Ik ga in de herhaling vallen, maar ach. Ik zie Bram Nuytinck wel zitten. Links, jong (23, zomer 24) maar ervaren, ervaring in CL, Nederlander, goeie uitstraling, daarnaast ook een prima verdediger. Speelt niet altijd bij Anderlecht.

Mwah, geen slechte speler, maar niet beter dan Bruma/Rekik.
 
Mwah, geen slechte speler, maar niet beter dan Bruma/Rekik.

Ik denk dat hij op dit moment verder is dan Rekik, al zal dat op den duur om het even zijn, of zal Rekik hem voorbij gaan. Het probleem is dat Rekik geen eigendom is, dat zou bij Nuytinck wel het geval zijn. Daar ben ik vooral voorstander van.
 
Nuytinck vind ik geen gek idee. Ook iemand die sturing geeft, herinner me dat hij aanvoerder was bij Jong Oranje.
 
Ik zou Rekik, ondanks zijn enorme talent, lekker laten gaan. Er moet iemand komen die 2 klasse beter is, jaar of 24/26. Maar wie? Geen idee..


Die namen die we 1-2 jaar geleden op het oog hadden, Hiram Mier, Stefan Medina, Gewoon naar Zuid Amerika toe gaan. (Y)
 
Ik zou Rekik nog best een jaartje willen huren. Dat vind ik echt onze beste verdediger, en iemand halen die veel beter is, is simpelweg niet realistisch.

Neemt niet weg dat we komende zomer wel naar de verdediging moeten kijken. In het ideale geval vervang je Brenet (verhuur?), Zanka en Tamata door drie nieuwe spelers die meer concurrentie brengen. De situatie op de LCV positie, waarbij Hendrix zonder problemen Rekik voor één of meerdere wedstrijden kan vervangen zonder dat je daar veel slechter van wordt (voetballend zelfs beter), moet je als topclub eigenlijk op alle vier posities achterin hebben.
 
Ik zou Rekik nog best een jaartje willen huren. Dat vind ik echt onze beste verdediger, en iemand halen die veel beter is, is simpelweg niet realistisch.

Neemt niet weg dat we komende zomer wel naar de verdediging moeten kijken. In het ideale geval vervang je Brenet (verhuur?), Zanka en Tamata door drie nieuwe spelers die meer concurrentie brengen. De situatie op de LCV positie, waarbij Hendrix zonder problemen Rekik voor één of meerdere wedstrijden kan vervangen zonder dat je daar veel slechter van wordt (voetballend zelfs beter), moet je als topclub eigenlijk op alle vier posities achterin hebben.

Hendrix voetballend beter dan Rekik, en er os dan geen betere speler haalbaar?? Ik vind het jammer dat bijv. Moisander toen afketste. Zo'n type zou ik graag naast Bruma zien.
 
Hendrix voetballend beter dan Rekik, en er os dan geen betere speler haalbaar?? Ik vind het jammer dat bijv. Moisander toen afketste. Zo'n type zou ik graag naast Bruma zien.

Bah Moisander. Overschatte voetballer, die elke wedstrijd fouten maakt. Hij is inmiddels geen talent (26?) meer, wat Rekik en in mindere mate Bruma nog wel zijn.

Ik snap Sjoerd ook wel. Rekik is ook in mijn ogen de beste verdediger. Hij heeft iets meedogenloos over zich zonder een schopper te zijn. Hij stelt zich goed op en wint de meeste duels. Hendrix beheerst dat - mede door zijn fysiek - minder. Opbouwend vind ik ze weinig ontlopen. Misschien is Hendrix iets beter, zoals Sjoerd zegt, maar een verdediger staat er in eerste instantie om te verdedigen. Dat hoorde ik zojuist Cocu - gelukkig - ook melden in zijn interview met PSV TV.

Ik denk dat PSV inderdaad met moeite een verdediger van niveau of met potentie Rekik kan halen. De Nederlandse Eredivisie heeft al weinig uitstraling, PSV presteert dit seizoen slecht, de salarissen zijn in vergelijking met andere competities matig.
 
