Sabaly van Bordeaux is een goede optie voor de backposities. Goede optie achter Max en Dumfries, staat vrijwel hele seizoen al basis. Contract loopt juni 2021 af, kan nu dus voor minimale transfersom worden opgehaald.
 
Als voetballer is hij natuurlijk prima op te volgen. Genoeg offensieve backs die defensief soms een steekje laten vallen. Daarbij is Denzel ook in het offensieve niet feilloos. Teveel passes komen niet aan. Het oogt soms wat blind. Daar is in ieder geval nog winst te boeken. Zijn grote kracht is zijn bijna naar opportunisme neigende tomeloze energie en zijn gunfactor. Daarbij is het gewoon een personality. Iedereen houdt van Denzel. Het is fijn om een paar van die karakters in je team te hebben. Dat doet ook wat met een team. Er zullen andere spelers op moeten staan als Denzel vertrekt. Maar qua voetbal zijn er genoeg alternatieven. Het is alleen te hopen dat PSV niet noodgedwongen leegloopt komende zomer.

Als PSV kampioen zou worden, denk ik dat alleen Malen en Dumfries gaan vertrekken van de huidige selectie ( en de overbodige spelers).
 
Zou onze John überhaupt geïnformeerd hebben? We missen een extra back, eigenlijk zelfs twee.

En een opvolger van Dumfries, en hij kost maar 1,5 miljoen...

Of de scouting moet hem niet goed genoeg vinden, maar dan ben ik wel benieuwd waar ze volgend seizoen mee aan komen zetten.
 
En een opvolger van Dumfries, en hij kost maar 1,5 miljoen...

Of de scouting moet hem niet goed genoeg vinden, maar dan ben ik wel benieuwd waar ze volgend seizoen mee aan komen zetten.
Of hij wil niet terug naar de Eredivisie, wat begrijpelijk is als er ook een Bundesliga club als Leverkusen op de deur klopt.
 
En een opvolger van Dumfries, en hij kost maar 1,5 miljoen...

Of de scouting moet hem niet goed genoeg vinden, maar dan ben ik wel benieuwd waar ze volgend seizoen mee aan komen zetten.
En heeft hij er wellicht geen vertrouwen in dat hij bij PSV wel veel speeltijd krijgt.
 
Wat vinden jullie van Danilho Doekhie van Vitesse als aanwinst voor de verdediging in de zomer? Dit seizoen is hij wel een stabiele factor op zijn positie en ook de trainer van Vitesse is vol lof over hem en zijn ontwikkeling....Zijn marktwaarde op dit moment is maar een paar miljoen...als hij de rest van dit seizoen ook nog stabiel blijkt, dan vind ik het wel het overwegen waard voor PSV.....
 
Wat vinden jullie van Danilho Doekhie van Vitesse als aanwinst voor de verdediging in de zomer? Dit seizoen is hij wel een stabiele factor op zijn positie en ook de trainer van Vitesse is vol lof over hem en zijn ontwikkeling....Zijn marktwaarde op dit moment is maar een paar miljoen...als hij de rest van dit seizoen ook nog stabiel blijkt, dan vind ik het wel het overwegen waard voor PSV.....

Zal wel rap duurder worden. Heeft nog twee jaar aan contract in de zomer en ik denk dat er wel meer interesse zal zijn. Een veilige optie is het wel, want he hebt hem al in de Eredivisie aan het werk gezien. Hij is wel een rcv, dus als je hem naast Teze zet heb je twee rechtsbenige cvs staan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan