Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Hedwiges Maduro wil terug naar de eredivisie .....misschien iets voor PSV in de winterstop ...? Hij heeft zat ervaring en kan zeker goed mee op eredivisieniveau...
Ware het niet dat we voor zijn posities, centraal achterin en defensief op het middenveld, genoeg kwalitatief sterke kandidaten hebben. En iemand met zijn 'profiel' haal je bij dit PSV niet voor de breedte erbij.
Ware het niet dat we voor zijn posities, centraal achterin en defensief op het middenveld, genoeg kwalitatief sterke kandidaten hebben. En iemand met zijn 'profiel' haal je bij dit PSV niet voor de breedte erbij.
We moeten voor kwaliteit en ervaring gaan: Heitinga.
Deze jongen verpieterd nu bij Everton en kan onze verdediging van ervaring voorzien. Uiteraard samen met Gomes op doel..
Ik zou voor Maduro gaan en ik vind Rosales nog steeds een goeie back....hij is aan het eind van het seizoen transfervrij...
FC Twente heeft Rosales een aanbieding gedaan en ook Monaco zou interesse hebben. Ik verwacht dus niet dat hij voor PSV haalbaar is. Daarnaast ben ik geen fan van Heitinga en Maduro. Iets met hun clubverleden...
Wie dan wel? Tja... het wordt eens tijd dat onze scouts hun werk eens goed gaan doen.
Clubverleden? Hebben wij vroeger ook niet, ik noem er zo maar een paar, Lerby - Vanenburg - Koeman - Arnesen van die zelfde club in dienst gehad?
Wie o wie ....worden de nieuwe aanwinsten in de achterhoede? Wie o wie hebben Brands en Cocu op het oog als versterkingen in de winterstop? Met welke aankopen gaan ze ons aangenaam verrassen? Of worden het weer eens paniekaankopen op de laatste transferdag? Of maken ze ons uiteindelijk blij met een dode mus door niemand te halen....? Ik ben benieuwd....!!!
Jij dacht, laat ik maar eens een nieuwe openingspost aan het topic geven?