Luc de Jong

Routinier
Ik meende gelezen te hebben dat hij begon als basisspeler, maar recentlijk op de bank terecht is gekomen.

Valt makkelijk uit te zoeken, overigens.
Speelt sinds kort weer, tegen Leverkusen zelfs gescoord, kan wel maar zit je wel rond de 5-10 miljoen denk ik, krijg wel Denzel vibes van die gast, ook enorme werklust

Ongezouten

Trainer Coach
Ik overdreef, maar hij kan wel beter voetballen dan Denzel, zou een perfecte opvolger zijn, maar helaas dus onhaalbaar.
Zeker na het nieuws van nieuwe loonoffers bij PSV. En dat gaat na het verliezen van de tweede plaats nog een stukje erger worden (al waren ze de voorrondes toch nooit doorgekomen, dus wellicht had het niks uitgemaakt).

psver alltime

Terreinknecht
PSV zou weer net als vroeger goedkoop spelers moeten scouten en met winst doorverkopen.
Een AZ heeft zich gemeld voor Sam Beukema CB van Go Ahead Eagles maakt ook regelmatig doelpunten en is een leider in hun verdediging AZ scout voornamelijk goed en beter als een PSV vind ik de laatste jaren en voor niet veel geld halen en voor veel doorverkopen.
Een Fey , Fc Twente en Fc Utrecht willen hem ook al.

PSV zou voor die Sam Beukema kunnen gaan en een Micky van de Ven van Fc Volendam voor leuke prijzen ophalen en opnieuw kunnen bouwen aan een elftal.

DrJ

Routinier
PSV zou weer net als vroeger goedkoop spelers moeten scouten en met winst doorverkopen.
Een AZ heeft zich gemeld voor Sam Beukema CB van Go Ahead Eagles maakt ook regelmatig doelpunten en is een leider in hun verdediging AZ scout voornamelijk goed en beter als een PSV vind ik de laatste jaren en voor niet veel geld halen en voor veel doorverkopen.

PSV zou voor die Sam Beukema kunnen gaan en een Micky van de Ven van Fc Volendam voor leuke prijzen ophalen en opnieuw kunnen bouwen aan een elftal.

Die v/d Ven zou ik snel vastleggen en Teze naar RB zou ik persoonlijk zonde vinden.

Luc de Jong

Routinier

En dan over een jaar gaan zeuren waarom PSV en verdediger haalt van Volendam en/of GAE, ik pas

Jackal06

Winnaar Voorspellingen Eredivisie 2011-2012

AZ heeft dan wel weer de luxe dat zij zonder schaamte kunnen spelen voor plek 2 - 5 waar PSV gewoon structureel top 2 wil spelen.

PSVNEC

Basisspeler
Mitchell bakker is transfervrij in de zomer. Goede linksback met zeer veel mogelijkheden. Kan een interessante optie zijn voor psv

Bovenaan Onderaan