CNG MrKrateos
Assistent Coach
Zoveel perfectie kan mijn lichaam niet aan.Technisch vaardig, met de mentaliteit en het karakter van d'n Dumf.
Zoveel perfectie kan mijn lichaam niet aan.Technisch vaardig, met de mentaliteit en het karakter van d'n Dumf.
En de stem van ma FlodderTechnisch vaardig, met de mentaliteit en het karakter van d'n Dumf.
Ik dacht inmiddels basisspeler bij Hertha.Zou Zeefuik een optie zijn? Volg hem niet, maar hij was bij Groningen wel veelbelovend.
Verbeterde versie van Dumfries, helaas onhaalbaarZou Zeefuik een optie zijn? Volg hem niet, maar hij was bij Groningen wel veelbelovend.
Ik meende gelezen te hebben dat hij begon als basisspeler, maar recentlijk op de bank terecht is gekomen.Ik dacht inmiddels basisspeler bij Hertha.
Speelt sinds kort weer, tegen Leverkusen zelfs gescoord, kan wel maar zit je wel rond de 5-10 miljoen denk ik, krijg wel Denzel vibes van die gast, ook enorme werklustIk meende gelezen te hebben dat hij begon als basisspeler, maar recentlijk op de bank terecht is gekomen.
Valt makkelijk uit te zoeken, overigens.
Nou weet niet of hij zoveel beter is. Ook een enorme werklust, maar zelfde matige voorzetten.Verbeterde versie van Dumfries, helaas onhaalbaar
Ik overdreef, maar hij kan wel beter voetballen dan Denzel, zou een perfecte opvolger zijn, maar helaas dus onhaalbaar.Nou weet niet of hij zoveel beter is. Ook een enorme werklust, maar zelfde matige voorzetten.
Zeker na het nieuws van nieuwe loonoffers bij PSV. En dat gaat na het verliezen van de tweede plaats nog een stukje erger worden (al waren ze de voorrondes toch nooit doorgekomen, dus wellicht had het niks uitgemaakt).Ik overdreef, maar hij kan wel beter voetballen dan Denzel, zou een perfecte opvolger zijn, maar helaas dus onhaalbaar.
PSV wil Teze doorschuiven als de opvolger van Dumfries i.v.m. Teze van oorsprong rb is.Ik overdreef, maar hij kan wel beter voetballen dan Denzel, zou een perfecte opvolger zijn, maar helaas dus onhaalbaar.
Dan heb je alsnog een RB (en LB) backup nodigPSV wil Teze doorschuiven als de opvolger van Dumfries i.v.m. Teze van oorsprong rb is.
PSV zou weer net als vroeger goedkoop spelers moeten scouten en met winst doorverkopen.
Een AZ heeft zich gemeld voor Sam Beukema CB van Go Ahead Eagles maakt ook regelmatig doelpunten en is een leider in hun verdediging AZ scout voornamelijk goed en beter als een PSV vind ik de laatste jaren en voor niet veel geld halen en voor veel doorverkopen.
Een Fey , Fc Twente en Fc Utrecht willen hem ook al.
PSV zou voor die Sam Beukema kunnen gaan en een Micky van de Ven van Fc Volendam voor leuke prijzen ophalen en opnieuw kunnen bouwen aan een elftal.
Ik vind Teze beter centraal dan als back.PSV wil Teze doorschuiven als de opvolger van Dumfries i.v.m. Teze van oorsprong rb is.
En dan over een jaar gaan zeuren waarom PSV en verdediger haalt van Volendam en/of GAE, ik pasPSV zou weer net als vroeger goedkoop spelers moeten scouten en met winst doorverkopen.
Een AZ heeft zich gemeld voor Sam Beukema CB van Go Ahead Eagles maakt ook regelmatig doelpunten en is een leider in hun verdediging AZ scout voornamelijk goed en beter als een PSV vind ik de laatste jaren en voor niet veel geld halen en voor veel doorverkopen.
PSV zou voor die Sam Beukema kunnen gaan en een Micky van de Ven van Fc Volendam voor leuke prijzen ophalen en opnieuw kunnen bouwen aan een elftal.
PSV zou weer net als vroeger goedkoop spelers moeten scouten en met winst doorverkopen.
Volgens Transfermarkt heeft ie een contract tot 2023Mitchell bakker is transfervrij in de zomer. Goede linksback met zeer veel mogelijkheden. Kan een interessante optie zijn voor psv
Huh, de commentator bij jong oranje had het over dat zijn contract af liep deze zomert. Maar los daar van hij gaf aan dat hij er voor open stond voor iets nieuwsVolgens Transfermarkt heeft ie een contract tot 2023