zit en dat je dit kan activeren door een abbo af te sluiten.Als dit betekent dat de optie verder gratis is…. Maar dat zal vast niet.
Weet ik. Maar dat suggereert dat je er bij aankoop dus nog niet voor betaalt.Nee, dit betekend dat in iedere auto dus elektrische stoelverwarming zit en dat je dit kan activeren door een abbo af te sluiten.
Weet ik. Maar dat suggereert dat je er bij aankoop dus nog niet voor betaalt.
Het wordt wel ingebouwd, dat ga je dus sowieso betalen.Weet ik. Maar dat suggereert dat je er bij aankoop dus nog niet voor betaalt.
Ik ken toch vele drempels waar je niet met de Vmax overheen kunt.
Als dit betekent dat de optie verder gratis is…. Maar dat zal vast niet.
BMW heeft een overnachting voor u geboekt in Zürich.Nou, ik heb m'n nieuwe auto nu een week, en gelukkig niet met een abo voor de stoelverwarming. Wel voor andere diensten (maar die zijn de eerste 3 jaar gratis). Zo kan ik bijvoorbeeld nonderweg aar BMW bellen en zeggen dat ik later op de dag een hotel in stad x nodig heb en dan boeken ze dat. Normaal doet m'n vrouw dat, nu geoutsourced. (overigens heb ik die optie nooit gebruikt bij m'n vorige auto).
Normaal doet m'n vrouw dat, nu geoutsourced.
Slechts aan het ontlasten, hij is immers van de ontlasting.U bent vrouwlief overbodig aan het maken?
U bent vrouwlief overbodig aan het maken?
Ik noem het meer het calibreren van talent.
Dat klinkt als een HR drogreden