Interessante optie, maar ik ben bang datb ajax nooit en te nimmer aan een concurrent zal willen verkopen.

Dan loont het nog de moeite om Denswil warm te maken voor een vertrek naar PSV. Verwacht niet dat hij het seizoen erop wel aanspraak maakt op een basisplaats bij Ajax. Dan is het voor Ajax kiezen of delen. De concurrentie versterken door een speler te verkopen of transfervrij kado te doen.
 
Denswil heeft alleen dit seizoen al 10 basisplaatsen in de Eredivisie gehad, en ook nog 5 in de Champions League. Die heeft meer dan genoeg perspectief bij Ajax lijkt me.
 
Ik zou wel een poging willen wagen voor Denswil. Is in mijn ogen een uitstekende verdediger, alleen heeft de pech dat De Boer op dit moment voor Moisander en Veltman kiest. Het ziet er niet naar uit dat De Boer van plan is om dit centrum aan te passen. Denswill is jong en wil hij zich doorontwikkelen moet hij toch echt aan spelen toekomen. Bij PSV zou hij de gehuurde Rekik kunnen opvolgen. Hij heeft na dit seizoen nog maar een contract voor 1 jaar, dus als Ajax er nog wat aan wil verdienen zullen zij hem moeten verkopen.



Ik denk dat zulke spelers Haalbaar zijn Voordat ze echt aan het doorbreken zijn, Zoals Bazoer bij ons. Neem die Kenny Tete van Jong Ajax bijv, Groot ,snel, LV/RV Zoiets kan je altijd proberen in mijn ogen..
 
Ik denk dat zulke spelers Haalbaar zijn Voordat ze echt aan het doorbreken zijn, Zoals Bazoer bij ons. Neem die Kenny Tete van Jong Ajax bijv, Groot ,snel, LV/RV Zoiets kan je altijd proberen in mijn ogen..

Eh..je Caps Lock blijft af en toe hangen Maar Dat had je Misschien zelf al Gezien. :D
 
Ja, ik schrijf ajaks ook nooit met een hoofdletter. :D



Voor ajaks excuus, De rest komt gewoon door op het laatse moment bewerken. ;)
Maar is toch wel leuk om zon talent van ajaks te jatten??? Ik denk dat die Tete wel een hele leuke speler gaat worden iedergeval..
 
Voor ajaks excuus, De rest komt gewoon door op het laatse moment bewerken. ;)
Maar is toch wel leuk om zon talent van ajaks te jatten??? Ik denk dat die Tete wel een hele leuke speler gaat worden iedergeval..

Er zit een goede tête op?
 
Het lijkt mij duidelijk dat er in de zomer een nieuwe centrale verdediger gehaald moet worden. Op het moment is er geen goede back-up en ook is het onzeker of Rekik nog een seizoen aanblijft. Ik hoop dat Brands deze zomer weer een poging waagt om Moreno te halen. Vorige zomer wilde Moreno nog niet uit Barcelona vertrekken, maar misschien dat hij het er nu wel voor gezien heeft. Hij zou perfect bij PSV passen: veel ervaring, heeft zich bewezen in de Eredivisie, goede mentaliteit, stabiel, niet al te oud..
 
Het lijkt mij duidelijk dat er in de zomer een nieuwe centrale verdediger gehaald moet worden. Op het moment is er geen goede back-up en ook is het onzeker of Rekik nog een seizoen aanblijft. Ik hoop dat Brands deze zomer weer een poging waagt om Moreno te halen. Vorige zomer wilde Moreno nog niet uit Barcelona vertrekken, maar misschien dat hij het er nu wel voor gezien heeft. Hij zou perfect bij PSV passen: veel ervaring, heeft zich bewezen in de Eredivisie, goede mentaliteit, stabiel, niet al te oud..

Die heeft dit seizoen 21 van de 23 wedstrijden in de basis gestaan, denk niet dat hij erop zit te wachten om weer terug te gaan naar de Eredivisie als hij verzekerd is van een basisplaats in de Primera Division
 
Die heeft dit seizoen 21 van de 23 wedstrijden in de basis gestaan, denk niet dat hij erop zit te wachten om weer terug te gaan naar de Eredivisie als hij verzekerd is van een basisplaats in de Primera Division

Die kans is zeker aanwezig, maar het valt altijd te proberen lijkt mij. Zo goed is die competitie ook weer niet. Bij PSV kan hij om de titel strijden en waarschijnlijk ook Europees voetbal spelen. Ik hoop in ieder geval dat PSV iemand zoals Moreno haalt; iemand die nog niet op zijn retour is, maar al wel redelijk veel ervaring heeft. Zulke spelers zijn moeilijk te vinden, daarom mag best de portemonnee getrokken worden.
 
