Teamspirit
Trainer Coach
Ik vind Sandler echt goed. Jammer dat ‘ie zo blessuregevoelig is.
Een echte PSV aanwinst. .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Ik vind Sandler echt goed. Jammer dat ‘ie zo blessuregevoelig is.
Ik vind Sandler echt goed. Speelt met de allure van van Dijk. Jammer dat ‘ie zo blessuregevoelig is.
meestal zo dat spelers die uit hun contract lopen weinig kosten ja. voor de rest, als we de volgende stap willen maken is brenet mi geen kandidaat, ook niet voor de breedte.Nu de situatie rond Dest nog onduidelijk is en we een ervaren back nodig zullen hebben (desnoods voor de breedte!) , vind ik dat PSV nu al moet proberen om Brenet terug te halen naar Eindhoven. Heel veel zal hij niet hoeven kosten lijkt mij.Twente verliest nog een vleugelflitser: na Smal vertrekt ook Brenet na dit seizoen
Joshua Brenet wil na dit seizoen de overstap maken naar een andere club. FC Twente biedt hem de mogelijkheid en laat de verdediger transfervrij uit zijn contract lopen.www.voetbalprimeur.nl
Zo breed is ie ook niet…meestal zo dat spelers die uit hun contract lopen weinig kosten ja. voor de rest, als we de volgende stap willen maken is brenet mi geen kandidaat, ook niet voor de breedte.
Is basisspeler, sterk, mentaal ook, goed in de opbouw, hield Haaland in de tang.Jan Paul van Hecke proberen te halen van Brighton. transfermarkt zegt 15 miljoen transferwaarde. Enige nadeel is dat hij volgens mij vaste waarde daar is en misschien bij grotere clubs op de radar staat. Maar ja, Brighton staat nu 10e, dus waarschijnlijk geen Europees voetbal. Dat is voetballend een geweldige RCV.
Wel de helft van zijn salaris inleveren.Ik zeg gewoon Ramalho verlengen en als back up houden. Klaagt nooit en kan in de meeste wedstrijden prima mee.
Als back up zou eventueel kunnen, moet hij wel salaris inleveren.Ik zeg gewoon Ramalho verlengen en als back up houden. Klaagt nooit en kan in de meeste wedstrijden prima mee.
Als back up zou eventueel kunnen, moet hij wel salaris inleveren.
Jan Paul van Hecke proberen te halen van Brighton. transfermarkt zegt 15 miljoen transferwaarde. Enige nadeel is dat hij volgens mij vaste waarde daar is en misschien bij grotere clubs op de radar staat. Maar ja, Brighton staat nu 10e, dus waarschijnlijk geen Europees voetbal. Dat is voetballend een geweldige RCV.
Helemaal mee eens. Ligt goed in de groep, is een verbinder, dus houden als backup is een goed idee.Ik zeg gewoon Ramalho verlengen en als back up houden. Klaagt nooit en kan in de meeste wedstrijden prima mee.
Dat is zo maar toch heb ik twijfels, als er een grote blessure valt dan zit je weer met Ramalho voor de rest van het seizoen. Stel je zit verwikkeld in een nek aan nek strijd voor de titel (of CL groepsfase), je speelt tegen een topploeg en ze sprinten Ramalho er uit of hij maakt een uitglijder dan kan dat risicovol zijn.Helemaal mee eens. Ligt goed in de groep, is een verbinder, dus houden als backup is een goed idee.
Ik vind Sandler echt goed. Speelt met de allure van van Dijk. Jammer dat ‘ie zo blessuregevoelig is.
Oude post, dit... Ik zie NEC natuurlijk nooit, maar wat een acceleratie heeft die kerel, zeg.
Speelt het hele seizoen al top. Hij kan aardig voetballen, het is meer een type Boscagli dan een type Ramalho.Oude post, dit... Ik zie NEC natuurlijk nooit, maar wat een acceleratie heeft die kerel, zeg.
Juist door zijn blessuregevoeligheid denkt PSV: halen halen halen!Was in de bekerfinale ook onder de indruk van zijn passing.
Zonder zn blessuregevoeligheid zou ik zeggen, halen halen halen!
Speelt het hele seizoen al top. Hij kan aardig voetballen, het is meer een type Boscagli dan een type Ramalho.
Sandler is wel blessure gevoelig, dus ik verwacht dat Schouten als nog wel eens als CV moet gaan spelen. Daarnaast vraag ik me af of Sandler verdedigend wel CL niveau is.Dus perfect voor een trainer als Peter Bosz? + hij hoeft Schouten niet meer als centrale verdediger op te stellen