Who would like to learn how to play an instrument?
A.Touba!
Well, now...Let's first see WHO wants to play an instrument. We'll have a look at WHAT instrument you'd like to play a little bit later on.
 
Weet niet of deze jongen al eens is geopperd, maar schijnt een enorm talent te zijn

Eind vorig jaar in het nieuws geweest dat Ajax en PSV interesse hadden in deze speler, maar stevige concurrentie hadden van o.a. Chelsea en Atalanta.
 
De concurrentie was zo hevig, dat hij nog steeds in Zweden voetbalt :maniac:
Ik had net nog een filmpje van hem bekeken met de titel "this is why Chelsea want Anel Ahmedhodzic", maar daaruit kon ik niet echt ontdekken waarom Chelsea hem zou willen hebben. Zag er niet bijzonder uit. Maar volgens een comment eronder was dat ook geen goed compilatiefilmpje.
 
Toch jammer dat je nauwelijks tot nooit dit soort berichten ziet van PSV. Wanneer haalt PSV eens een 'supertalent' ergens weg voor een fooi (opleidingskosten)? En nee, zekerheid dat het iets gaat worden heb je niet ook al staat zo iemand te boek als supertalent, maar het kost nauwelijks iets.:cautious:

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuw...-heerenveen-talent-naar-amsterdam-bekend.html
Je kan ook een gevestigde orde kopen zoals Baumgartl, dan heb je een hoop zekerheid. :oops:
 
Toch jammer dat je nauwelijks tot nooit dit soort berichten ziet van PSV. Wanneer haalt PSV eens een 'supertalent' ergens weg voor een fooi (opleidingskosten)? En nee, zekerheid dat het iets gaat worden heb je niet ook al staat zo iemand te boek als supertalent, maar het kost nauwelijks iets.:cautious:

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuw...-heerenveen-talent-naar-amsterdam-bekend.html
De PSV opleiding zit vol met talenten. Het staat alleen niet altijd in de krant.
 
Misschien moeten ze eens een echte verdediger aanstellen als trainer, ik heb ook steeds de indruk dat vooral gekeken wordt naar spelers met een goede “insteekpass”. We missen de mentale hardheid van de Moreno’s, Gerets of Stevens, die laatste is overigens vrij :) hij wilde al een pintje gaan drinken met Smidt, laat Huub die verdediging ff bijbrengen hoe je een aanvaller “ontmoedigt” het strafschop gebied in te komen. Het heet niet voor niks zo (strafschopgebied) als je daar inkomt krijg je een schop of een straf, een kapotte enkel of gebroken been of zo, kruisband mag ook.
 
PSV moet voor komende zomer eens naar transfervrije verdedigers kijken. Mangala en Schär zijn bijv allebei transfervrij, allebei 10x beter dan Baumgartl...
 
Joh. Ik kijk nooit naar de jeugd. Maar denk je dat er bij PSV geen talenten lopen? Daarbij kun je echt niet van een 15-jarige zeggen dat hij international wordt van het grote Oranje.

Boerhout, op z'n Ralfs; dat wordt helemaal niks met zo'n naam.
 
Zo, welke voormalige topper is momenteel transfervrij?
Welke CV van clubs als Heerenveen, Utrecht, Vitesse, Groningen of AZ zou het bij PSV goed doen als vervanger van Baumgartl...?? Er moet er toch wel eentje bij deze clubs zijn, die technisch en qua ervaring veel beter is dan Baumgartl..? Uiteraard eentje die haalbaar en betaalbaar is voor PSV-begrippen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan