Willem II - PSV | Zondag 10 november | Eindstand 2-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ik kan me vergissen, maar ik kan me niet herinneren ooit een trainer te hebben gezien die zó snel een keeper wisselt.

Volgens mij heeft MvB inmiddels zo'n beetje alles gedaan wat op dit forum wordt geroepen. Ihattaren (17!) in de basis, Ihattaren op 10. Guti in de basis, Hendrix eruit. Guti eruit, Hendrix er weer in. Zoet eruit. Bruma eruit. Baumgartl erin, Baumgartl eruit, Schwaab erin. Gakpo in de basis... Etc...

Het enige dat ik hier nog wel eens hoor roepen dat hij niet heeft geprobeerd is nb Pereiro erin - die zich al jaren laat zien als uiterst onbetrouwbaar, en nu transfervrij weg wandelt, Rosario eruit (maar wie moet daar op rechts staan??) en Sadilek eruit (maar hebben we wel kwaliteit op linksback?).

Voor een trainer die onverstoorbaarheid predikt, vind ik hem eerlijk gezegd juist tamelijk proactief. Maar vergeet niet: van brandhout bouw je nooit een solide huis.
Feiten, niks tegen in te brengen. :clap2:
Het enige probleem van dit PSV is het gebrek aan kwaliteit
 
Ik denk oprecht dat je er met Viergever op links echt niet op achteruit kunt gaan. Sadilek is een harde werker, maar wordt aan alle kanten voorbij gelopen. Mede doordat hij verdedigend zwak is voegt hij aanvallend ook totaal niks toe. Nee, dat kan onmogelijk slechter gaan met een ander op die positie
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Opstelling PSV: Unnerstall; Dumfries, Schwaab, Viergever, Sadilek; Rosario, Gutiérrez ; Doan, Ihattaren, Gakpo; Bruma.

Bekijk bijlage 1582

Zolang Markie denkt dat ie het beter gaat doen door alleen Zoet te vervangen dan is hij wel enorm onnozel. Er zullen meer spelers vervangen moeten worden wil het spel beter worden. Met de huidige defensie en middenveld wordt het gewoon weer puntverlies vanmiddag. Wat is van Bommel toch een ongelofelijk eigenwijze gast zeg. Lijkt er bovendien toch ondertussen erg op dat hij op sommige spelers behoorlijk de pik heeft. Hoe verklaar je anders dat Pereiro geen kans meer krijgt, Baumgartl geslachtofferd wordt nadat ie 2 wedstrijden op de positie van Viergever moet spelen etc. En prutsers als Sadilek, Schwaab, Rosario en Bruma mogen blijven staan. Waarom niet met Mitroglo in de spits, Gakpo en Ihattaren buiten, Pereiro op 10 en Doan ipv Rosario??? Kan toch nauwelijks beroerder uitpakken dan de laatste 5 wedstrijden zou ik denken :rolleyes:
 
  • Leuk
Reactions: DrJ
Zolang Markie denkt dat ie het beter gaat doen door alleen Zoet te vervangen dan is hij wel enorm onnozel. Er zullen meer spelers vervangen moeten worden wil het spel beter worden. Met de huidige defensie en middenveld wordt het gewoon weer puntverlies vanmiddag. Wat is van Bommel toch een ongelofelijk eigenwijze gast zeg. Lijkt er bovendien toch ondertussen erg op dat hij op sommige spelers behoorlijk de pik heeft. Hoe verklaar je anders dat Pereiro geen kans meer krijgt, Baumgartl geslachtofferd wordt nadat ie 2 wedstrijden op de positie van Viergever moet spelen etc. En prutsers als Sadilek, Schwaab, Rosario en Bruma mogen blijven staan. Waarom niet met Mitroglo in de spits, Gakpo en Ihattaren buiten, Pereiro op 10 en Doan ipv Rosario??? Kan toch nauwelijks beroerder uitpakken dan de laatste 5 wedstrijden zou ik denken :rolleyes:
Pereiro heeft zichzelf m.b.v. zijn fijne zaakwaarnemer geslachtofferd.
 
Ik kan me vergissen, maar ik kan me niet herinneren ooit een trainer te hebben gezien die zó snel een keeper wisselt.

Volgens mij heeft MvB inmiddels zo'n beetje alles gedaan wat op dit forum wordt geroepen. Ihattaren (17!) in de basis, Ihattaren op 10. Guti in de basis, Hendrix eruit. Guti eruit, Hendrix er weer in. Zoet eruit. Bruma eruit. Baumgartl erin, Baumgartl eruit, Schwaab erin. Gakpo in de basis... Etc...

Het enige dat ik hier nog wel eens hoor roepen dat hij niet heeft geprobeerd is nb Pereiro erin - die zich al jaren laat zien als uiterst onbetrouwbaar, en nu transfervrij weg wandelt, Rosario eruit (maar wie moet daar op rechts staan??) en Sadilek eruit (maar hebben we wel kwaliteit op linksback?).

Voor een trainer die onverstoorbaarheid predikt, vind ik hem eerlijk gezegd juist tamelijk proactief. Maar vergeet niet: van brandhout bouw je nooit een solide huis.

Maar op basis waarvan willen de helft van de mensen geen Baumgartl meer? Op basis van die twee wedstrijden toen die op de plek van Viergever speelde en speelde alsof we Zanka / Marcelo in huis hadden? Ik vind dat niet eerlijk. Baumgartl deed het voor Utrecht uit prima naast Viergever. Belachelijk dat zo trage slak met een draaicirkel van een vrachtwagen die we doodleuk terughalen omdat die geen club kon vinden in Duitsland, weer mag spelen tenkoste van iemand waar je 10 miljoen voor hebt betaald. Je weet wel he, dezelfde Schwaab die ons de titel kostte in Amsterdam met z'n achterlijke overtreding op Neres.

En ook toen we het prima deden voor Utrecht uit, riep ik al maandenlang dat Zoet, Sadilek en Rosario niet in de basis horen.

Aan gebrek aan beter zie ik het liefst een middenveld die bestaat uit Hendrix, Ihattaran en Afellay/Guti. Boscagli het vertrouwen geven op linksback. Eerste begin is er met Unnerstall op doel, maar dat is niet goed genoeg.
 
Ik heb er rationeel geen goed gevoel over, maar toch zenuwachtig. Er komt een keer dat de negatieve spiraal weer omgedraaid wordt, zou vandaag kunnen zijn.
 
Ik had graag naast de keeperswissel nog Boscagli voor Sadilek gezien. Voor de rest niet te veel wissels lijkt me begrijpelijk. Hoewel spitspositie...
 
Maar mijn idee: Als het al heel lang niet loopt, ga je toch wat anders proberen? Andere speelstijl of iets dergelijks. Sowieso spelers die op hun eigen plek staan.
Zou ik ook zeggen, wat meer defensieve zekerheid en spelen met een hangende spits ( inderdaad Peirero)
 
Ik heb er rationeel geen goed gevoel over, maar toch zenuwachtig. Er komt een keer dat de negatieve spiraal weer omgedraaid wordt, zou vandaag kunnen zijn.
Precies zoals ik me voel. Ik hoop vooral dat Unnerstall overeind blijft, omdat Van Bommel verder geen spelers vervangen heeft. Fingers crossed voor Lars.
 
ah fuck... wil ik psv weer eens kijken(Met Unnerstal), verslag van Lea Driessen :braak:

Yes... een andere zender gevonden :)
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan