Ja, Blokzijl staat er sinds kort in (is nog maar 17 jaar) en is het enige lichtpuntje van FC Groningen.

Ik zou het ook wel aandurven, stel Groningen degradeert dan zal hij waarschijnlijk ook voor een prikkie op te halen zijn. En het verschil tussen spelen bij FC Groningen of Jong-PSV is dan ook minimaal.

Ik zou nog liever zien dat ze zijn oude verdedigingspartner bij Oranje onde 17 in de gaten houden: Dean Huijsen. Tweebenig, lang en een prachtige pass. Speelt nu in de jeugdopleiding van Juventus, dus de kans dat hij daar doorbreekt is minimaal lijkt me, misschien is hij wel te verleiden tot een traject à la Malen of Madueke. Huijsen - Van de Blaak zou een mooi duo zijn om de komende jaren achterin op voort te bouwen.
 

Als we PvA na dit seizoen niet behouden, is dit wel een interessante optie. De club waar hij bij speelt is een degradatiekandidaat, hij zou dus al heel goed na een jaar weer kunnen vertrekken.


(Geluid uit!)
 
Op rechtsback zou ik graag Julian Araujo graag willen zien, een groot Mexicaans talent. Die nu bij Galaxy speelt

Die gaat toch naar Barca....?? 18 seconden te laat met de inschrijving, maar dat betekent dat hij in de zomer sowieso de overstap maakt naar Barca....
 
Die gaat toch naar Barca....?? 18 seconden te laat met de inschrijving, maar dat betekent dat hij in de zomer sowieso de overstap maakt naar Barca....
Dat betekend dat je nu tijd hebt om hem van gedachten te laten veranderen. En psv kennede hem te huren.......
 
Ik heb hem al vaker genoemd, maar PSV is ongelooflijk stom als ze niet snel om de tafel met Van Ewijk gaan zitten. Ik denk dat hij voor ca. 6 miljoen euro zeker te halen moet zijn voor PSV in de zomer. Of is PSV alweer aan het treuzelen en wordt Van Ewijk straks voor onze neus weggekaapt door Feyenoord of Ajax?
 
Terug
Bovenaan Onderaan