Luc de Jong

Routinier
Mee eens dat we het beste voor een ervaren centrale verdediger moeten gaan. Die speler moet zowel centraal-links als -rechts kunnen spelen, dan hoeft het niet ten koste te gaan van Boscagli of Teze. Voor de rechter vleugelverdediger en centrale verdedigers krijg je dan de volgende 4 mogelijke samenstellingen:

1. Nieuwe RVV - Teze - Boscagli
2. Nieuwe RVV - Teze - nieuwe CV
3. Nieuwe RVV - nieuwe CV - Boscagli
4. Teze - nieuwe CV - Boscagli

Door te rouleren kan elke speler toch ongeveer 75% speeltijd krijgen.
De "nieuwe RVV" kan ook Dumfries zijn, mocht hij niet vertrekken. Voor de "nieuwe CV" zou ik graag iemand zien met 4/5 jaar ervaring in een top 4 competitie, Paulo Oliveira of Dragovic bijvoorbeeld.

Een jong talent erbij lijkt me ook een prima idee, maar dan echt met het oog op de toekomst en die speler direct ergens stallen, in plaats van op de bank laten verpieteren.
Jupp Dragovic en Olivieira droom ik ook al tijden over beiden aflopend contract + ervaring anders zou ik wellicht Wesley Hoedt ook nog een prima naam vinden heb alleen niet gevolgd hoe hij het verder doet zag dat die vanavond bij Lazio - Bayern op de bank zit Ajer en Montes zijn ook nog leuke opties

RAZINHO

Assistent Coach
De scouts mogen van mij ook de landsgrens over.
We hebben gezien waarmee ze de laatste jaren kwamen aanzetten: voor veel geld Baumgartl, Isimat Marin of Schwaab gehaald en ook nog die Ausie waarvan ik nu al de naam vergeten ben...

Relix

Slimste Forummer 2020
Jupp Dragovic en Olivieira droom ik ook al tijden over beiden aflopend contract + ervaring anders zou ik wellicht Wesley Hoedt ook nog een prima naam vinden heb alleen niet gevolgd hoe hij het verder doet zag dat die vanavond bij Lazio - Bayern op de bank zit Ajer en Montes zijn ook nog leuke opties

Kaan Ayhan (26, Turks international, Budesliga en Serie A ervaring) - zou misschien wel interessant zijn. Speelt bij Sassuolo - begon daar sterk maar inmiddels weer uit de basis dacht ik.

M11troglou

Invaller
Tja. Als je daar al niet in de basis speelt? Het RKC van Italië.
Sassuolo doet het dit seizoen best goed in de Serie A dit seizoen, kan vergeleken worden met Vitesse/Twente dit seizoen. Zou wel een prima aanwinst zijn denk ik, maar ik denk dat spelers die ervaring in de CL pas echt goede aanwinsten zouden zijn. Bij clubs als Valencia, Napoli, Sevilla of Dortmund zijn er vast wel spelers te vinden die de ervaring brengen, alleen is het wel lastig om hun salaris te evenaren.

RAZINHO

Assistent Coach
Tja. Als je daar al niet in de basis speelt? Het RKC van Italië.
Je doet alsof PSV de laatste jaren het niveau van Real Madrid of Bayern München evenaart...zo geringschattend doen over Sasuolo in de Italiaanse competitie, terwijl PSV regelmatig schuttert in de Mickey Mouse competitie in Nederland.

Mikasa

Internationale Legende
Je doet alsof PSV de laatste jaren het niveau van Real Madrid of Bayern München evenaart...zo geringschattend doen over Sasuolo in de Italiaanse competitie, terwijl PSV regelmatig schuttert in de Mickey Mouse competitie in Nederland.
Maar als je vooruit wil, moet je wel goede spelers kopen. En er is nogal wat verschil tussen een speler van München en een (wissel)speler van Sassuolo.

Ralf Edström

Trainer Coach
Misschien eerst een paar punten en komma's kopen? 😁

Phillip Cocu

Assistent Coach
Daarom werd hij hier ook al betwijfeld. Maar hij was dan wel basisspeler. Vergelijkbaar met Sangaré
Klopt. Het lijkt me op het eerste gezicht ook niet echt aantrekkelijk om voor de directe basis te uit te komen op een 26 jarige wisselspeler van Sassuolo. Al hoeft het niet altijd iets te zeggen, het kan bijvoorbeeld ook dat een speler net als Guardado of Propper terug komt van een blessure of iets anders waardoor de speler niet naar verwachting functioneert, maar dan moet je als belangstellende echt heel goed onderzoek doen naar zijn situatie en dan tot de conclusie komen dat je target alsnog veel in zijn mars heeft.

RAZINHO

Assistent Coach
Meervoudig international van Peru, spelend voor Emmen, in beeld bij AZ.....dit had toch ook een versterking in de verdediging kunnen zijn voor PSV...?? En vele malen goedkoper dan Baumgartl....!!!

Mikasa

Internationale Legende
Meervoudig international van Peru, spelend voor Emmen, in beeld bij AZ.....dit had toch ook een versterking in de verdediging kunnen zijn voor PSV...?? En vele malen goedkoper dan Baumgartl....!!!
Ik vind het nogal al flauw om continu het niveau van Baumgartl en zijn aankoopsom erbij te halen. Dat is inmiddels "water under the bridge". Domme fout van De Jong. Niet elke (goedkopere) speler is beter dan Baumgartl. Zelfs alleen maar beter dan Baumgartl zou nog wel eens onvoldoende kunnen zijn om aan het ambitieniveau van PSV te voldoen.

Tja, ik ken die speler niet heel goed. Bij Emmen is hij wel sterkhouder, dacht ik. Dat hij Peruviaans international is, zegt me niks. Bruma en Doan zijn ook international. Promes en Babel ook. Ik zou zeggen dat het wel een hele grote gok is: een 26-jarige speler van Emmen. Valt niet meer in de categorie talent.

PSV zou ook niet moeten kijken bij Emmen. Die moeten shoppen bij Heerenveen, Twente, Groningen, Vitesse. De subtop. Of bij de grote clubs, maar dat is lastig. Dus dan ben je snel aangewezen op het buitenland. Een heel jonge speler van jonger dan 20 jaar (zoals bijv. Van de Ven) zou wel van een kleinere club kunnen komen m.i.

Bovenaan Onderaan