Bij Alex melden en hopen dat ie in een gulle bui is met zijn aflopende contract :clap:
 
Bij Alex melden en hopen dat ie in een gulle bui is met zijn aflopende contract :clap:

Alex gaat volgend jaar transfervrij voor 2 jaar naar Milan voor een tekengeld van 2 miljoen en een salaris van 800duizend euro. Daar hadden wij makkelijk overheen gekund, maar ik neem aan dat voor Alex de keuze tussen de eredivisie en de Serie A niet zo moeilijk is
 
Alex gaat volgend jaar transfervrij voor 2 jaar naar Milan voor een tekengeld van 2 miljoen en een salaris van 800duizend euro. Daar hadden wij makkelijk overheen gekund, maar ik neem aan dat voor Alex de keuze tussen de eredivisie en de Serie A niet zo moeilijk is

Verrassend, past gewoon in ons salarishuis.

tsja, Serie A... Zo veel groter dan de eredivisie is dat nu ook niet meer.
 
Alex gaat volgend jaar transfervrij voor 2 jaar naar Milan voor een tekengeld van 2 miljoen en een salaris van 800duizend euro. Daar hadden wij makkelijk overheen gekund, maar ik neem aan dat voor Alex de keuze tussen de eredivisie en de Serie A niet zo moeilijk is

is dat al definitief? balen.
 
Alex gaat volgend jaar transfervrij voor 2 jaar naar Milan voor een tekengeld van 2 miljoen en een salaris van 800duizend euro. Daar hadden wij makkelijk overheen gekund, maar ik neem aan dat voor Alex de keuze tussen de eredivisie en de Serie A niet zo moeilijk is

Volgens mij heb je het verkeerd gelezen. Ik las namelijk dat hij in Milan 2,8 miljoen per jaar zou gaan verdienen. Dat klinkt mij iig een stuk aannemelijker dan 8 ton bij een Italiaanse topclub, hoe ver afgezakt ook.
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij heb je het verkeerd gelezen. Ik las namelijk dat hij in Milan 2,8 miljoen per jaar zou gaan verdienen. Dat klinkt mij iig een stuk aannemelijker dan 8 ton bij een Italiaanse topclub, hoe ver afgezakt ook.

Ik kan het stukje nu ook niet meer zo snel vinden, en moet zeggen dat 2.8 miljoen veel logischer klinkt.
 
Toch wel crisis met verdedigers op de markt voor veel clubs. PSV mag wel heel goed zoeken, en/of creatief gaan handelen als ze nog een vervanger voor Rekik zoeken. Naast Rekik kunnen we sowieso nog wel een verdediger erbij halen, die beter is dan Zanka en Derijck.
Op dit moment is alleen Hendrix goed genoeg, maar die zie ik net als Rekik ook ook als back up voor Willems. Rekik valt weg, dus dan loop je straks weer met Tamata, als Willems geblesseerd raakt. Je hebt ook nog eens niemand achter de hand voor als Hendrix volgend seizoen 1 van de 2 centrale verdedigers gaat worden.
Dus hopelijk gaat PSV er wat aan doen om de verdediging op orde te krijgen. Maar wie PSV kan helpen, blijft nog een hele grote vraag. Ik zou echt totaal niet weten, wie bereid is om te komen en ook nog eens voldoende niveau heeft.
 
Ik zou Rekik, ondanks zijn enorme talent, lekker laten gaan. Er moet iemand komen die 2 klasse beter is, jaar of 24/26. Maar wie? Geen idee..
 
Ik zou Rekik, ondanks zijn enorme talent, lekker laten gaan. Er moet iemand komen die 2 klasse beter is, jaar of 24/26. Maar wie? Geen idee..

Iemand met meer kwaliteit is denk ik onhaalbaar, ik ben het wel met je eens dat PSV iemand moet halen die ouder is en meer ervaring heeft. Rekik is op zich geen slechte speler, maar hij is niet het type dat PSV nodig heeft. PSV heeft in de verdediging iemand nodig die sturing kan geven, een leidersfiguur. Met Zoet, Willems, Bruma en Arias heeft PSV achterin al genoeg talenten rondlopen. Rekik heeft het druk genoeg met zichzelf.
 
Ik zou Rekik, ondanks zijn enorme talent, lekker laten gaan. Er moet iemand komen die 2 klasse beter is, jaar of 24/26. Maar wie? Geen idee..

Ik ga in de herhaling vallen, maar ach. Ik zie Bram Nuytinck wel zitten. Links, jong (23, zomer 24) maar ervaren, ervaring in CL, Nederlander, goeie uitstraling, daarnaast ook een prima verdediger. Speelt niet altijd bij Anderlecht.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan