Zou lekker zijn als we aankomende zomer een jonge Franse verdediger halen om een duo te laten vormen met Boscagli. Een fysiek sterke en grote verdediger omdat Boscagli meer de spelverdeler en creatieveling is met z’n passing. Boscagli of Benitez volgend jaar de aanvoerdersband gunnen en zorgen dat een van hun de leiding neemt en het team aanstuurt vanuit achteruit zodat dat potdicht zit. Chrislain Matsima of Christopher Wooh als beest naast Boscagli zou top zijn.
 
Weet niet of het concrete interesse is hoor! Volgens mij meer een gerucht wat onder de supporters is ontstaan. Maar is wel één op één vervanger van Sangaré. Zie Matusiwa ook nog wel eens als een goede opvolger.

Maar inderdaad daar moet je wel voor zijn voordat topclubs interesse tonen. We hebben niet de financiële middelen om daar tegenop te boksen. Denk ook dat het een onmogelijke taak is om contracten van spelers af te kopen die tot 2027 lopen.
Als je echt een groot bedrag voor sangare vangt, dan is hij wel de moeite waard om in te investeren, geen idee hoe hij het doet in frankrijk vgm speelt die wel veel.
 
Hugo Larsson heeft ook een contract lopen tot 2026. Clubs kunnen vragen wat ze willen met zulke contracten
Als dat een speler is die past in PSV komende 2,5+ jaar, moet je die nu halen, als je wacht ben je te laat.
Heb hem ook geweldige steekpasjes zien geven, denk dat hij echt wel wat kan toevoegen en nog maar 18 en al A international van Zweden.
Qua geld, misschien dat ze met nu EUR 4 a 5 mln (is zelf opgeleide speler volgens mij) wel overstag gaan, en dan plaatsing CL bonus (nog 1 mln) + doorverkoop % bijv 20%.

Hetzelfde geldt voor Breithaupt (is misschien meer must deze te halen), maar volgens mij zit Augsburg daar nu ook wat achteraan maar daar is nog mee te concurreren zolang het geen Dortmund, Bayern etc is.
 
Weet niet of het concrete interesse is hoor! Volgens mij meer een gerucht wat onder de supporters is ontstaan. Maar is wel één op één vervanger van Sangaré. Zie Matusiwa ook nog wel eens als een goede opvolger.

Maar inderdaad daar moet je wel voor zijn voordat topclubs interesse tonen. We hebben niet de financiële middelen om daar tegenop te boksen. Denk ook dat het een onmogelijke taak is om contracten van spelers af te kopen die tot 2027 lopen.
Best goede speler maar wel erg klein, ik weet er zijn wel hele goede kleinere spelers (verleden en nu) maar ik zie toch graag wat meer lengte, zeg min. 1,80-1,85 (liever richting 1,90 of net daarboven) en dat is niet discriminerend bedoeld, je moet tegenwoordig uitkijken wat je zegt (schrijft) he....
 
Best goede speler maar wel erg klein, ik weet er zijn wel hele goede kleinere spelers (verleden en nu) maar ik zie toch graag wat meer lengte, zeg min. 1,80-1,85 (liever richting 1,90 of net daarboven) en dat is niet discriminerend bedoeld, je moet tegenwoordig uitkijken wat je zegt (schrijft) he....
Als ze met een type Martinez aan komen hoor je mij niet klagen hoor
 
Zou lekker zijn als we aankomende zomer een jonge Franse verdediger halen om een duo te laten vormen met Boscagli. Een fysiek sterke en grote verdediger omdat Boscagli meer de spelverdeler en creatieveling is met z’n passing. Boscagli of Benitez volgend jaar de aanvoerdersband gunnen en zorgen dat een van hun de leiding neemt en het team aanstuurt vanuit achteruit zodat dat potdicht zit. Chrislain Matsima of Christopher Wooh als beest naast Boscagli zou top zijn.
Zo’n leider is Boscali nou ook weer niet geweest en zo goed ook niet. Laten we eerst maar eens kijken hoe hij van die blessure in een klote team terug komt. In het land der blinden……….
 
Zo’n leider is Boscali nou ook weer niet geweest en zo goed ook niet. Laten we eerst maar eens kijken hoe hij van die blessure in een klote team terug komt. In het land der blinden……….
De Eerste Wet van het Forum......

Boscagli past precies in onze huidige verdediging, niet slechtre, maar ook niet beter. Obispo of Boscagli is lood om oud ijzer.
 
De Eerste Wet van het Forum......

Boscagli past precies in onze huidige verdediging, niet slechtre, maar ook niet beter. Obispo of Boscagli is lood om oud ijzer.
In zijn laatste periode onder Schmidt vond ik hem wel constant. Constanter dan Obispo. Die blijft de naïeve fouten van een junior maken, ook dit jaar weer.
 
In zijn laatste periode onder Schmidt vond ik hem wel constant. Constanter dan Obispo. Die blijft de naïeve fouten van een junior maken, ook dit jaar weer.
Heeft vaker periodes van een paar goede wedstrijden gehad. Dit keer goed op weg, iets langer maar geen half jaar en raakte zwaar geblesseerd. Blijft een gok denk ik
 
On eens, boscagli heeft kwaliteiten die andere verdedigers van psv niet hebben. Namelijk voetballend vermogen en ook leiderschap. Dus ik verwacht dat hij het met waarschijnlijk gerrit of ramalho het uit zal zetten
 
On eens, boscagli heeft kwaliteiten die andere verdedigers van psv niet hebben. Namelijk voetballend vermogen en ook leiderschap. Dus ik verwacht dat hij het met waarschijnlijk gerrit of ramalho het uit zal zetten
Want Obispo heeft geen goede pass en Teze stond niet bovenaan de lijst met passes? Als je met voetballen dribbelen bedoelde dan geef ik je gelijk.
Ramalho komt te kort en is te duur.
Maar Boscagli is in het algemeen geen betere optie want hij denkt te langzaam voor iemand die leiderschap zou hebben, is fysiek zwak en was bij veel fouten of gevaarlijke aanvallen van de tegenstander betrokken. Ook heeft hij geen snelheid om het te compenseren.
Gaat alleen wat worden met een topper naast hem maar die hebben wij (nog) niet.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
In het begin uiterst kwetsbaar, later veel beter. Wordt nooit een killer, maar had een goede timing bij kopduels en intercepties.
Z’n passing tussen de linies waren ook echt top. Brak het spel met één pass helemaal open. Dat inzicht en kwaliteit is super, daarom is het ook een noodzaak om daarnaast wel een verdedigend monster te hebben.
 

Daniel Amartey, transfervrij deze zomer, maar omdat onze verdediging zwak is zie ik hem graag nu goedkoop komen i.p.v. wachten. Schijnt minder te verdienen dan Ramalho bij ons. En dat voor een van de waardevolste spelers van een tot voor kort redelijke club uit de Premier League. Nu zijn ze wat minder, dus Amartey zelf kan je vast wel overhalen om bij ons voor de landstitel ( :rolleyes: ) en Europees te spelen.
 
Laatst bewerkt:
PSV heeft nu pas interesse voor Van Ewijk, nu hij ook in de belangstelling staat van diverse PL-clubs en andere Europese clubs. Tja, nu betaal je wel ruim het dubbele als wat je 2 maanden geleden zou betalen voor Van Ewijk. Waarom wordt er toch zoveel getreuzeld bij PSV?
 
Terug
Bovenaan Onderaan