Ik zou Rekik nog best een jaartje willen huren. Dat vind ik echt onze beste verdediger, en iemand halen die veel beter is, is simpelweg niet realistisch.

Neemt niet weg dat we komende zomer wel naar de verdediging moeten kijken. In het ideale geval vervang je Brenet (verhuur?), Zanka en Tamata door drie nieuwe spelers die meer concurrentie brengen. De situatie op de LCV positie, waarbij Hendrix zonder problemen Rekik voor één of meerdere wedstrijden kan vervangen zonder dat je daar veel slechter van wordt (voetballend zelfs beter), moet je als topclub eigenlijk op alle vier posities achterin hebben.

Ik zou een nieuwe huur ook zeker niet afwijzen. Is natuurlijk alleen de vraag in hoeverre zowel Rekik als Man City daarop zitten te wachten. Ze hadden zich denk ik toch voorgesteld dat hij mee zou doen om de titel, en volgend seizoen wellicht CL zou spelen. Van de andere kant kan hij nog niet vol mee bij het eerste van City, natuurlijk. Hij zal dus nog een jaar verhuurd moeten worden. Als hij zelf een goed gevoel bij nog een jaartje PSV heeft, zou het zomaar kunnen.

Eerlijk gezegd zou ik, mocht die keuze bestaan, wel gecharmeerd zijn van de komst van Nuytinck. Meer ervaring, leider, en je eigen speler. Al die huurlingen in je team blijft toch niet fijn. Maar naast hem zie ik niet veel andere opties, dus ik zou ook echt wel voor nog een seizoen Rekik gaan.
 
Bah Moisander. Overschatte voetballer, die elke wedstrijd fouten maakt. Hij is inmiddels geen talent (26?) meer, wat Rekik en in mindere mate Bruma nog wel zijn.

Ik snap Sjoerd ook wel. Rekik is ook in mijn ogen de beste verdediger. Hij heeft iets meedogenloos over zich zonder een schopper te zijn. Hij stelt zich goed op en wint de meeste duels. Hendrix beheerst dat - mede door zijn fysiek - minder. Opbouwend vind ik ze weinig ontlopen. Misschien is Hendrix iets beter, zoals Sjoerd zegt, maar een verdediger staat er in eerste instantie om te verdedigen. Dat hoorde ik zojuist Cocu - gelukkig - ook melden in zijn interview met PSV TV.

Ik denk dat PSV inderdaad met moeite een verdediger van niveau of met potentie Rekik kan halen. De Nederlandse Eredivisie heeft al weinig uitstraling, PSV presteert dit seizoen slecht, de salarissen zijn in vergelijking met andere competities matig.

Ik opperde dan ook voor een verdediger die iets oider is en dus geen talent meer is. Een ervaren speler, Type Moisander dus, die aardig kan voetballen en imo een goed duo kan vormen met een fysiek sterke verdediger (lees Bruma). Dan heb je Hendrix
als talent achter de hand, evt. Koch ook nog. Een speler als Rekik nog een jaar huren zou ik niet doen omdat hij geen restwaarde heeft voor PSV en ik denk dat hij wel te vervangen is, en dan bedoel ik dus niet iemand die in potentie beter is, want ik zie de kwaliteiten ook wel van Rekik.
 
Zou Nuytinck eerlijk gezegd ook geen slechte speler voor PSV vinden. Is wat rustiger, meer ervaring. Zou voor Bruma ook niet slecht zijn. Een leider achterin. Bruma is toch meer geforceerd aan het leiden. Die zou het beter doen met eentype Nuytinck naast zich. Bovendien heeft Nuytinck het Belgische verdedigen nu ook een beetje meegekregen. Gebeurt toch meer op kracht. En als je dan die inspeelpass van Nuytinck ziet.. Lijkt me een geweldig idee
 
Gewoon een onverbiddelijke Zuid Amerikaan.
Als we zelfs geen goede verdediger meer kunnen scouten, doek de scouting dan maar op.
 
Gewoon een onverbiddelijke Zuid Amerikaan.
Als we zelfs geen goede verdediger meer kunnen scouten, doek de scouting dan maar op.

Hoeveel echt goede Zuid-Amerikaanse verdedigers heeft PSV gehad? Alex natuurlijk...Salcido deed het een tijdje leuk, maar zakte weg. De rest houdt niet over.
Elke Nederlandse club is op goed naar een behoorlijke stel verdedigers, want dan doe je gelijk mee voor de titel. Zo gemakkelijk is het dus nog niet.
 
Hoeveel echt goede Zuid-Amerikaanse verdedigers heeft PSV gehad? Alex natuurlijk...Salcido deed het een tijdje leuk, maar zakte weg. De rest houdt niet over.
Elke Nederlandse club is op goed naar een behoorlijke stel verdedigers, want dan doe je gelijk mee voor de titel. Zo gemakkelijk is het dus nog niet.
Makkelijk is het niet, maar ik zie best mogelijkheden voor een Argentijnse slager. Arias is voor mij toch weer een prima aankoop. Maza was geen topper, maar zou nu zeker niet misstaan hebben. Er zijn daar best een aantal landen waar het stukje onverzettelijkheid , een beetje uitgenaste hardheid en stevig verdedigen nog een ambacht is.
 
Laatst bewerkt:
Makkelijk is het niet, maar ik zie best mogelijkheden voor een Argentijnse slager. Arias is voor mij toch weer een prima aankoop. Maza was geen topper, maar zou nu zeker niet misstaan hebben. Er zijn daar best een aantal landen waar het stukje onverzettelijkheid , een beetje uitgenaste hardheid en stevig verdedigen nog een ambacht is.

Ik hoop dat Bruma iets meer gaat 'slachten' achtetin. Jay Again merkt goed op dat Bruma nu geforceerd leidertje aan het spelen is, hij os dan ook al de oudste. Naast hem een sterke verdediger die goede opbouwende kwaliteiten heeft lijkt mij het meest belangrijk.
 
Aangezien sommigen hier de naam al vaker noemden.. Roel Brouwers transfervrij na dit seizoen..
 
Die gast is al 32 en heeft dit seizoen nauwelijks gespeeld bij Borussia Munchengladbach.Hij is de afgelopen 4 jaar zelfs geen enkel seizoen in meer dan de helft van de wedstrijden (competitie) in de basis gestart.Ik vraag me af of dat nu een speler is waar we ons als Psv op moeten richten.Dan heb ik liever dat Jorrit daar een kans krijgt.
Die had van mij al in augustus mogen komen.
http://nl.soccerway.com/players/roel-brouwers/16901/
 
Die gast is al 32 en heeft dit seizoen nauwelijks gespeeld bij Borussia Munchengladbach.Hij is de afgelopen 4 jaar zelfs geen enkel seizoen in meer dan de helft van de wedstrijden (competitie) in de basis gestart.Ik vraag me af of dat nu een speler is waar we ons als Psv op moeten richten.Dan heb ik liever dat Jorrit daar een kans krijgt.http://nl.soccerway.com/players/roel-brouwers/16901/

Dit seizoen door blessureleed. Daarvoor hield hij zich staande in de Bundesliga. Zoals al vaker gezegd, een prima ervaren speler die de vormdip bij jonge spelers kan opvangen. Nu gokken we op jong en nog jonger.
 
Sorry, maar ik zie het niet zo zitten in een 32 jarige verdediger op zijn retour die ook nogeens veel geblesseerd is.
In mijn ogen hebben we met Brennet,Willems,Bruma,Arias en Hendrix 5 prima verdedigers Tamata komt tekort dus een linksback is gewenst verder ben ik het wel met je eens dat (wanneer Rekik terug naar City) gaat we een extra centrale verdediger nodig hebben.
Dit seizoen door blessureleed. Daarvoor hield hij zich staande in de Bundesliga. Zoals al vaker gezegd, een prima ervaren speler die de vormdip bij jonge spelers kan opvangen. Nu gokken we op jong en nog jonger.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan