Auto's

Die hebben de laatste jaren wel stappen gezet. Een aantal modellen vindt ik dan ook echt wel mooi tegenwoordig. Maar goed, je zoekt een wat oudere auto dus dan zal die vlieger niet opgaan.
Op zich wel, maar de besparing moet wel ergens vandaan komen. De wielkast van een Duster is bijvoorbeeld niet afgedekt met een plaat, daar zie je gewoon het staal zitten.
Allemaal niet zo'n probleem, maar het oogt allemaal ook wel wat goedkoper. Komt nog bij dat het eigenlijk gewoon een goedkopere versie is van een Renault en ik heb teringhekel aan Franse auto's... :shrug:

Op zich wel, maar de besparing moet wel ergens vandaan komen. De wielkast van een Duster is bijvoorbeeld niet afgedekt met een plaat, daar zie je gewoon het staal zitten.
Allemaal niet zo'n probleem, maar het oogt allemaal ook wel wat goedkoper. Komt nog bij dat het eigenlijk gewoon een goedkopere versie is van een Renault en ik heb teringhekel aan Franse auto's... :shrug:
Maar ze zijn wel groot en dat was je voornaamste eis.

Heeft iemand hier toevallig een Tesla model Y?
Vrouwlief moet een nieuwe leaseauto uitzoeken en haar werkgever heeft in haar wijsheid besloten dat alles elektrisch moet worden.
Op dit moment hebben we een VW Passat stationcar, met flink wat bagageruimte (650L).
Van de keuzes die ze nu heeft lijkt alleen een Tesla model Y daar aan te komen - sterker nog, die heeft zo'n 850L. Ik heb een ontzettende hekel aan Elon Musk, maar het kan zijn dat die principes maar aan de kant moeten voor een praktische keuze. De acceleratietijd verzacht de pijn dan wat... :S:

Nee ben niet van de elektrisch. Ze kruipen door de bochten, maar als ze dan op een recht stuk zitten kunnen ze ineens wegblazen.
Kortom: mensen in Tesla's vallen niet onder de beste rijders van NL.
Daarnaast die handgrepen die in de deur zitten, vreselijk.

Nee ben niet van de elektrisch. Ze kruipen door de bochten, maar als ze dan op een recht stuk zitten kunnen ze ineens wegblazen.
Kijk, dat is tenminste een rationele beoordeling waar ik iets mee kan!

Ach, als ie je maar van a naar b brengt.

Terug
Bovenaan Onderaan