Hoezo is de naam niet erg gelukkig?
In het Sanskriet betekent 'duhkha' (fonetisch 'doekha') o.a. 'ongelukkig', het omgekeerde van 'sukha', wat o.a. geluk betekent. Een gelukkige persoon wordt dan 'sukhi' genoemd, zoals een beoefenaar van yoga een yogi wordt genoemd, en duhkhi (fonetisch 'doekhi') betekent dus 'ongelukkige'.

https://en.wikipedia.org/wiki/Duḥkha
 
Is er geen ervaren speler die ergens op de bank loopt weg te rotten die we niet kunnen huren?
Ben bang dat er geen geld is om een speler aan te kopen van 10 miljoen. Maar misschien zijn er goeie huur opties?
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Is er geen ervaren speler die ergens op de bank loopt weg te rotten die we niet kunnen huren?
Ben bang dat er geen geld is om een speler aan te kopen van 10 miljoen. Maar misschien zijn er goeie huur opties?

Ik blijf het eigenlijk zonde vinden dat we vorig seizoen niet hebben toegehapt op Moreno. Die kon na een seizoen in de basis bij Sociedad transfervrij vertrekken. Als je hem dan zo zag bij het trainingskamp in Qatar vorig jaar dan denk in jongen je hebt het toch veel leuker in Eindhoven dan in die zandbak. Daar kun je op je 35ste nog steeds de ster zijn.
 
Ik blijf het eigenlijk zonde vinden dat we vorig seizoen niet hebben toegehapt op Moreno. Die kon na een seizoen in de basis bij Sociedad transfervrij vertrekken. Als je hem dan zo zag bij het trainingskamp in Qatar vorig jaar dan denk in jongen je hebt het toch veel leuker in Eindhoven dan in die zandbak. Daar kun je op je 35ste nog steeds de ster zijn.
Vraag mij eerlijk gezegd af of dat nog zinvol was geweest. De sympathie begrijp ik wel, want het was een erg goede speler. Maar zo iets kan eigenlijk niet goed aflopen voor zulke spelers. Er wordt te veel van verwacht. Doen ze het goed, dan is het logisch. Doen ze het minder goed, dan worden ze compleet afgebrand. In mijn beleving had hij in zijn laatste jaar bij PSV al wat moeite om zijn goede niveau te halen. Goede keuze van hem en PSV.

Daarbij, we hadden vorig jaar toch al een top oud psv speler gehaald in de vorm van Schwaab :geek:
 
Ben benieuwd of we deze maand ineens te horen krijgen dat Alderweireld naar ons komt. Was afgelopen zomer ook al gespot op een terras op de markt.
 
  • Hahaha!
Reactions: IPF
Is Micky vd Ven al gekocht? Laten meetrainen met het eerste, laten voetballen bij Jong en in de beker. Kan nooit minder zijn dan Baumi.
Ik had Micky vd Ven al eerder geopperd voor PSV.
PSV had nooit die Baumgartel moeten kopen had het geld in Micky vd Ven moeten investeren was je vele malen goedkoper uit en er staat meteen iemand.
 
Ik had Micky vd Ven al eerder geopperd voor PSV.
PSV had nooit die Baumgartel moeten kopen had het geld in Micky vd Ven moeten investeren was je vele malen goedkoper uit en er staat meteen iemand.
Hij is hier in de zomer al ter sprake gekomen. Het verbaasde me toen al dat hij bij Volendam bleef. Vind dit echt zo'n speler die voor dik een miljoen naar Heerenveen of AZ vertrekt en daarna niet meer voor ons te betalen is.
 
Ik had Micky vd Ven al eerder geopperd voor PSV.
PSV had nooit die Baumgartel moeten kopen had het geld in Micky vd Ven moeten investeren was je vele malen goedkoper uit en er staat meteen iemand.
Mwah, Van de Ven is 19 jaar. Baumgartl is een kleine 2 jaar geleden vastgelegd. Dan had hij er zeker niet direct gestaan (als basisspeler bij PSV 1).
 
Vd Ven zegt graag nog een aantal in NL te willen blijven. Hij zal voor de club kiezen met het meest concrete plan. Hij is jong en wil spelen. AZ en ajax willen hem, beide dichter bij Volendam dan Eindhoven. Ik denk dat hij naar AZ gaat. Die zullen hem gewoon garanties geven om te spelen.
 
Vd Ven zegt graag nog een aantal in NL te willen blijven. Hij zal voor de club kiezen met het meest concrete plan. Hij is jong en wil spelen. AZ en ajax willen hem, beide dichter bij Volendam dan Eindhoven. Ik denk dat hij naar AZ gaat. Die zullen hem gewoon garanties geven om te spelen.
Locatie kan een rol spelen, maar als Schmidt en John met een goed verhaal naar Volendam rijden, heb je voor een prikkie een mogelijk hele goede speler voor de toekomst.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Terug
Bovenaan Onderaan