Ik heb hem al vaker genoemd, maar PSV is ongelooflijk stom als ze niet snel om de tafel met Van Ewijk gaan zitten. Ik denk dat hij voor ca. 6 miljoen euro zeker te halen moet zijn voor PSV in de zomer. Of is PSV alweer aan het treuzelen en wordt Van Ewijk straks voor onze neus weggekaapt door Feyenoord of Ajax?
Met alle berichtgeving heb ik sterk mijn twijfels of wij überhaupt 6mlj kunnen investeren komende zomer. Ik reken even helemaal nergens meer op, dan kan het alleen nog tegenvallen bij een faillissement
 
Ik heb hem al vaker genoemd, maar PSV is ongelooflijk stom als ze niet snel om de tafel met Van Ewijk gaan zitten. Ik denk dat hij voor ca. 6 miljoen euro zeker te halen moet zijn voor PSV in de zomer. Of is PSV alweer aan het treuzelen en wordt Van Ewijk straks voor onze neus weggekaapt door Feyenoord of Ajax?
Waarom zou je een van Ewijk halen en geld uitgeven als je een beest als Mauro Junior die het daar zeer goed heeft gedaan ik het een relevatie vond qua verdedigen en inzet en eindelijk een PSV had die met ziel en lust te keer ging eindelijk een speler naar mijn hart had in de verdediging.
Vond dat jaar Malacia de beste linksback en Mauro Junior de beste rechtsback in de competitie.
En een Sambo terughalen al back up voor op de rechtsback positie.
Niet gaan kopen en zomaar geld uitgeven als je het in eigen gelederen heb PSV moet is meer naar een AZ kijken hoe die te werk gaan en echt eigen spelers behouden en kansen geven het beleid is daar TOP.
weinig uitgeven en veel verdienen op spelers.

PSV moet investeren pas in de CB,s de Vrij transfervrij voor de ervaring komt die niet dan inzetten op de toekomst en Micky van de Ven proberen te halen.
Naast een Jarred Branthwaite in de basis en kopen.
Obispo en Teze als back up CB behouden elke speler is nodig ook qua blessures en ervaring.
Alle wissels in de beker laten spelen zoveel mogelijk.
je ziet het nu met onze keeper door van Drommel de beker wedstrijden te laten spelen doet hij het nu aardig in de basis nu onze 1e keeper geblesseerd is.

Ben blij dat ze van Aanholt LB nog hebben kunnen huren voor 1 jaar na dat jaar is hij transfervrij en hem vastleggen.
 
Gijs Smal zou interessant kunnen zijn, in de eredivisie dit seizoen: 1G, 8A waarvan 3 assists afgelopen wedstrijd tegen Cambuur. Hij heeft een uitstekende voorzet in huis waarmee hij Luuk goed zou kunnen bedienen, wat al heel het seizoen een probleem is. Daarnaast is het eigenlijk een extra middenvelder in balbezit, die het spel goed voor zich ziet. Hij geeft regelmatig linie-doorbrekende passes, dat zou het spel wat meer tempo geven en minder stroperig maken. Waar hij in kan verbeteren is zijn 1 op 1 verdediging, waar een goede vleugelspeler gebruik van kan maken.

Natuurlijk is hij niet dè oplossing voor al onze problemen, maar ik denk dat hij wel iemand is die het elftal beter kan laten spelen door zijn spelinzicht en geeft een totaal verschillende opvulling in de linksback positie dan van Aanholt.

Na dit seizoen nog een éénjarig contract:
 
Gijs Smal zou interessant kunnen zijn, in de eredivisie dit seizoen: 1G, 8A waarvan 3 assists afgelopen wedstrijd tegen Cambuur. Hij heeft een uitstekende voorzet in huis waarmee hij Luuk goed zou kunnen bedienen, wat al heel het seizoen een probleem is. Daarnaast is het eigenlijk een extra middenvelder in balbezit, die het spel goed voor zich ziet. Hij geeft regelmatig linie-doorbrekende passes, dat zou het spel wat meer tempo geven en minder stroperig maken. Waar hij in kan verbeteren is zijn 1 op 1 verdediging, waar een goede vleugelspeler gebruik van kan maken.

Natuurlijk is hij niet dè oplossing voor al onze problemen, maar ik denk dat hij wel iemand is die het elftal beter kan laten spelen door zijn spelinzicht en geeft een totaal verschillende opvulling in de linksback positie dan van Aanholt.

Na dit seizoen nog een éénjarig contract:
We moeten van Luuk af dus heb je geen speler nodig die hem kan bedienen.
 
Ik ben na gisteren helemaal om haal van Ewijk.
Ik heb eerlijk gezegd niet op van Ewijk gelet sinds hij bij een Heerenveen speelt en vind eigen jeugd moet een kans krijgen.
Maar ben na gisteren helemaal om van Ewijk is echt een Dumfries 2.0.
Meteen vastleggen en Sambo als back up.


Normaal vind ik van aanholt 1 van de betere maar die had gisteren zelfs een Off Day !
Al jaren is onze verdediging onze achillespees.
Door selecteren Teze & Ralmalho 8 Mwene komen te kort.
Brainthwaite vind ik ook niet echt Top maar redelijk als hij te duur is en wordt laten gaan en Boscali met Xavier Mbuyamba in de basis.
Haal van Ewijk RB & Xavier Mbuyamba CB & Kerkez LB
Hou Boscalli of basis of back up. en Obispo als back up.
 
Ik ben na gisteren helemaal om haal van Ewijk.
Ik heb eerlijk gezegd niet op van Ewijk gelet sinds hij bij een Heerenveen speelt en vind eigen jeugd moet een kans krijgen.
Maar ben na gisteren helemaal om van Ewijk is echt een Dumfries 2.0.
Meteen vastleggen en Sambo als back up.


Normaal vind ik van aanholt 1 van de betere maar die had gisteren zelfs een Off Day !
Al jaren is onze verdediging onze achillespees.
Door selecteren Teze & Ralmalho 8 Mwene komen te kort.
Brainthwaite vind ik ook niet echt Top maar redelijk als hij te duur is en wordt laten gaan en Boscali met Xavier Mbuyamba in de basis.
Haal van Ewijk RB & Xavier Mbuyamba CB & Kerkez LB
Hou Boscalli of basis of back up. en Obispo als back up.

Hoewel ik het graag zou zien want ik ben een fan is Kerkez dus echt niet haalbaar voor PSV
 
Eigenlijk kun je stellen dat op elke positie achterin we onvoldoende kwaliteit hebben. Misschien de linksback positie zo laten met Aanholt en Mauro.

Alle andere verdedigers doe we hebben moeten weg. Met Obispo voorop.
 
Eigenlijk kun je stellen dat op elke positie achterin we onvoldoende kwaliteit hebben. Misschien de linksback positie zo laten met Aanholt en Mauro.

Alle andere verdedigers doe we hebben moeten weg. Met Obispo voorop.
Aan de andere kant: Iedereen wilde graag dat we Gerrit gaan kopen, maar na 2 mindere wedstrijden ineens niet meer?
 
Ik ben na gisteren helemaal om haal van Ewijk.
Ik heb eerlijk gezegd niet op van Ewijk gelet sinds hij bij een Heerenveen speelt en vind eigen jeugd moet een kans krijgen.
Maar ben na gisteren helemaal om van Ewijk is echt een Dumfries 2.0.
Meteen vastleggen en Sambo als back up.


Normaal vind ik van aanholt 1 van de betere maar die had gisteren zelfs een Off Day !
Al jaren is onze verdediging onze achillespees.
Door selecteren Teze & Ralmalho 8 Mwene komen te kort.
Brainthwaite vind ik ook niet echt Top maar redelijk als hij te duur is en wordt laten gaan en Boscali met Xavier Mbuyamba in de basis.
Haal van Ewijk RB & Xavier Mbuyamba CB & Kerkez LB
Hou Boscalli of basis of back up. en Obispo als back up.
Kerkez en Ewijk zijn inmiddels onbetaalbaar. Die jongen van Volendam is nog wel betaalbaar, maar wij wachten liever tot hij het bij AZ laat zien en niet meer te betalen is. Zelden zo’n matige scouting gezien als de onze.
 
Ik ga ervan uit dat Gerrit terug gaat. Financieel onhaalbaar. En momenteel ook niet bepaald een zekerheidje waar wij 10-15 mil voor kunnen betalen.
Gerrit heeft echt wel potentie en dat die Brits is helpt ook zeker mee. Alleen PSV kan zich dit soort gokjes niet meer veroorloven. We moeten straks maar de Hancko’s en de trauners gaan oppikken, goede verdedigers voor weinig geld.
 
Terug
Bovenaan Onderaan