Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
iemand interesse?
De afgepakte sportwagen van Sywert van Lienden wordt geveild
De pijlsnelle BMW Z4 M40i van Sywert van Lienden, die hij kocht nadat hij had gecasht met de omstreden mondkapjesdeal, staat te koop bij Domeinen. Belangstellenden kunnen de auto op 7 november bekijken en een bod uitbrengen.www.ad.nl
Is die met mondkapje?iemand interesse?
De afgepakte sportwagen van Sywert van Lienden wordt geveild
De pijlsnelle BMW Z4 M40i van Sywert van Lienden, die hij kocht nadat hij had gecasht met de omstreden mondkapjesdeal, staat te koop bij Domeinen. Belangstellenden kunnen de auto op 7 november bekijken en een bod uitbrengen.www.ad.nl
Is die met mondkapje?
Dan neem ik hem. Handig bij het schilderen welGratis een doos afgekeurde mondkapjes erbij hoorde ik.
Iemand nog interesse in n micra met "wat" gebruikssporen?
On a serieus note; ik ben nu aan t verdiepen in compacts met ahk (moet mijn boot plus Trailer, <400kg ongeremd een paar keer per jaar vervoeren kunnen). Iemand tips of aan/afraders? Budget <12k, ps 80-100 voldoende, bj 2014-2019. Betrouwbaar, goed zicht en liefst <100k km's. Jaarverbruik zelf 10 a 14k. Verbruik tot max 5.5 gecombineerd (liefst zuiniger). Is bv een opel Adam een aan of afrader? C3? Opnieuw een micra? Clio/Twingo? Mag ook over pb als je wat kunt delen of vind in omgeving Leipzig. Bvd
Iemand nog interesse in n micra met "wat" gebruikssporen?
On a serieus note; ik ben nu aan t verdiepen in compacts met ahk (moet mijn boot plus Trailer, <400kg ongeremd een paar keer per jaar vervoeren kunnen). Iemand tips of aan/afraders? Budget <12k, ps 80-100 voldoende, bj 2014-2019. Betrouwbaar, goed zicht en liefst <100k km's. Jaarverbruik zelf 10 a 14k. Verbruik tot max 5.5 gecombineerd (liefst zuiniger). Is bv een opel Adam een aan of afrader? C3? Opnieuw een micra? Clio/Twingo? Mag ook over pb als je wat kunt delen of vind in omgeving Leipzig. Bvd
Klopt, aandeel autos met vaste degelijke trekhaak is in NL beter. Zeker bij kleine auto's vrij zeldzaam hier en als, dan meestal n flutding wat nagemonteerd is om n fietsenrekje op te ploffen. In NL prijs echter hoog en n papierwerk waar ik liever niet aan begin qua importeren. Maar bedankt voor t meedenken natuurlijk.Heel jouw advertentie zegt:
Toyota Yaris gebraucht kaufen bei AutoScout24
Toyota Yaris Gebrauchtwagen gesucht? Hier finden Sie aktuelle Toyota Yaris Angebote bei AutoScout24, dem europaweit größten Online-Automarkt.www.autoscout24.de
P.s. de vraag of rondkijken in NL niet handiger is. Ik weet niet hoe het in Duitsland is maar in NL heeft iedereen een trekhaak, maar hier in CH ongeveer niemand.
Klopt, aandeel autos met vaste degelijke trekhaak is in NL beter.
Valt tegen, was vandaag bij een dealer met werkplaats en daar was de vriendeprijs op auto's van daar met het narusten, keuren en indragen in de papieren ruim 800. Voor auto's van buiten hadden ze momenteel geen tijd (werk teveel) maar verwacht niet dat dat veel goedkoper zal zijn elders. En dat zijn vaak nog van die algemene afnemeembare haken. Papierwerk in duitsland is volgens mij vaak wat lastiger (dan in bijv nederland). Als je het veranderd moet er een nieuwe HU volgen zover ik het begrijp, incl een goedkeuring dus van een onafhankelijke partij.Bij een beetje garage kan je een goede trekhaak er voor rond de 500 euro laten plaatsen en kan je een caravan trekken.
Valt tegen, was vandaag bij een dealer met werkplaats en daar was de vriendeprijs op auto's van daar met het narusten, keuren en indragen in de papieren ruim 800
Zo zie je maar. In alle landen klagen de buitenlanders.Gewoon 300 euro duurder dan in Frankrijk en dan reken ik niet eens de goedkoopste prijs.
Zo zie je maar. In alle landen klagen de buitenlanders.
Hoho, in alle landen klagen Nederlanders he, in ons geval. Hoort bij de roots.Zo zie je maar. In alle landen klagen de buitenlanders.
Een dag niet geklaagd is een dag niet geleefd.Hoho, in alle landen klagen Nederlanders he, in ons geval. Hoort bij de roots.