Willem II - PSV | Zondag 10 november | Eindstand 2-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ik heb hem even verbeterd voor je :confused: Ben blij dat ik wegens werk de wedstrijd wederom niet kan zien, heb totaal geen zin meer om te kijken, al helemaal niet zolang die plofkop nog op goal staat.
Ik heb geen werk nodig om de verleiding te gaan kijken niet te kunnen weerstaan.
 
Ik heb hem even verbeterd voor je :confused: Ben blij dat ik wegens werk de wedstrijd wederom niet kan zien, heb totaal geen zin meer om te kijken, al helemaal niet zolang die plofkop nog op goal staat.
ik moest best lachen op je reactie totdat ik me realiseerde hoe triest het eigenlijk is dat je eigen supporters zo over spreken. Zegt genoeg over Jeroen s prestaties, zonde
 
Pff ik vrees weer een pijnlijke middag. Kan een ontzettende kutwedstrijd worden. Zeker als de ketser van Zoet vroeg komt, dan kan dit nog een grote uitslag worden

Ketser van Zoet niet denk ik , die zit morgen als eerste op de bank wil ik wedden 🤔
 
Eindelijk unnerstal!! Nu nog sadilek eruit en iemand anders (viergever of dumfries) de band geven vandaag en ik zie het weer ietsie positiever in
 
Unnerstal de redder van PSV? Moet niet gekker worden. Helaas voor Zoet, hij had dit jaar moeten vertrekken. Ik kan weer niet kijken. Ik hoop dat ik dit keer heel wat (positiefs!) ga missen.
 
Yes, goed nieuws! Voetballend zal het nog niet veel beter gaan ben ik bang maar bijna elk schot op doel dat een doelpunt op levert dat kan echt niet. Verdedigend zal er ook uit een ander vaatje getapt moeten worden, het gemak waarmee onze verdediging doorlopen wordt daar is geen enkele doelman tegen bestand
 
Eindelijk unnerstal!! Nu nog sadilek eruit en iemand anders (viergever of dumfries) de band geven vandaag en ik zie het weer ietsie positiever in

Gewoon een centrum Schwaab Baumie met viergever op linksback, mooie Germaanse verdediging met Unnerstall er bij
 
Eindelijk unnerstal!! Nu nog sadilek eruit en iemand anders (viergever of dumfries) de band geven vandaag en ik zie het weer ietsie positiever in
Maar eigenlijk ook heel gek. Want als nu Unnerstal speelt waarom zat die dan de vorige keer op de tribune? Zie ik ook liever Unnerstall dan de Ruiter. Echter lijkt me dit wel een vreemd selectie beleid. Dus ergens positief maar ook ergens opmerkelijk.
 
Tja, alleen de keeper wisselen lijkt mij niet direct de oplossing voor alle problemen. Maar wel een goede stap. Wat mij betreft zou het controlerende blok eruit moeten. Met name qua tactiek / denkwijze. Van Bommel heeft zelf in zijn laatste jaren als speler zo gespeeld in Oranje (naast De Jong), bij Bayern (met Schweini) en Milan (met Gattuso), maar het is echt niet meer van deze tijd.
Veel te makkelijk vast te zetten door tegenstanders. Ligt ook aan de kwaliteiten van de spelers, maar waarom is het allemaal zo positie gebonden? Rosario staat altijd op dezelfde plek, beweegt in een straal van 20 meter en dat is het. Zelfde geldt voor Guti of Hendrix op die plek. Daardoor komt er teveel terecht op de creativiteit van Ihattaran, maar doordat er geen beweging is, wordt het voor hem ook moeilijker.

Het huidige (top)voetbal vraagt toch veel meer om allround spelers die met elkaar diverse posities kunnen invullen. Zeker op het middenveld heb je ook diepgaande spelers nodig. Die kunnen door loopacties de bal krijgen, maar maken ook ruimte voor een buitenspeler (of spits) die zich een keer laat uitzakken. Vul dat aan met twee backs die er regelmatig overheen komen en je hebt een dynamisch geheel. Kwestie van trainen, lijkt mij? Ook hoe je je opstelt, mocht je de bal verliezen. En ja, dat kost een hoop kracht, maar ze trainen 6 keer per week toch? En anders zijn er volgens mij forumleden die een mooi schemaatje kunnen maken... Daarnaast is het ook een stuk leuker om uit te voeren, het geeft energie.

Zo, dat moest ik ff kwijt. Met goede moed ga ik er vanmiddag voor zitten, omringd door ajacieden die dan hopelijk hebben verloren...
 
Als het waar is dat die Zoet eruit haalt, dan is dat drie wedstrijden te laat. Helaas Bommeltje, hier win je geen punten mee bij mij. Puur uit druk van de media en de supporters haalt die nu Zoet eruit. Van tribune tegen LASK Linz, naar basisplaats tegen Willem II vanmiddag. Tja.

Ondertussen staan Sadilek, Schwaab en Rosario straks in de basis. Haal deze drie ook eruit en misschien zie ik het iets positiever.
 
Dat ruiter uberhaupt ff 2e keeper is geweest is een van de bizarre keuzes van van bommel
Dat gaan we vanmiddag zien, als zoet op de tribune zit is er een afspraak dat ruiter altijd op de bank mag zitten! Bizar maar zo’n afspraak komt wel vaker voor! Ook bij psv toen in de tijd met koch/Waterreus
 
Tja, alleen de keeper wisselen lijkt mij niet direct de oplossing voor alle problemen. Maar wel een goede stap. Wat mij betreft zou het controlerende blok eruit moeten. Met name qua tactiek / denkwijze. Van Bommel heeft zelf in zijn laatste jaren als speler zo gespeeld in Oranje (naast De Jong), bij Bayern (met Schweini) en Milan (met Gattuso), maar het is echt niet meer van deze tijd.
Veel te makkelijk vast te zetten door tegenstanders. Ligt ook aan de kwaliteiten van de spelers, maar waarom is het allemaal zo positie gebonden? Rosario staat altijd op dezelfde plek, beweegt in een straal van 20 meter en dat is het. Zelfde geldt voor Guti of Hendrix op die plek. Daardoor komt er teveel terecht op de creativiteit van Ihattaran, maar doordat er geen beweging is, wordt het voor hem ook moeilijker.

Het huidige (top)voetbal vraagt toch veel meer om allround spelers die met elkaar diverse posities kunnen invullen. Zeker op het middenveld heb je ook diepgaande spelers nodig. Die kunnen door loopacties de bal krijgen, maar maken ook ruimte voor een buitenspeler (of spits) die zich een keer laat uitzakken. Vul dat aan met twee backs die er regelmatig overheen komen en je hebt een dynamisch geheel. Kwestie van trainen, lijkt mij? Ook hoe je je opstelt, mocht je de bal verliezen. En ja, dat kost een hoop kracht, maar ze trainen 6 keer per week toch? En anders zijn er volgens mij forumleden die een mooi schemaatje kunnen maken... Daarnaast is het ook een stuk leuker om uit te voeren, het geeft energie.

Zo, dat moest ik ff kwijt. Met goede moed ga ik er vanmiddag voor zitten, omringd door ajacieden die dan hopelijk hebben verloren...
Precies dit! Wij hebben dezelfde kijk op het spelletje!
 
Tegen Willem II zal Van Bommel ook nog enkele andere wijzigingen in zijn basiself doorvoeren.

link

We zullen het wel zien. Enkele andere wijzingen?
Pereiero en Afellay zullen toch niet in de basis staan.
Het zal wel wat geschuif met posities zijn meer niet.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan