Jupp Dragovic en Olivieira droom ik ook al tijden over beiden aflopend contract + ervaring anders zou ik wellicht Wesley Hoedt ook nog een prima naam vinden heb alleen niet gevolgd hoe hij het verder doet zag dat die vanavond bij Lazio - Bayern op de bank zit Ajer en Montes zijn ook nog leuke opties
Misschien eerst een paar punten en komma's kopen? 😁
 
Daarom werd hij hier ook al betwijfeld. Maar hij was dan wel basisspeler. Vergelijkbaar met Sangaré
Klopt. Het lijkt me op het eerste gezicht ook niet echt aantrekkelijk om voor de directe basis te uit te komen op een 26 jarige wisselspeler van Sassuolo. Al hoeft het niet altijd iets te zeggen, het kan bijvoorbeeld ook dat een speler net als Guardado of Propper terug komt van een blessure of iets anders waardoor de speler niet naar verwachting functioneert, maar dan moet je als belangstellende echt heel goed onderzoek doen naar zijn situatie en dan tot de conclusie komen dat je target alsnog veel in zijn mars heeft.
 
Meervoudig international van Peru, spelend voor Emmen, in beeld bij AZ.....dit had toch ook een versterking in de verdediging kunnen zijn voor PSV...?? En vele malen goedkoper dan Baumgartl....!!!
 
Meervoudig international van Peru, spelend voor Emmen, in beeld bij AZ.....dit had toch ook een versterking in de verdediging kunnen zijn voor PSV...?? En vele malen goedkoper dan Baumgartl....!!!
Ik vind het nogal al flauw om continu het niveau van Baumgartl en zijn aankoopsom erbij te halen. Dat is inmiddels "water under the bridge". Domme fout van De Jong. Niet elke (goedkopere) speler is beter dan Baumgartl. Zelfs alleen maar beter dan Baumgartl zou nog wel eens onvoldoende kunnen zijn om aan het ambitieniveau van PSV te voldoen.

Tja, ik ken die speler niet heel goed. Bij Emmen is hij wel sterkhouder, dacht ik. Dat hij Peruviaans international is, zegt me niks. Bruma en Doan zijn ook international. Promes en Babel ook. Ik zou zeggen dat het wel een hele grote gok is: een 26-jarige speler van Emmen. Valt niet meer in de categorie talent.

PSV zou ook niet moeten kijken bij Emmen. Die moeten shoppen bij Heerenveen, Twente, Groningen, Vitesse. De subtop. Of bij de grote clubs, maar dat is lastig. Dus dan ben je snel aangewezen op het buitenland. Een heel jonge speler van jonger dan 20 jaar (zoals bijv. Van de Ven) zou wel van een kleinere club kunnen komen m.i.
 
Meervoudig international van Peru, spelend voor Emmen, in beeld bij AZ.....dit had toch ook een versterking in de verdediging kunnen zijn voor PSV...?? En vele malen goedkoper dan Baumgartl....!!!
Misschien beter dan Bamgartl, maar dit is absoluut niet de ervaren kracht die wel ff leiding gaat geven aan onze verdediging, 0.0 Europese ervaring.
 
Ik vind het nogal al flauw om continu het niveau van Baumgartl en zijn aankoopsom erbij te halen. Dat is inmiddels "water under the bridge". Domme fout van De Jong. Niet elke (goedkopere) speler is beter dan Baumgartl. Zelfs alleen maar beter dan Baumgartl zou nog wel eens onvoldoende kunnen zijn om aan het ambitieniveau van PSV te voldoen
Volledig mee eens.

Die Baumgartl-vergelijking is zó een zwak argument, iedereen is er over eens dat het een miskoop is.
Er zijn heel veel mogelijke transfers die een betere transfer zouden zijn dan die van hem, maar dat betekent nog lang niet dat het een goede optie is.

Daarnaast is het ook niet zo dat je Baumgartl gratis mag retourneren als je deze Peruviaan haalt.

Dus ik zie echt totaal niet het nut van de vergelijking met Baumgartl???
 
Spelend voor Emmen en 26 jaar. Nee ik zie hier niet direct een versterking in voor PSV.

Tja, ik ken die speler niet heel goed. Bij Emmen is hij wel sterkhouder, dacht ik. Dat hij Peruviaans international is, zegt me niks. Bruma en Doan zijn ook international. Promes en Babel ook. Ik zou zeggen dat het wel een hele grote gok is: een 26-jarige speler van Emmen. Valt niet meer in de categorie talent.

PSV zou ook niet moeten kijken bij Emmen. Die moeten shoppen bij Heerenveen, Twente, Groningen, Vitesse. De subtop. Of bij de grote clubs, maar dat is lastig. Dus dan ben je snel aangewezen op het buitenland. Een heel jonge speler van jonger dan 20 jaar (zoals bijv. Van de Ven) zou wel van een kleinere club kunnen komen m.i.
Leeftijd van 26 is juist ideaal. Een jong talent van onder de 23/24 is per definitie geen sterkhouder voor de verdediging. Verdedigen, en een verdediging leiden is per definitie een ervaringsvak.

Dus wat mij betreft, als er een jong talent voor CV gehaald wordt voor veel geld, doe maar niet. Dan kunnen we beter met Boscagli/Teze blijven pelen, die hebben talent genoeg. Voor de bank hebben we dan Viergever, Baumi, Obispo. Lijkt me voldoende. Wat we nodig hebben is een ervaren kwaliteitsspeler als CV (bijv zoals Moreno was), iets anders lost niks op.
 
Leeftijd van 26 is juist ideaal. Een jong talent van onder de 23/24 is per definitie geen sterkhouder voor de verdediging. Verdedigen, en een verdediging leiden is per definitie een ervaringsvak.

Dus wat mij betreft, als er een jong talent voor CV gehaald wordt voor veel geld, doe maar niet. Dan kunnen we beter met Boscagli/Teze blijven pelen, die hebben talent genoeg. Voor de bank hebben we dan Viergever, Baumi, Obispo. Lijkt me voldoende. Wat we nodig hebben is een ervaren kwaliteitsspeler als CV (bijv zoals Moreno was), iets anders lost niks op.
Ja, maar dan een speler uit Peru met enkel ervaring bij Emmen voldoet dan weer niet aan de andere eisen, die we aan een 26-jarige stellen.
 
Leeftijd van 26 is juist ideaal. Een jong talent van onder de 23/24 is per definitie geen sterkhouder voor de verdediging. Verdedigen, en een verdediging leiden is per definitie een ervaringsvak.

Dus wat mij betreft, als er een jong talent voor CV gehaald wordt voor veel geld, doe maar niet. Dan kunnen we beter met Boscagli/Teze blijven pelen, die hebben talent genoeg. Voor de bank hebben we dan Viergever, Baumi, Obispo. Lijkt me voldoende. Wat we nodig hebben is een ervaren kwaliteitsspeler als CV (bijv zoals Moreno was), iets anders lost niks op.
Ik doel meer als je op je 26ste bij Emmen speelt dan is dat , meestal, voor een reden. Wellicht kun je nog de stap maken richting een middemoter of een subtopper. Maar daar houd het dan ook op. Als deze jongen 21 was en sterk speelde bij Emmen dan was er nog wat potentie.

Qua type wat we voor de verdediging kunnen gebruiken ben ik het zeker met je eens dat leeftijd best omhoog mag. Maar dan wel als kwaliteit (Moreno als goed voorbeeld). Anders kunnen we net zo goed Viergever weer een basisplek geven ;)
 
Ik doel meer als je op je 26ste bij Emmen speelt dan is dat , meestal, voor een reden. Wellicht kun je nog de stap maken richting een middemoter of een subtopper. Maar daar houd het dan ook op. Als deze jongen 21 was en sterk speelde bij Emmen dan was er nog wat potentie.

Qua type wat we voor de verdediging kunnen gebruiken ben ik het zeker met je eens dat leeftijd best omhoog mag. Maar dan wel als kwaliteit (Moreno als goed voorbeeld). Anders kunnen we net zo goed Viergever weer een basisplek geven ;)
En toch als ik moest kiezen, liever een 26 jarige CV van Emmen, dan een 19 jarig talent. Anders moeten we met 3 controleurs op het middenveld gaan spelen ;)
 
En toch als ik moest kiezen, liever een 26 jarige CV van Emmen, dan een 19 jarig talent. Anders moeten we met 3 controleurs op het middenveld gaan spelen ;)
Ik weet niet. Vind toch een jongen als De Ligt bij Ajax op zijn 19de stabieler dan menig oudere verdediger.
Ik snap je punt maar ik denk dat Boscali en Teze toch een stuk verder zijn dan deze verdediger van Emmen. Denk ook dat op de bank Viergever van meerwaarde kan zijn.

Maar mee eens. Wat ervaring in de verdediging centraal zou niet mistaan.
 
Ik weet niet. Vind toch een jongen als De Ligt bij Ajax op zijn 19de stabieler dan menig oudere verdediger.
Ik snap je punt maar ik denk dat Boscali en Teze toch een stuk verder zijn dan deze verdediger van Emmen. Denk ook dat op de bank Viergever van meerwaarde kan zijn.

Maar mee eens. Wat ervaring in de verdediging centraal zou niet mistaan.
De Ligt is wel echt uitzondering op de regel hoor. Die was op zijn leeftijd al zo volwassen in en buiten het veld.
 
Ik weet niet. Vind toch een jongen als De Ligt bij Ajax op zijn 19de stabieler dan menig oudere verdediger.
Ik snap je punt maar ik denk dat Boscali en Teze toch een stuk verder zijn dan deze verdediger van Emmen. Denk ook dat op de bank Viergever van meerwaarde kan zijn.

Maar mee eens. Wat ervaring in de verdediging centraal zou niet mistaan.
Viergever heeft ervaring; ervaring is leuk, als het de juiste ervaren speler betreft; in dit geval dus niet een 26-jarige CV van FC Emmen. Dat mag nooit het niveau zijn dat je bij PSV wil zien.
 
Terug
Bovenaan Onderaan