Miguel Araujo, de verdediger van FC Emmen, zou na dit seizoen naar AZ kunnen verkassen. Volgens berichtgeving uit Peru, het vaderland van de stopper, is Araujo al in gesprek met de Alkmaarders.
www.voetbalprimeur.nl
Meervoudig international van Peru, spelend voor Emmen, in beeld bij AZ.....dit had toch ook een versterking in de verdediging kunnen zijn voor PSV...?? En vele malen goedkoper dan Baumgartl....!!!
Ik vind het nogal al flauw om continu het niveau van Baumgartl en zijn aankoopsom erbij te halen. Dat is inmiddels "water under the bridge". Domme fout van De Jong. Niet elke (goedkopere) speler is beter dan Baumgartl. Zelfs alleen maar beter dan Baumgartl zou nog wel eens onvoldoende kunnen zijn om aan het ambitieniveau van PSV te voldoen.
Tja, ik ken die speler niet heel goed. Bij Emmen is hij wel sterkhouder, dacht ik. Dat hij Peruviaans international is, zegt me niks. Bruma en Doan zijn ook international. Promes en Babel ook. Ik zou zeggen dat het wel een hele grote gok is: een 26-jarige speler van Emmen. Valt niet meer in de categorie talent.
PSV zou ook niet moeten kijken bij Emmen. Die moeten shoppen bij Heerenveen, Twente, Groningen, Vitesse. De subtop. Of bij de grote clubs, maar dat is lastig. Dus dan ben je snel aangewezen op het buitenland. Een heel jonge speler van jonger dan 20 jaar (zoals bijv. Van de Ven) zou wel van een kleinere club kunnen komen m.i.