Yorbe Vertessen (A)

Zeer benieuwd wat hij en Madueke kunnem brengen. Allebei bijzondere talenten met groei blessures lijkt het. Hopelijk gaat nieuwe technksche staf hier beter mee om. Onder RVN trainen moet geweldig zijn voor elke aanvaller
Vertessen niveau RKC. Zal Ruud ook wel gaan zien.
 
Hm, hoe fit is Vinicius ondertussen weer? Anders is de spoeling op 9 wel dun ondertussen, met ook Fofana geblesseerd (wanneer niet eigenlijk).
 
Ik zeg Max verkopen en die Gnonto wegkapen voor de neus van Feyenoord :D
evilest.jpg
 
Gnonto gaat toch al niet meer naar Feyenoord. Ze hebben Danilo en Gimenez nu als spitsen. Zal vast niet nog een spits bijkomen.
Klopt ze zijn volgens mij afgehaakt toen de voorzitter van Zürich nogal zuur reageerde op hun aanbod. Vooralsnog is hij niet verkocht, dus andere clubs hebben niet doorgepakt. Misschien dat die voorzitter nu een toontje lager gaat zingen als John zich meldt.
 
De naweeën van Roger
Dit begint een beetje op Football Manager mods te lijken waarmee je de redenen voor blessures zo absurd mogelijk kunt maken. "Slipped on soap on the way to the bathroom" of zo. Wat typisch ook weer. Ik wacht nu al op Luuk, Gakpo of Madueke die voor Monaco jog uitvalt. Iedereen fit voor een cruciale pot? Dat zit niet in ons dna.
 
Terug
Bovenaan Onderaan