Yorbe Vertessen (A)

Ik vind hem qua stijl heel erg lijken op Donyell Malen.
 
Laatst bewerkt door een ninja:

Ik vind hem qua stijl heel erg lijken op Donyell Malen.
Aardige beelden wel. Hij kan dus wel voetballen. Dat liet hij bij zijn debuut niet zien. Ik zie echter niet echt een vergelijking met Malen? Die is toch behoorlijk technisch met passeren e.d. Ik zie hem vooral hard rennen?
 
Aardige beelden wel. Hij kan dus wel voetballen. Dat liet hij bij zijn debuut niet zien. Ik zie echter niet echt een vergelijking met Malen? Die is toch behoorlijk technisch met passeren e.d. Ik zie hem vooral hard rennen?

Snel in zijn eerste meters en ik zie hem ook wel mannetjes passeren.
 
Wel goed dat er veel jeugd door komt de laatste tijd. Hopelijk kan hij vast aanhaken. Zou goed zijn voor de opleiding
 
Wie weet, de eerste Belg uit onze academie die gaat doorbreken.
 
Alleen al met zo een naam eindig je bij VVV.
 
  • Hahaha!
Reactions: IPF
Pijlsnel en bereid om meters te maken. Afmaken is matig, qua passing niet veel laten zien en dribbelen is oké. Dat stukje 'bereid om meters te maken' is voor Schmidt het belangrijkst, vandaar zijn speelminuten. Is prima voor op de bank, maar zal denk ik niet effectief genoeg zijn voor een basisplek.

Ik las ook ergens dat hij een beetje moeite heeft om zich met de groep te mengen, mocht hij zich na een tijdje meer thuis voelen hier dan zou het zomaar kunnen dat dat zich ook uitbetaalt in goede prestaties.
 

Ik vind hem qua stijl heel erg lijken op Donyell Malen.
En toch, die goal op 1.50 is wel een goede. De Rommedahl vergelijking snap ik ergens wel. Laten we komende 2 wedstrijden maar met dezelfde startopstelling beginnen.
 
Pijlsnel en bereid om meters te maken. Afmaken is matig, qua passing niet veel laten zien en dribbelen is oké. Dat stukje 'bereid om meters te maken' is voor Schmidt het belangrijkst, vandaar zijn speelminuten. Is prima voor op de bank, maar zal denk ik niet effectief genoeg zijn voor een basisplek.

Ik las ook ergens dat hij een beetje moeite heeft om zich met de groep te mengen, mocht hij zich na een tijdje meer thuis voelen hier dan zou het zomaar kunnen dat dat zich ook uitbetaalt in goede prestaties.
Geef m even. Zijn snelheid is sowieso een enorm wapen... werkt zich een slag in de rondte (ook bewijsdrang). Qua basis plek zal hij ook genoeg spelen. Je zal blessures houden. En als we Europees bezig zijn wil je spelers rust geven. Die krijgt wel zn minuten.. dan weten we snel genoeg of ie dit ook constantkan laten zien..
 
Terug
Bovenaan Onderaan