Yorbe Vertessen (A)

Een jongen die met zijn gedachten al verder is dan de bal raken.
‘Als ik de bal links langs de keeper tik, word ik of getackeld of ik ben er langs en ik ben sneller dan de rest…oh ik vergeet de bal te raken.’
‘Als ik nu inloop dan krijg ik de rebound, maar dan moet ik bij het juichen rekening houden met de keeper, dus moet ik dan direct opspringen…oh ik vergeet de bal te raken.’

Ik denk dat dat er nooit uitgaat: oftewel niet geschikt.
Als hij wel de rust in zijn hoofd krijgt om zich te focussen op de bal/schot: geschikt.
 
Een jongen die met zijn gedachten al verder is dan de bal raken.
‘Als ik de bal links langs de keeper tik, word ik of getackeld of ik ben er langs en ik ben sneller dan de rest…oh ik vergeet de bal te raken.’
‘Als ik nu inloop dan krijg ik de rebound, maar dan moet ik bij het juichen rekening houden met de keeper, dus moet ik dan direct opspringen…oh ik vergeet de bal te raken.’

Ik denk dat dat er nooit uitgaat: oftewel niet geschikt.
Als hij wel de rust in zijn hoofd krijgt om zich te focussen op de bal/schot: geschikt.
Dat zou het zo maar eens kunnen zijn.
 
Geen lichaam om elke week op een hoog niveau te moeten presteren. Echt een man van glas. Hij lijkt nu ook wat zwaarder dan vorig jaar.
 
Geen lichaam om elke week op een hoog niveau te moeten presteren. Echt een man van glas. Hij lijkt nu ook wat zwaarder dan vorig jaar.
Nou, de heldenstatus na fc mak schaap van donderdag is wat Vertessen betreft wel van korte duur
 
Totaal geen fan van Vertessen, die ik pure middelmaat vind, maar dit zou wel een erg domme en onlogische zet zijn inderdaad... zoals PSV al het hele seizoen aan het doen is...
Ik niet per se. Zelfs nu - voordat er versterkingen zijn en nadat Cody, Noni verkocht zijn en Luuk geblesseerd - komt hij nauwelijks aan spelen toe. Ik heb er weinig vertrouwen in dat hij het nog gaat redden, dus laat hem lekker een halfjaar in Belgie spelen. Wie weet gaat zijn marktwaarde nog wat omhoog.
 
  • Leuk
Reactions: Bas
Had hem er graag bijgehouden als wissel of reservespeler.

Ik vind hem in bepaalde wedstrijden bruikbaar als een soort van breekijzer als alle overige opties niet meer werken en je wat moet forceren. Handig in de counter en had toen wat doelpunten of assists gemaakt.

Het is niet zo dat zijn salaris heel hoog is maar hij is relatief jong dus het is ook niet verkeerd als Yorbe wat minuten maakt bij een andere club.
 
Terug
Bovenaan Onderaan