Jíj vindt dat ik onzin uitkraam? Alles behalve beste Razinho... ... ... .
Laat ik het zo zeggen: Ik heb enorm veel respect voor de voetballer Heitinga en ik hoop dat hij zijn carriere op een mooie manier kan afsluiten. Dat is dus bij Ajax, zijn club. Dat Cruijff, Figo, Luis Enrique, Campbell etc. een stap naar de rivaal maakten, doet niets af aan mijn mening.
Je mag natuurlijk je idealen hebben maar de voetbalwereld en idealen rijmen niet echt met elkaar. Cruyff deed zoiets niet voor geld maar uit rancune.
De rest doet dat gewoon om het geld en ik kan ze persoonlijk ook geen ongelijk geven.
 
Eerlijk is eerlijk, ik ben het met je eens en zo zou het eigenlijk ook moeten zijn. Neemt niet weg dat ik in Heitinga toch een bruikbare speler zie.

Het is meer dat ik Heitinga een afsluiting bij Ajax gun. Ik zou hem een geweldige speler voor PSV vinden, dat staat buiten kijf, maar ik zie hem gewoon liever bij Ajax.

Je mag natuurlijk je idealen hebben maar de voetbalwereld en idealen rijmen niet echt met elkaar. Cruyff deed zoiets niet voor geld maar uit rancune.
De rest doet dat gewoon om het geld en ik kan ze persoonlijk ook geen ongelijk geven.

Klopt, die zullen nooit rijmen in de voetbalwereld. En ik heb absoluut geen problemen met jongens die kiezen voor het geld, ik geef ze ook juist groot gelijk.
 
Op voetbalzone een artikel dat linksback Braafheid wellicht transfervrij mag vertrekken, geen idee of we daar behoefte aan hebben maar toch.
 
Voetbalzone is een reclamesite die het wedden op wedstrijden propageert en daaromheen wat nieuws overneemt of uit de duim zuigt.
Niet al te serieus nemen, dus.
 
Voetbalzone is een reclamesite die het wedden op wedstrijden propageert en daaromheen wat nieuws overneemt of uit de duim zuigt.
Niet al te serieus nemen, dus.

Maar Braafheid mag zeker wel naar PSV komen, als hij transfervrij is....
 
Zeker dat Braafheid beter is?
Heeft het bij Hoffenheim ook niet gemaakt he.
Bij Twente deed ie het redelijk tot goed, maar dat was in een elftal dat ook goed draaide.
 
->

Ik weet zeker dat Braafheid niet beter is dan Willems.

Maakt niet uit. Verdedigers moeten mettertijd beter WORDEN.
Vertrouwen krijgen, ervaring opdoen en bijleren.

PSV heeft in het verleden hele partijen verdedigers opgekocht en naar de sloop gebracht;
(a) dat is niet meer verantwoordelijk en betaalbaar
(b) dat heeft dus bewijsbaar nooit gewerkt, en gaat dus ook niet meer werken
 
Laatst bewerkt:
Het zou mooi zijn als er nog een onverwachte transfer komt van Manolev, Zanka of Tamata, zodat we de ruimte hebben om een extra verdediger te halen die iets meer concurrentie kan bieden. Al was het maar een Viergever ofzo.

Met de huidige bezetting hebben we gewoon veel geluk nodig met blessures en schorsingen (Rekik en Bruma staan overigens allebei op scherp), want de reserves komen stuk voor stuk te kort voor dit niveau.
 
Schijnt dat AZ Poulsen (lb) transfervrij terug gaat halen. Dat zou toch een prima alternatief zijn voor Willems? Beetje concurrentie, zeg maar. Nu hebben we Tezzy als backup. :unsure:
 
Te laat, denk ik.

Ja, onze scouts hebben zoals gewoonlijk, weer zitten slapen. Trouwens, ik hoor nog steeds geen "geruchten" over versterkingen in de winterstop voor de achterhoede, terwijl die zeker dringend nodig zijn. Maar het beleid van Brands is om zoveel mogelijk middenvelders te halen, af en toe een spits, maar vrijwel nooit een verdediger .....het beleid voor het komend seizoen moet zijn dat er een nieuwe TD gehaald wordt !!
 
Ja, onze scouts hebben zoals gewoonlijk, weer zitten slapen. Trouwens, ik hoor nog steeds geen "geruchten" over versterkingen in de winterstop voor de achterhoede, terwijl die zeker dringend nodig zijn. Maar het beleid van Brands is om zoveel mogelijk middenvelders te halen, af en toe een spits, maar vrijwel nooit een verdediger .....het beleid voor het komend seizoen moet zijn dat er een nieuwe TD gehaald wordt !!
Brands heeft volgens mij aangegeven dat Ruiz de enige versterking zal zijn in de winterstop.... Ik opteer ook voor een nieuwe TD!
 
Ja, onze scouts hebben zoals gewoonlijk, weer zitten slapen. Trouwens, ik hoor nog steeds geen "geruchten" over versterkingen in de winterstop voor de achterhoede, terwijl die zeker dringend nodig zijn. Maar het beleid van Brands is om zoveel mogelijk middenvelders te halen, af en toe een spits, maar vrijwel nooit een verdediger .....het beleid voor het komend seizoen moet zijn dat er een nieuwe TD gehaald wordt !!
Toch zijn er dit seizoen al drie verdedigers gekomen.
 
Ja, onze scouts hebben zoals gewoonlijk, weer zitten slapen. Trouwens, ik hoor nog steeds geen "geruchten" over versterkingen in de winterstop voor de achterhoede, terwijl die zeker dringend nodig zijn. Maar het beleid van Brands is om zoveel mogelijk middenvelders te halen, af en toe een spits, maar vrijwel nooit een verdediger .....het beleid voor het komend seizoen moet zijn dat er een nieuwe TD gehaald wordt !!

Ik vind ook dat een versterking in de verdediging geen kwaad kan. Een TD mag van mij ook.
 
Terug
Bovenaan Onderaan