Willem II - PSV | Zondag 10 november | Eindstand 2-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ik zeg het niet graag maar hoop op een gigantische afstraffing. Competitie is toch al klaar en dan moet er tenminste wat gebeuren.
Maar wanneer iedereen denkt dat ze gaan verliezen zullen ze wel een resultaat halen en kunnen we nog langer genieten van dit inspiratieloze bagger efltal met idem coach.

Al verliezen we met 8-0, er gaat toch niets gebeuren.
 
Ik zeg het niet graag maar hoop op een gigantische afstraffing. Competitie is toch al klaar en dan moet er tenminste wat gebeuren.
Maar wanneer iedereen denkt dat ze gaan verliezen zullen ze wel een resultaat halen en kunnen we nog langer genieten van dit inspiratieloze bagger efltal met idem coach.
Net als gisteravond.
 
Bizar, onze medische staf blonk de laatste seizoenen uit in het fit houden van de selectie. Maar dit jaar is het ook bagger.
 
De medische staf heeft meteen laten blijken niet competent te zijn door Bergwijn te laten staan. Passen goed bij de rest van het niveau van de club op dit moment.
Het is over de hele linie en in alle geledingen binnen de club kommer en kwel...Ik denk dat Toon Gerbrands dat zichzelf wel mag gaan kwalijk nemen. Al die tijd en aandacht die hij de afgelopen jaren gestopt heeft in het schrijven van boeken, had hij de club beter goed kunnen managen...medische staf is achteruit gegaan, scouting is al jaren belabberd, TD functioneert niet en trainer/coach inclusief technische staf levert al het hele seizoen wanprestaties, zowel in Europa (eerst CL en nu ook in de EL) als in de eredivisie. Toon moet nu drastisch ingrijpen, anders is het seizoen zowel Europees als in de eredivisie reeds in de maand november totaal mislukt !! En helaas, zeker na de wedstrijd van gisteravond tegen Lask, ben ik ervan overtuigd dat PSV wederom punten gaat laten liggen in Tilburg aanstaande zondag. En als Mark dan niet ontslagen wordt, dan kijk ik de rest van dit seizoen geen wedstrijden meer van PSV, totdat hij door iemand anders vervangen is. :mad::mad::mad:
 
Bizar, onze medische staf blonk de laatste seizoenen uit in het fit houden van de selectie. Maar dit jaar is het ook bagger.

Dat gaat meestal ook samen met de prestaties op het veld. Als het goed gaat raken spelers minder snel geblesseerd.

Het is over de hele linie en in alle geledingen binnen de club kommer en kwel...Ik denk dat Toon Gerbrands dat zichzelf wel mag gaan kwalijk nemen. Al die tijd en aandacht die hij de afgelopen jaren gestopt heeft in het schrijven van boeken, had hij de club beter goed kunnen managen...medische staf is achteruit gegaan, scouting is al jaren belabberd, TD functioneert niet en trainer/coach inclusief technische staf levert al het hele seizoen wanprestaties, zowel in Europa (eerst CL en nu ook in de EL) als in de eredivisie. Toon moet nu drastisch ingrijpen, anders is het seizoen zowel Europees als in de eredivisie reeds in de maand november totaal mislukt !!

Het probleem is dat Toontje zelf ook tot die kommer en kwel behoort, dus dan heb je dat niet in de gaten. Aardige, intelligente en correcte man hoor, maar niet geschikt voor het leiden van een topclub. Daar moet iemand zitten die ook een klootzak kan zijn en durft in te grijpen.
 
Het probleem is dat Toontje zelf ook tot die kommer en kwel behoort, dus dan heb je dat niet in de gaten. Aardige, intelligente en correcte man hoor, maar niet geschikt voor het leiden van een topclub. Daar moet iemand zitten die ook een klootzak kan zijn en durft in te grijpen.
Zo iets als dit dus:
 
PSV gaat zonder Malen en Bergwijn voor ommekeer

link

Het staat op onze PSV website en ze malen er niet eens om.
Ik zie als een Berg op tegen deze wedstrijd en daar helpt geen wijn tegen.

images


:speechless:
 
Ik zeg het niet graag maar hoop op een gigantische afstraffing. Competitie is toch al klaar en dan moet er tenminste wat gebeuren.
Maar wanneer iedereen denkt dat ze gaan verliezen zullen ze wel een resultaat halen en kunnen we nog langer genieten van dit inspiratieloze bagger efltal met idem coach.

Haha, inderdaad. Stel dat je hier wint, dan haalt Bommeltje weer zijn gelijk met Zoet, Sadilek en Rosario en dat ontzettende saaie slechte kut veldspel van 'm en zitten we nog steeds vast aan hem. En dat is voor iedereen een verlies. Maar ik geloof er niks van dat PSV hier morgen wint. We zijn gewoon rijp voor de slacht. 5 wedstrijden op rij niet gewonnen en dit wordt netjes nummer 6. Je gaat serieus bijna hopen dat je morgen ook gewoon verliest want dan kan Bommeltje nu echt ophoepelen met zijn twee kale ja-knikkers. Al heb ik het liefst dat die nu oprot maar hij heeft geluk dat er vriendjespolitiek zijn dus mag die netjes de club verder naar de klote helpen.

Van titels in 15', 16', 18' + CL overwintering. Naar Zoet, Sadilek, Rosario, 11 punten achter na weekend, op randje van uitschakeling in Europa League want Sporting uit ga je ook nooit winnen, en een eigenwijze arrogante domme trainer die denkt dat het allemaal wel geweldig gaat. Wat mis ik dan toch de Cocu tijden. Misschien was het veldspel ook vaak kut onder Cocu, maar Cocu wist wel wat die aan het doen was + hij kon heel goed om met Spaanstalige spelers. Waar Bommeltje daar niet uitblinkt.

Nee sorry. Van Willem II ga je morgen ook helaas kansloos verliezen.
 
Nee sorry. Van Willem II ga je morgen ook helaas kansloos verliezen.

Laten we het hopen, wanneer we zo laag gezonken zijn en het ergste scenario moet aanmoedigen om de club te redden...
En alle gekkies op FB die maar roepen je moet achter je club staan, in goede en diarree tijden blablabla, koop een bril en kijk verder dan morgen alleen.
 
IK vrees weer puntverlies, omdat er bij ons sprake is van een status quo in negatieve zin.
Er is geen sprake van: "Rockin all over the World", bij PSV. En ons clublied: "Wij trekken ten Strijde", en : "De bal moet naar voren de spitsen staan al klaar", Yeah Right!
3-0
Ik heb ingezet op winst Willem II en gelijkspel, maar verwacht 2 of 3 goals tegen. Als we hoe dan ook alsnog winnen, dan pak ik mijn verlies.
 
Laatst bewerkt:
Pff ik vrees weer een pijnlijke middag. Kan een ontzettende kutwedstrijd worden. Zeker als de ketser van Zoet vroeg komt, dan kan dit nog een grote uitslag worden
Neem eikel Zoet een aantal keer onder vuur, dan gaan er geheid 2 of 3 erin...:clown:
Unnerstall, Unnerstall, wanneer mogen we van jou keeperskwaliteiten genieten in PSV 1?
 
Pff ik vrees weer een pijnlijke middag. Kan een ontzettende kutwedstrijd worden. Zeker als de eerste ketser van Zoet vroeg komt, dan kan dit nog een grote uitslag worden

Ik heb hem even verbeterd voor je :confused: Ben blij dat ik wegens werk de wedstrijd wederom niet kan zien, heb totaal geen zin meer om te kijken, al helemaal niet zolang die plofkop nog op goal staat.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan