IPF

Winnaar 'Meeste voetbalkennis' 2020 & 2021
Bam! In the face van al die voetbal talkshows en programma’s die de afgelopen dagen zo overtuigd waren van de winst van Feyenoord en ook dachten dat Ajax effe ging winnen in Alkmaar!

J.B.

Grootste PSV-kenner 2022
Bam! In the face van al die voetbal talkshows en programma’s die de afgelopen dagen zo overtuigd waren van de winst van Feyenoord en ook dachten dat Ajax effe ging winnen in Alkmaar!
Ach, er zaten er hier ook een paar van de Slot fanclub die ookal had fn nog geen serieuze tegenstander gehad m bombardeerde tot mythische hoogtes. Die kunnen nu ook even het kot terug in..

Sneeuwvlok2

Aanvoerder
nu slap lullen dat Feuyenoord geweldig speelde de eerste 20 min. Fnoord was gewoon de mindere en terecht verloren met een geweldige Gakpo die ook niet wordt benoemd Of uitgelicht, wat een stats en Moyenne. Zit altijd weer diep in Hilversum die afgunst. Pierre wat een domheid kan hij uitslaan. Louis een verademing bij Humberto spelers moeten leveren en Penatys trainen nou Gakpo liet dat even zien tegen RKC.

Der Jaufe

Internationale Legende
Duidelijk dat jij de show niet volgt
zeg eens, wat klopt er niet? Volgens mij heeft ie zelf jaren eerder gezegd dat ie op Baudet gestemd heeft. Daarnaast heeft hij gister letterlijk de volgende zin uitgesproken: "Ze moeten die gozer gewoon liquideren". Waarna hij nadat Genee aardig schrikt de boel afzwakt.

J.B.

Grootste PSV-kenner 2022
zeg eens, wat klopt er niet? Volgens mij heeft ie zelf jaren eerder gezegd dat ie op Baudet gestemd heeft. Daarnaast heeft hij gister letterlijk de volgende zin uitgesproken: "Ze moeten die gozer gewoon liquideren". Waarna hij nadat Genee aardig schrikt de boel afzwakt.
Hij heeft zelfs campagne gevoerd voor fvd in z'n eigen talkshow

robpsv11

Grammatifaler

Hij heeft een tijdje terug (volgens mij was dat ergens aan het begin van de corona periode) al vaker gezegd dat hij het dom vond dat hij ooit aanhanger is geweest van deze partij, dus de haat nu komt niet uit het niks haha!

Der Jaufe

Internationale Legende
Hij heeft een tijdje terug (volgens mij was dat ergens aan het begin van de corona periode) al vaker gezegd dat hij het dom vond dat hij ooit aanhanger is geweest van deze partij, dus de haat nu komt niet uit het niks haha!
Dom vinden dat je aanhanger van iets bent geweest is nog wat anders dan hetgeen gister geuit werd.

Derksen

Aanvoerder

Dit dus, iedereen die de show volgt kan 70x opnoemen hoe vaak hij zegt dat die dom was en zich schaamt dat die wat in Thierry (ooit) zag. iets met ruggengraat hebben en je fouten durven te benoemen uhu

Dat hem liquideren is zelfde als toen ik het woordje uitroeien gebruikte, iedereen in rep en roer en legt de link aan verkeerde dingen. Hoe hij het bracht was liquideren gewoon politiek uitschakelen, of hem zijn mond snoeren, hij doelde niet op 5 kogels in zijn schedel. Maar ja sensatiezoekers en zijn haters zien dat natuurlijk wel 😂

Der Jaufe

Internationale Legende
Mijn excuses, ik dacht dat je het anders bedoelde!
Dat ie niet zo happig meer was op Baudet was allang duidelijk. Dat hij liquideren anders bedoeld dan 99% van de NLse bevolking is ook mogelijk.
Andere optie is dat de kijkcijfers wegzakten en ze een ophefmomentje nodig hadden om aandacht te genereren.

Hoe dan ook, onhandige/typische woordkeuze. Schijnt dat FvD ermee naar het OM gaat.

J.B.

Grootste PSV-kenner 2022
Dat ie niet zo happig meer was op Baudet was allang duidelijk. Dat hij liquideren anders bedoeld dan 99% van de NLse bevolking is ook mogelijk.
Andere optie is dat de kijkcijfers wegzakten en ze een ophefmomentje nodig hadden om aandacht te genereren.

Hoe dan ook, onhandige/typische woordkeuze. Schijnt dat FvD ermee naar het OM gaat.
Voor een partij die direct verantwoordelijk is voor doodsbedreigingen naar politici etc. Er loopt trouwens ook een aanklacht tegen die van Meijeren. Kunnen ze die meteen meenemen.

Der Jaufe

Internationale Legende
Voor een partij die direct verantwoordelijk is voor doodsbedreigingen naar politici etc. Er loopt trouwens ook een aanklacht tegen die van Meijeren. Kunnen ze die meteen meenemen.
direct? hooguit indirect. Overigens, het gegeven dat zij zichzelf hieraan schuldig zouden maken geeft anderen geen vrijbrief.

J.B.

Grootste PSV-kenner 2022
direct? hooguit indirect. Overigens, het gegeven dat zij zichzelf hieraan schuldig zouden maken geeft anderen geen vrijbrief.
Van Meijeren heeft tijdens de wappie demonstraties opgerold tot gewapend verzet en noemde daar namen bij.

korfbaljack

Winnaar "Comeback van het jaar" 2021
Ben ik met je eens, het geeft geen vrijbrief. Maar toch heb ik zo'n gevoel van "karma is a bitch". Het FvD roept overal dat wat zij beweren of feiten zijn of dat ze verkeerd worden begrepen, nu is er een situatie waarbij precies hetzelfde gezegd kan worden, maar nu in hun nadeel, en hoe wordt er gereageerd? Op precies dezelfde manier als de machthebbers die ze dit verwijten.

De Bondscoach

Maoïst van lichte zeden
Dit dus, iedereen die de show volgt kan 70x opnoemen hoe vaak hij zegt dat die dom was en zich schaamt dat die wat in Thierry (ooit) zag. iets met ruggengraat hebben en je fouten durven te benoemen uhu

Dat hem liquideren is zelfde als toen ik het woordje uitroeien gebruikte, iedereen in rep en roer en legt de link aan verkeerde dingen. Hoe hij het bracht was liquideren gewoon politiek uitschakelen, of hem zijn mond snoeren, hij doelde niet op 5 kogels in zijn schedel. Maar ja sensatiezoekers en zijn haters zien dat natuurlijk wel 😂

Beetje een borderliner, die Johan. Van fan naar liquideren - hij schommelt nogal in z'n emoties.

Bovenaan Onderaan