Yorbe Vertessen (A)

Dit begint een beetje op Football Manager mods te lijken waarmee je de redenen voor blessures zo absurd mogelijk kunt maken. "Slipped on soap on the way to the bathroom" of zo. Wat typisch ook weer. Ik wacht nu al op Luuk, Gakpo of Madueke die voor Monaco jog uitvalt. Iedereen fit voor een cruciale pot? Dat zit niet in ons dna.
Niet dat je iets aan Vertessen mist, maar het zou idd wel vervelend zijn als belangrijke spelers geblesseerd raken.
 
Dit begint een beetje op Football Manager mods te lijken waarmee je de redenen voor blessures zo absurd mogelijk kunt maken. "Slipped on soap on the way to the bathroom" of zo. Wat typisch ook weer. Ik wacht nu al op Luuk, Gakpo of Madueke die voor Monaco jog uitvalt. Iedereen fit voor een cruciale pot? Dat zit niet in ons dna.
Daar kun je een mooi lijstje van maken van die idiote blessures op football manager :ROFL:
 
Dit begint een beetje op Football Manager mods te lijken waarmee je de redenen voor blessures zo absurd mogelijk kunt maken. "Slipped on soap on the way to the bathroom" of zo. Wat typisch ook weer. Ik wacht nu al op Luuk, Gakpo of Madueke die voor Monaco jog uitvalt. Iedereen fit voor een cruciale pot? Dat zit niet in ons dna.
Het is vervelend maar het is een van de meest voorkomende ziektes/aandoeningen bij mensen rond de 20. Het voordeel is dat het geen spier of peesblessure is waarbij je nooit weet of iemand herstelt. Als hij weer fit is dan is hij weer de oude. (Of misschien nog iets sneller omdat hij zijn wormvormig aanhangsel mist en dus lichter is:unsure:)

Maar ja nu hebben we geen fitte reservespits... Dan maar hopen dat Luuk fit blijft. Ik klop het af.
 
Klopt, heb het vorig jaar gehad, ik was binnen 3 dagen weer aan het werk, hoef ik me fysiek niet zo in te spannen als zij doen.
Tja, mijn operatie is ondertussen een kleine 20 jaar geleden, neem aan dat het tegenwoordig ook met een minder grote incisie kan en derhalve de hersteltijd ook korter kan zijn.
 
Tja, mijn operatie is ondertussen een kleine 20 jaar geleden, neem aan dat het tegenwoordig ook met een minder grote incisie kan en derhalve de hersteltijd ook korter kan zijn.
Is tegenwoordig laparoscopisch. 3 klein puntjes, maar je moet wel doorheen spierweefsel. Hier mag post operatief geen grote druk op gezet worden om alles te herstellen. In principe is 2 weken dan nog kort voor fysieke inspanning. Normaal mag je een maand niet intensiefs doen, misschien onder begeleiding wel.
 
Is tegenwoordig laparoscopisch. 3 klein puntjes, maar je moet wel doorheen spierweefsel. Hier mag post operatief geen grote druk op gezet worden om alles te herstellen. In principe is 2 weken dan nog kort voor fysieke inspanning. Normaal mag je een maand niet intensiefs doen, misschien onder begeleiding wel.
Kijk, een kenner als ik het zo hoor. Doelde idd op het door het spierweefsel gaan wat fnuikend is in deze. Bedankt voor de toelichting!!
 
Is tegenwoordig laparoscopisch. 3 klein puntjes, maar je moet wel doorheen spierweefsel. Hier mag post operatief geen grote druk op gezet worden om alles te herstellen. In principe is 2 weken dan nog kort voor fysieke inspanning. Normaal mag je een maand niet intensiefs doen, misschien onder begeleiding wel.
Oh, dank voor de info. Ik vroeg me namelijk net af nav een artikel op VP waarom het zo ‘ontstellend lang’ duurt eer hij hersteld is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan