Willem II - PSV | Zondag 10 november | Eindstand 2-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Opstelling PSV: Unnerstall; Dumfries, Schwaab, Viergever, Sadilek; Rosario, Gutiérrez ; Doan, Ihattaren, Gakpo; Bruma.

a3bMDwgY.jpg
 
Laatst bewerkt:
Zelfde opstelling behalve een ander keepertje...

Unnerstall dus in het doel. Vraag me af hoe de media er zo snel bij kwamen in de ochtend. Misschien heeft Zoetje het gelekt en is zo via via gegaan.

Wederom weer Sadilek, Schwaab en Rosario. Ik ben er klaar mee. Geen spits. Slappe hap middenveld. We gaan door waar we verder gebleven waren. Kansloze 3-0 nederlaag. Hopelijk krijg ik morgen het nieuws op me werk dat Bommeltje is ontslagen.
 
Unnerstall dus in het doel. Vraag me af hoe de media er zo snel bij kwamen in de ochtend. Misschien heeft Zoetje het gelekt en is zo via via gegaan.

Wederom weer Sadilek, Schwaab en Rosario. Ik ben er klaar mee. Geen spits. Slappe hap middenveld. We gaan door waar we verder gebleven waren. Kansloze 3-0 nederlaag. Hopelijk krijg ik morgen het nieuws op me werk dat Bommeltje is ontslagen.

Hoho geen wijfendele keep die garant staat voor tegen goals scheelt gewoon veel. Nu nog een scorende spits ipv blind paard Bruma.
 
Unnerstall dus in het doel. Vraag me af hoe de media er zo snel bij kwamen in de ochtend. Misschien heeft Zoetje het gelekt en is zo via via gegaan.

Wederom weer Sadilek, Schwaab en Rosario. Ik ben er klaar mee. Geen spits. Slappe hap middenveld. We gaan door waar we verder gebleven waren. Kansloze 3-0 nederlaag. Hopelijk krijg ik morgen het nieuws op me werk dat Bommeltje is ontslagen.

Inderdaad, waarom weer Schwaab? Baumgartl vind ik persoonlijk een goeie verdediger. Alleen de wedstrijden waar hij ineens als linker CV stond en de rest van het team ook kut was, waren ook van zijn kant slecht,maar naast Viergever vond ik hem steeds vrij goed. Sadilek? Ook zo onbegrijpelijk. Hoe is het in Godsnaam mogelijk dat hij nog speelt? Weer Gakpo in de spits ook en Blinde vink Bruma.
 
Inderdaad, waarom weer Schwaab? Baumgartl vind ik persoonlijk een goeie verdediger. Alleen de wedstrijden waar hij ineens als linker CV stond en de rest van het team ook kut was, waren ook van zijn kant slecht,maar naast Viergever vond ik hem steeds vrij goed. Sadilek? Ook zo onbegrijpelijk. Hoe is het in Godsnaam mogelijk dat hij nog speelt? Weer Gakpo in de spits ook en Blinde vink Bruma.
Naast Viergever speelde Baumgartl ook gewoon prima, dus waarom weer terug naar Schwaab echt vreemd. Zeker naar Donderdag(of staat Daniel er alleen voor de pingels in)
 
Inderdaad, waarom weer Schwaab? Baumgartl vind ik persoonlijk een goeie verdediger. Alleen de wedstrijden waar hij ineens als linker CV stond en de rest van het team ook kut was, waren ook van zijn kant slecht,maar naast Viergever vond ik hem steeds vrij goed. Sadilek? Ook zo onbegrijpelijk. Hoe is het in Godsnaam mogelijk dat hij nog speelt? Weer Gakpo in de spits ook en Blinde vink Bruma.
Dat Sadilek speelt is toch niet zo vreemd? Boscagli is als LB net zo slecht, en dan kan ik wel begrijpen dat MvB voor de inzet van Sadilek kiest. Ik persoonlijk zou Viergever op LB zetten, maar ik kan me ook best voorstellen dat MvB het uiterst riskant vindt om op dit moment z'n centrale verdediging helemaal op de schop te gooien.
 
Laatst bewerkt:
Ik kan me vergissen, maar ik kan me niet herinneren ooit een trainer te hebben gezien die zó snel een keeper wisselt.

Volgens mij heeft MvB inmiddels zo'n beetje alles gedaan wat op dit forum wordt geroepen. Ihattaren (17!) in de basis, Ihattaren op 10. Guti in de basis, Hendrix eruit. Guti eruit, Hendrix er weer in. Zoet eruit. Bruma eruit. Baumgartl erin, Baumgartl eruit, Schwaab erin. Gakpo in de basis... Etc...

Het enige dat ik hier nog wel eens hoor roepen dat hij niet heeft geprobeerd is nb Pereiro erin - die zich al jaren laat zien als uiterst onbetrouwbaar, en nu transfervrij weg wandelt, Rosario eruit (maar wie moet daar op rechts staan??) en Sadilek eruit (maar hebben we wel kwaliteit op linksback?).

Voor een trainer die onverstoorbaarheid predikt, vind ik hem eerlijk gezegd juist tamelijk proactief. Maar vergeet niet: van brandhout bouw je nooit een solide huis.
Hulde!
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan