Yorbe Vertessen (A)

Mag samen met Doan strijden om de titel "verrassing van de eerste seizoenshelft". Wmb wint Yorbe hem - ook omdat ik van Doan al meer verwachtte.
Ik had het net andersom. Had van Yorbe al verwachtingen en nog weinig van Doan.

Voor mij kan Guti trouwens ook mee dingen om die prijs. Dacht dat hij 0 minuten zou maken en staat er inmiddels tov van Ginkel ook terecht in.
 
Ik had het net andersom. Had van Yorbe al verwachtingen en nog weinig van Doan.

Voor mij kan Guti trouwens ook mee dingen om die prijs. Dacht dat hij 0 minuten zou maken en staat er inmiddels tov van Ginkel ook terecht in.
Eerder een gebrek aan beter. Werkt hard, maar alle ballen zijn risicoloos of kansloze ballen er over heen. Niet slecht, niet bijzonder.
 
Begint gewoon een erg fijne speler te worden; altijd leuk uit de opleiding. Heerlijke goal en zeker nu met wat meer ruimte super gevaarlijk
 
Het kan een lucky goal geweest zijn.

Aan de andere kant: schiet zo een voorzet maar eens op die manier in de bovenhoek :cool:
Ja, iedere keer als ie m fraai binnentrapt is dat het excuus, wel fijn voor m dat ie vaak geluk heeft zullen we dan maar zeggen :cool:
 
Eerder een gebrek aan beter. Werkt hard, maar alle ballen zijn risicoloos of kansloze ballen er over heen. Niet slecht, niet bijzonder.
Eens en oneens. Ik vind hem niet top (tenminste neem aan dat je guti bedoeld) zoals een Sangare dat meestal wel is. Maar hij speelt van Ginkel en Propper (toch ook weer niet de aller minste) er wel terecht uit. Dat had ik persoonlijk niet verwacht aan het begin van het seizoen. Dacht zelfs dat Thomas/mauro cm beter zou zijn dan Guti.

Doan en Vertessen had ik wel hoop op dat ze dit seizoen een positieve bijdrage gingen brengen. Al was het in de breedte. Ook deze twee hebben me positief verast :)
 
Is zich leuk aan het ontwikkelen. Als in de jeugdopleiding niet af en toe een goede aanvaller zou zijn, zouden we nog verder achteruit gaan. Dat hij nog af en toe kansen mist, moet nog beter. Maar hij gaat er tenminste wel voor.
 
Als het structureel gebeurt, gaat het vast in zo’n groep zitten. Als het 1 keer gebeurt is het gewoon een verkeerde keuze. Analyseren met de betrokken spelers, van leren en door.
Plus. Beter deze fout maken in een 1 4 wedstrijd. En dan hopelijk er van leren.

Dan dat de fout je de winnende treffer tegen Ajax kost 🤔
 
Ik ga maar eens nieuwe schoenen kopen. Met alles wat jij mij in de schoenen schuift mag ik mij wel twee maten groter gaan aanmeten.
Herkenbaar.
IPF is op een gegeven moment ook grotere condooms gaan bestellen omdat mensen het zo vaak over een ‘enorme lul’ hadden in zijn aanwezigheid. 😉😎
 
  • Hahaha!
Reactions: IPF
Terug
Bovenaan Onderaan