Kerkez en Ewijk zijn inmiddels onbetaalbaar. Die jongen van Volendam is nog wel betaalbaar, maar wij wachten liever tot hij het bij AZ laat zien en niet meer te betalen is. Zelden zo’n matige scouting gezien als de onze.

Ewijk was makkelijk te halen voor de winter (Hveen had financiële nood) nu weer duurder. Ook zoals bv Geertruida,Mijnans onze scouting is kennelijk blind.
 
Ewijk was makkelijk te halen voor de winter (Hveen had financiële nood) nu weer duurder. Ook zoals bv Geertruida,Mijnans onze scouting is kennelijk blind.
Want waarom zou Geertruida naar PSV willen en waarom zou Feyenoord hem überhaupt aan ons verkopen voor een bedrag dat wij kunnen ophoesten?
 
Want waarom zou Geertruida naar PSV willen en waarom zou Feyenoord hem überhaupt aan ons verkopen voor een bedrag dat wij kunnen ophoesten?
En het is nogal makkelijk om nu 3 of 4 successvolle spelers op te noemen, die PSV gehaald had moeten hebben toen ze nog niks kosten. Het probleem is dat die 3-4 spelers naar boven zijn komen drijven uit honderden vergelijkbare spelers, die het niet gered hebben.
 
Want waarom zou Geertruida naar PSV willen en waarom zou Feyenoord hem überhaupt aan ons verkopen voor een bedrag dat wij kunnen ophoesten?

Omdat hij 2 jaar geleden in onmin lag over zijn aflopende contract. Ja nu onhaalbaar dat is het hem juist de scouting blunderd keer op keer onder leiding van de JDJ.
 
En het is nogal makkelijk om nu 3 of 4 successvolle spelers op te noemen, die PSV gehaald had moeten hebben toen ze nog niks kosten. Het probleem is dat die 3-4 spelers naar boven zijn komen drijven uit honderden vergelijkbare spelers, die het niet gered hebben.

Spelers van Jong Oranje aan je binden waar je de kans krijgt lijkt me inderdaad makkelijk.
 
En het is nogal makkelijk om nu 3 of 4 successvolle spelers op te noemen, die PSV gehaald had moeten hebben toen ze nog niks kosten. Het probleem is dat die 3-4 spelers naar boven zijn komen drijven uit honderden vergelijkbare spelers, die het niet gered hebben.
Daar ben je scout voor bij een Nederlandse topclub.
 
Van Ewijk lijkt mij in ieder geval prio, evenals Gerrit.
Daarbij nog een goede CV. Dan is de verdediging enigszins op orde. Helaas zijn er dan nog wat gaten te vullen in de zomer.

Zal we weer een window van consessies worden. Ach en wee.
 
We spelen een keer gelijk na heel veel overwinningen tegen Heerenveen waar ik ook echt zuur van ben maar als ik hier vervolgens lees blind kopen dan weet ik niet wat nog erger is.
 
We spelen een keer gelijk na heel veel overwinningen tegen Heerenveen waar ik ook echt zuur van ben maar als ik hier vervolgens lees blind kopen dan weet ik niet wat nog erger is.

Jip en Janneke dan maar. Blind kopen is kopen zonder sportieve en financiële risico. Dat men direct aan Daley denkt zegt veel over de Ajax liefde die hier sommige kennelijk heimelijk koesteren.
 
Jip en Janneke dan maar. Blind kopen is kopen zonder sportieve en financiële risico. Dat men direct aan Daley denkt zegt veel over de Ajax liefde die hier sommige kennelijk heimelijk koesteren.
Als ik Kudus, Klaassen of Cruyff hoor denk ik ook gelijk aan Ajax hoor. Dat je een bepaalde link legt tussen dingen hoeft niet perse liefde voor Ajax te betekenen ;) Daarnaast was het maar een grapje........
Ja samen met Bassie en Adriaan.
Bassey en Adriano
 
Kan je blind kopen
En dan nog weet je niet of hij goed uitpakt.


Neem het seizoen van 17-18, Jong Oranje. Ik zie daar geen speler terug die destijds haalbaar zou zijn en goed genoeg is voor het niveau die je wil nastreven.
Ik begrijp echt wel waar je vandaan komt, maar de kans is misschien wel 10% dat een speler zijn potentie waarmaakt of er enigszins dichtbij komt.
 
Van Ewijk lijkt mij in ieder geval prio, evenals Gerrit.
Daarbij nog een goede CV. Dan is de verdediging enigszins op orde. Helaas zijn er dan nog wat gaten te vullen in de zomer.

Zal we weer een window van consessies worden. Ach en wee.
Als Van Ewijk nog wilt komen en haalbaar is zou ik daar inderdaad voor gaan. Gerrit moet je laten. Dat is geen speler die de 10m+ waard gaat zijn dat Everton ervoor gaat vragen. Zullen ook wel andere Engelse clubs voor in de markt zijn. Natuurlijk is hij Engels en heb je dus grote kans dat je die nog voor veel kunt slijten in de toekomst, maar ik vind hem niet meer als een gemiddelde verdediger voor PSV. En daarvoor is ie gewoon te duur.
 
Terug
Bovenaan Onderaan