Willem II - PSV | Zondag 10 november | Eindstand 2-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
We geven JdJ wel de schuld maar iedereen behalve ik haha was idolaat van Mitrogoal. Guti? Wekenlang drukte iedereen op F5 omdat we hem maar moesten halen. Het is ook weer niet zo simpel. Spelers kopen voor posities die geen prioriteit hebben neem ik JdJ meer kwalijk.
Dan moet ik je toch even corrigeren , ik was ook niet enthousiast over Mitro, en nadat we hem hebben gezien , ben ik dat nog steeds niet. Guti vond ik op het eerste gezicht een goede aankoop, zonder eigenlijk iets van hem te weten , maar ben al vrij snel van gedachten veranderd toen ik hem een paar wedstrijden had zien spelen , komt echt zelfs voor de eredivisie heel veel tekort
 
Hij is gehaald als joker. De invalbeurten waren op zich prima toch in die rol? Als je 2 spitsen geblesseerd zijn en je je jeugdspelers verhuurd hebt, waarom dan niet de enig overgebleven spits opstellen?
Hoeveel doelpunten heeft hij gemaakt? Dat is dan toch het enige waar je een joker op af kan rekenen?
 
Hij is gehaald als joker. De invalbeurten waren op zich prima toch in die rol? Als je 2 spitsen geblesseerd zijn en je je jeugdspelers verhuurd hebt, waarom dan niet de enig overgebleven spits opstellen?
Ik zou Pereiro een veel logischer keuze vinden als spits . Ook Gakpo vind ik een betere en logischere keuze
 
De bespiegelingen is altijd voorpret maar de realiteit en toestand waarin het elftal zich bevind moeten we al blij zijn met gelijkspel.
Wat hebben de scouts en JDJ gefaald! De kar moet nu worden getrokken door talenten uit jong PSV maar dan kan je de platte kar wel vergeten.
 
Ben benieuwd of naast Zoet ook Sadilek geslachtofferd wordt.
 
Die Rik Elfrink neem ik langzamerhand ook niet meer serieus.

' Zoet heeft beresterke jaren gekend '. Welke jaren? Kan alleen die kampioens + CL jaar en helemaal in die dubbele ontmoeting met Atletico herinneren waar Zoet erg goed was.

Tis gewoon logisch dat die nu eruit gepleurt wordt. Wel helaas drie weken te laat. Helaas gaat Bommeltje ook nu pas ingrijpen nu alles verloren is. Het zal me ook niks verbazen als PSV nu vandaag ook wint bij Willem II, en dan is de zogenaamde rust weer teruggekeerd.
 
Het kan nu nog een mooie wedstrijd worden


Als het dat wordt, komt het voor mij als een complete verrassing
 
Als het een mooie wedstrijd wordt die PSV bijvoorbeeld met 3-2 verliest schieten we er niet zoveel mee op. :cautious:

Mwah, als er weer eens goed gevoetbald zou worden.... als dat kan met 3 tegengoals

Hoe dan ook, kampioen worden we dit jaar toch niet; en er moet zoveel gebeuren dat ik ons volgend jaar ook nog niet via de voorrondes in de CL zie komen....laten we proberen te gaan voetballen, dan komen de punten uiteindelijk wel weer
 
Die Rik Elfrink neem ik langzamerhand ook niet meer serieus.

' Zoet heeft beresterke jaren gekend '. Welke jaren? Kan alleen die kampioens + CL jaar en helemaal in die dubbele ontmoeting met Atletico herinneren waar Zoet erg goed was.

Tis gewoon logisch dat die nu eruit gepleurt wordt. Wel helaas drie weken te laat. Helaas gaat Bommeltje ook nu pas ingrijpen nu alles verloren is. Het zal me ook niks verbazen als PSV nu vandaag ook wint bij Willem II, en dan is de zogenaamde rust weer teruggekeerd.

Ik kan me vergissen, maar ik kan me niet herinneren ooit een trainer te hebben gezien die zó snel een keeper wisselt.

Volgens mij heeft MvB inmiddels zo'n beetje alles gedaan wat op dit forum wordt geroepen. Ihattaren (17!) in de basis, Ihattaren op 10. Guti in de basis, Hendrix eruit. Guti eruit, Hendrix er weer in. Zoet eruit. Bruma eruit. Baumgartl erin, Baumgartl eruit, Schwaab erin. Gakpo in de basis... Etc...

Het enige dat ik hier nog wel eens hoor roepen dat hij niet heeft geprobeerd is nb Pereiro erin - die zich al jaren laat zien als uiterst onbetrouwbaar, en nu transfervrij weg wandelt, Rosario eruit (maar wie moet daar op rechts staan??) en Sadilek eruit (maar hebben we wel kwaliteit op linksback?).

Voor een trainer die onverstoorbaarheid predikt, vind ik hem eerlijk gezegd juist tamelijk proactief. Maar vergeet niet: van brandhout bouw je nooit een solide huis.
 
Mwah, als er weer eens goed gevoetbald zou worden.... als dat kan met 3 tegengoals

Hoe dan ook, kampioen worden we dit jaar toch niet; en er moet zoveel gebeuren dat ik ons volgend jaar ook nog niet via de voorrondes in de CL zie komen....laten we proberen te gaan voetballen, dan komen de punten uiteindelijk wel weer

Geweldige Avatar, "de Dude" (big Lebowski als ik me niet vergis)?
 
Geweldige Avatar, "de Dude" (big Lebowski als ik me niet vergis)?

Yep! Voelde beter bij dit PSV

Wil eigenlijk ook mijn naam in the Dude veranderen, maar weet niet hoe dat moet. Nieuw account aanmaken, of kan het ook anders?
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan