Willem II - PSV | Zondag 10 november | Eindstand 2-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ik snap dat het ongelofelijk klote is dat Malen en Bergwijn weg zijn. Dat die twee een hoop verbloemen zag ik al vab mijlenver aankomen. Dat dit dan ons weer moet gebeuren is typisch (cAliMerOoo).

Maar alsnog is het schandalig dat je in 6 wedstrijden 2 punten pakt. Dat heeft niks met die 2 spelers alleen te maken, dat is een collectief falen.

Er wordt op een aantal spelers individueel geschoten doch het is inderdaad een collectief falen met meerdere oorzaken.
Bepalende spelers gekwetst of weg , (te dure )aankopen die stuk voor stuk gewoon te kort komen , zwakke posities niet versterkt ,
Een trainer die verleden seizoen al liet blijken van eigenzinnig zijn (verkeerde )visie vol te houden en tactisch niet kan bijsturen.
Blijkbaar een gebrek aan gezonde ambitie en zelfkritiek bij de tech leiding
Bovendien is er dan een voorspelbare ongeschreven wet dat details dan nog eens de verkeerde kant opvallen.
 
Toch heeft van Bommel gelijk. Het loopt niet, dus dan zit het niet mee.

Pingel voor Dumfries niet gegeven, bal op de lat.

Dat praat niet goed dat je verliest bij Willem II.

Maar het is een feit dat de bal ook niet goed valt vandaag.

Over de toekomst: ik zie geen goed alternatief voor een andere coach.
Dus we moeten strijden voor plek 3 en 2!

Met van Bommel.
John de Jong mag zijn stage afsluiten en volgend seizoen ergens anders een zooitje maken.

Van Bommel moet het vertrouwen krijgen en dan worden we 2e of 3e.

Mee eens. Ik vond het vandaag een zeer open wedstrijd die alle kanten op had kunnen gaan, van 4-0 voor Willem II naar een moeizame overwinning voor PSV.

Dingen die ik tegen vond zitten:
Opportunistisch spel met opkomende backs wordt al in de 7e minuut afgestraft
Nunnely in de beste vorm van zijn leven (mogelijk?)
Wellenreuther keepte ook zeer sterk
Geen penalty toegekend krijgen op een cruciaal moment
In een goede fase een hard schot dat helaas wordt gekeerd door de lat
Bruma die gewoon 1-1 hoort te scoren maar het nalaat
Prachtig, gecontroleerd schot van Ihattaren wat met een "vliegduik" wordt gered door Wellenreuther

Dingen waarvan ik vond dat het ons mee zat:
Unnerstal pakt twee ballen terwijl ik de goals al geteld had, waardoor je niet met 3-0/4-0 de rust in ging
Tweede helft erg onrustig, gele kaarten terecht, hield mijn hart vast voor rood
Blijkbaar had Viergever rood kunnen krijgen?
Aanvallen ontstaan uit heel slordig balverlies die ondanks onze povere verdediging toch goed onschadelijk werden gemaakt

Willem II heeft vandaag gewoon goed gepresteerd, maar deze nederlaag vind ik toch net effe wat anders dan de 3-0 bij Utrecht. We hebben vandaag, zeker de eerste helft, constant op de helft van Willem II gevoetbald. Dat opportunisme ontbrak bij een Utrecht. Ik heb vandaag ook genoeg gewonnen duels en intercepties gezien, omdat wij zo hoog stonden op hun helft. Maar die laatste pass kwam telkens niet aan. Uiteindelijk heeft het opportunisme van vandaag ons helaas de das om gedaan door een briljante Nunnely :sad:.
 
Mee eens. Ik vond het vandaag een zeer open wedstrijd die alle kanten op had kunnen gaan, van 4-0 voor Willem II naar een moeizame overwinning voor PSV.

Dingen die ik tegen vond zitten:
Opportunistisch spel met opkomende backs wordt al in de 7e minuut afgestraft
Nunnely in de beste vorm van zijn leven (mogelijk?)
Wellenreuther keepte ook zeer sterk
Geen penalty toegekend krijgen op een cruciaal moment
In een goede fase een hard schot dat helaas wordt gekeerd door de lat
Bruma die gewoon 1-1 hoort te scoren maar het nalaat
Prachtig, gecontroleerd schot van Ihattaren wat met een "vliegduik" wordt gered door Wellenreuther

Dingen waarvan ik vond dat het ons mee zat:
Unnerstal pakt twee ballen terwijl ik de goals al geteld had, waardoor je niet met 3-0/4-0 de rust in ging
Tweede helft erg onrustig, gele kaarten terecht, hield mijn hart vast voor rood
Blijkbaar had Viergever rood kunnen krijgen?
Aanvallen ontstaan uit heel slordig balverlies die ondanks onze povere verdediging toch goed onschadelijk werden gemaakt

Willem II heeft vandaag gewoon goed gepresteerd, maar deze nederlaag vind ik toch net effe wat anders dan de 3-0 bij Utrecht. We hebben vandaag, zeker de eerste helft, constant op de helft van Willem II gevoetbald. Dat opportunisme ontbrak bij een Utrecht. Ik heb vandaag ook genoeg gewonnen duels en intercepties gezien, omdat wij zo hoog stonden op hun helft. Maar die laatste pass kwam telkens niet aan. Uiteindelijk heeft het opportunisme van vandaag ons helaas de das om gedaan door een briljante Nunnely :sad:.
Ga in je verhaal mee, zou er aan toe willen voegen dat er 0,0 scorend vermogen aan de aftrap verscheen. Peirero had altijd moeten starten! Is vaak ook een zak hooi maar wel met scorend vermogen (wat miste in Lammers, Malen en Brrgwijn)
 
Trieste beelden op FOX Sports 2. Al die aangeslagen koppie's richting de bus.

Doodziek dit PSV.
De spelers zijn slechts verdoofd door een trainer/coach, die maar niet in wil zien dat je moet streven naar een vast basiselftal. De meeste spelers weten gewoon niet waar ze aan toe zijn. Daarbij denkend o.a. aan Pereiro, Thomas, Mitroglu, Boscagli. Speel je eens wat minder dan sta je er de volgende wedstrijd gewoon langs, sinds vandaag zijn daar hopelijk nog maar 2 uitzonderingen, te weten..., vul zelf maar in, die wel heilig lijken te zijn, in de ogen van onze coach.
 
De spelers zijn slechts verdoofd door een trainer/coach, die maar niet in wil zien dat je moet streven naar een vast basiselftal. De meeste spelers weten gewoon niet waar ze aan toe zijn. Daarbij denkend o.a. aan Pereiro, Thomas, Mitroglu, Boscagli. Speel je eens wat minder dan sta je er de volgende wedstrijd gewoon langs, sinds vandaag zijn daar nog 2 uitzonderingen, te weten..., vul zelf maar in, die wel heilig lijken te zijn, in de ogen van onze coach.
Je weet dat je jezelf tegenspreekt, niet?
 
Het had ons niet gered maar waarom geen pingel? Kuipers toch? De Var is een dikke Farce. In de competitie maakte het toch al niet meer uit nu het seizoen als leerjaar zien en spelers voor toekomst opstellen en vrij gaan spelen voor het thuis publiek is hete niet wat nog telt.
Wanstaltig na de wedstrijd W2 deed net of ze een top prestatie hebben neergezet elke prof club kan met weinig moeite winnen van dit uit vorm PSV winnen.
 
Ik hoop dat Mark het nog om kan draaien en als dat niet lukt dat hij zelf opstapt. Iemand als Mark verdient eigenlijk geen ontslag.
Ik zou nog veel eerder Mark het voordeel van de twijfel geven, dan doorgaan met JDJ....serieus, JDJ mort als eerste eruit, nog het liefst in de maand november en voor hem in de plaats moet er zo snel mogelijk een ervaren TD gehaald worden....
 
Als je nu JdJ eruit gooit kan zijn vervanger de maand Januari besteden aan het verkopen van spelers zodat er hopelijk in de zomer nog wat zaken gedaan kunnen worden. Wie er voor de groep staat maakt niet zoveel uit, ze kunnen er toch geen hout van.

Als van Bommel er toch uit gaat, laten we dan maar Slutsky van Vitesse halen. Zal geen betere resultaten opleveren, maar is wel een leuke vent en kan je na afloop het gevoel geven dat het helemaal niet erg is dat we weer verloren hebben.
 
Inderdaad, wanneer je in de hoek zit waar de klappen vallen valt het muntje net de verkeerde kant op. Maar dat roep je ook over jezelf af. Wij dwingen niets af, creëren niets, het is allemaal zo plichtmatig. Maar in dit soort situaties moet je gewoon terug naar de basis. Zet gewoon onze 2 duitsers achterin en viergever op links. Hou alles compact bij elkaar en ga van daaruit weer lekker ballen. Maar dan zie ik na afloop die Rosario, dat is onze aanvoerder, dat kan toch niet man. Niet dat een aanvoerder wat uitmaakt maar is wel een uithangbord van je elftal. Maar ja het is elke x hetzelfde verhaal, maar er zal voorlopig toch niets veranderen.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan