Centraal, als huurling zou ik liever iets voor achter de beide backs zien. Voor t hart van de verdediging liever een aankoop ivm de lange termijn.
Mee-eens, hoop dat JDJ een ervaren CV fixt die echt goed kan verdedigen en dan rouleren met Teze, Boscagli en de ervaren CV, zodat iedereen nog minuten maakt maar je toch meer zekerheid achterin hebt.
 
Zie graag een CV komen die beter is dan Boscagli in verdedigend opzicht. Maak je toch wat meer kans om kampioen te worden en Boscagli kun je altijd als invaller minuten geven. Een extra back is ook wel handig aangezien we alleen maar twee backs+een jeugd back hebben.
 
Grappig bedoeld? 🙄 Een goeie LCV is moeilijker te vinden dan een RCV. Wie step Jij voor dan.
Ja, grappig bedoeld, acht de kans dat wij Viergever kunnen verkopen klein. Voordeel is dat meneer transfervrij binnen kwam. Hou hem erbij als bankzitter, ik zie m niet als jinkxer of prutser, gewoon een speler die je best op de bank kan hebben, kan op meerdere posities indien nodig.
 
Allebei niet gewenste niveau.
Voor back-up zou Obispo best kunnen denk ik. Viergever net zo goed maar die zie ik liever niet meer. Niets tegen persoon van Viergever, maar heb hem nooit een leuke/goede speler gevonden. Was al in zijn AZ tijd
 
Voor back-up zou Obispo best kunnen denk ik. Viergever net zo goed maar die zie ik liever niet meer. Niets tegen persoon van Viergever, maar heb hem nooit een leuke/goede speler gevonden. Was al in zijn AZ tijd
Voor back-up als we met 4-0 voorstaan wel, maar niet als de basis geblesseerd is en je moet die week net tegen Ajax of een halve finale EL spelen.
 
Voor back-up als we met 4-0 voorstaan wel, maar niet als de basis geblesseerd is en je moet die week net tegen Ajax of een halve finale EL spelen.
Zit wat in ja. Maar dan is de vraag of wij net als een Engelse club een kwalitatief dubbele basis-11 kunnen hebben. Ik denk dat er dan toch wel wat spelers beginnen te morren. Ik zou het ook heel jammer vinden als PSV een vervanger aantrekt voor Teze of Boscagli. Die maken allebei flinke stappen en dan zou dat toch wat meer teniet gedaan worden, ookal hebben ze nog niet het niveau wat PSV moet nastreven.
 

Uhhh verdediger van het jaar, talent van het jaar, 7 miljoen? Pak zo'n buitenkans eens zou ik zeggen. Voordat je het weet heb je een type ala Haland, Hauge in je selectie.
 
Voor back-up zou Obispo best kunnen denk ik. Viergever net zo goed maar die zie ik liever niet meer. Niets tegen persoon van Viergever, maar heb hem nooit een leuke/goede speler gevonden. Was al in zijn AZ tijd
Gevalletje grijze muis, echter, kan mij toch enkele mooie slidings voor de geest halen, heb ik niet vaak bij verdedigers.
 

Uhhh verdediger van het jaar, talent van het jaar, 7 miljoen? Pak zo'n buitenkans eens zou ik zeggen. Voordat je het weet heb je een type ala Haland, Hauge in je selectie.
Normaal zou ik het er helemaal mee-eens zijn, andere de andere kant hebben we nu Teze en Boscagli die het ook aardig doen, zou dan eerder voor een ervaren CV gaan het type Moreno waarvan je 100% zeker weet dat die het goed gaat doen, jonge spelers blijven altijd een gokje
 
Normaal zou ik het er helemaal mee-eens zijn, andere de andere kant hebben we nu Teze en Boscagli die het ook aardig doen, zou dan eerder voor een ervaren CV gaan het type Moreno waarvan je 100% zeker weet dat die het goed gaat doen, jonge spelers blijven altijd een gokje
Om spelers als Moreno en Guardado te halen moet je net dat beetje geluk hebben dat ze beschikbaar zijn en willen komen. Is niet dat je een pot open kunt trekken met CV's van hun kwaliteit
 
Ik had zelf laatst ook gekeken en was ook wel bij een paar aardige namen uitgekomen:
Heb er veel spelers tussen zitten van wie het contract bijna afloopt omdat die goedkoop op te halen zijn.

Naam: Aleksandar Dragovic
Nationaliteit: Oostenrijks
Leeftijd: 29
Positie: RCV en LCV
Marktwaarde: 5,20 miljoen (8 april 2020)
contractsduur: Juni 2021

Ervaren verdediger met meer dan 80 interlands voor Oostenrijk en onder andere bij Basel, Leverkusen en Leicester city gespeeld. Zowel CL als EL ervaring + een oude bekende van Schmidt speelde 1,5 seizoen onder Schmidt voordat Schmidt van Leverkusen naar China vertrok.
Contract loopt dus deze zomer af is eventueel relatief goedkoop op te halen in Leverkusen + erg veel Europese ervaring.

Aanwinst: 5/5
Kans dat die komt: 4/5

Naam: Kristoffer Ajer
Nationaliteit: Noors
Leeftijd: 22
Positie: RCV en LCV
Marktwaarde: 4,00 miljoen (21 juli 2020)
Contractsduur: 31 Mei 2021

Jong Noors talent van 1.98M, kopsterk is die zeker. Persoonlijk is dit m'n favoriet om te halen ook al acht ik de kans klein, want hij staat ook in de belangstelling van AC Milan en denk simpelweg dat die te duur is. Ajer wordt waarschijnlijk de sterkhouder achterin bij Noorwegen die natuurlijk een goede generatie hebben met: Haaland, Odegard, Sorloth, Berge en Hauge. Ik denk dat Noorwegen een ploeg wordt dat zich niet dit EK, maar het volgende EK zeker gaat kwalificeren met zoveel talent en dat de transferwaarde van Ajer vrij snel omhoog gaat omdat die zich ook bij Noorwegen in de kijker gaat spelen. Echt een stabiele type speler die het wel eens ver kan schoppen.

Aanwinst: 4/5
Kans dat die komt: 2,5/5

Naam: Paulo Olivieira
Nationaliteit: Portugees
Leeftijd: 28
Positie: RCV en LCV
Marktwaarde: 5,00 miljoen (21 juli 2020)
Contractsduur: 30 Juni 2021

Zelfde verhaal als met Dragovic, ervaren verdediger van wie het contract afloopt. Heeft CL en EL ervaring en is echt een leider in de verdediging. Speelde eerder voor Sporting CP en nu voor Eibar. Zou je ook relatief goedkoop kunnen krijgen voor rond de 2/3 miljoen alleen vraag me wel af of hij Spanje voor het koude Eindhoven wil verruilen.

Aanwinst 4/5
Kans dat die komt: 3/5

Naam: Jeffrey Bruma
Nationaliteit: Nederlands
Leeftijd: 29
Positie: RCV
Marktwaarde: 2,50 miljoen (8 juli 2020)
Contractsduur: 30 Juni 2021

Tja Bruma, oud PSV'er van wie het contract afloopt is natuurlijk makkelijk op te halen bij Wolfsburg. Echter hoop ik niet dat die komt want ik zie Bruma op dit moment niet als een aanwinst voor PSV.

Aanwinst: 2/5
Kans dat die komt: 4/5

Naam: Cesar Montes
Nationaliteit: Mexicaans
Leeftijd: 23
Positie: RCV
Marktwaarde: 5,00 miljoen (27 juni 2020)
Contractsduur: 31 dec 2022

Mexicaanse verdediger van 1.95M, kopsterk en over het algemeen gewoon sterk. Niet te jong en heeft meer dan 150+ wedstrijden voor Monterrey en 11 interlands voor Mexico. Echt een type speler dat bij PSV past en wat we nodig hebben een echte stormram achterin die niet bang is om een spits van zich af te beuken en die ook opgewassen is tegen een echte grote spits.

Aanwinst: 4/5
Kans dat die komt: 2/5
Jur 1913 klopt ik had daar al research naar gedaan en kwam uit bij volgende namen die hier boven staan beschreven, vooral Dragovic en Paolo Olivieira zijn interessant omdat ze wat ouder zijn + CL ervaring hebben en ze transfervrij zijn deze zomer waardoor ze voor minder dan 3 miljoen zijn op te halen. Kunnen toch net Ff wat meer zekerheid bieden dan wat we nu hebben en dan rouleer je gewoon met Teze, Boscagli en een aankoop, vooral in de belangrijke wedstrijden heb je gewoon net meer zekerheid
 
Ja, grappig bedoeld, acht de kans dat wij Viergever kunnen verkopen klein. Voordeel is dat meneer transfervrij binnen kwam. Hou hem erbij als bankzitter, ik zie m niet als jinkxer of prutser, gewoon een speler die je best op de bank kan hebben, kan op meerdere posities indien nodig.

De kans dat we hem verkopen is klein? Dat lijkt me weer iets te gechargeerd. Verkopen voor een hoog bedrag, ja. Dat snap ik wel. Maar verkopen aan een club lijkt me niet heel moeilijk. Viergever is nou ook weer niet Graafschap niveau. Vorig jaar één van de weinigen die met een voldoende overeind bleef.
 
De kans dat we hem verkopen is klein? Dat lijkt me weer iets te gechargeerd. Verkopen voor een hoog bedrag, ja. Dat snap ik wel. Maar verkopen aan een club lijkt me niet heel moeilijk. Viergever is nou ook weer niet Graafschap niveau. Vorig jaar één van de weinigen die met een voldoende overeind bleef.
Als je Veltman kan verkopen, kun je ook Viergever verkopen.
 
De kans dat we hem verkopen is klein? Dat lijkt me weer iets te gechargeerd. Verkopen voor een hoog bedrag, ja. Dat snap ik wel. Maar verkopen aan een club lijkt me niet heel moeilijk. Viergever is nou ook weer niet Graafschap niveau. Vorig jaar één van de weinigen die met een voldoende overeind bleef.
Bij de vorige werkgever liep hij gratis de deur uit na een contract 4 jaar. In zijn tijd bij ons heb ik geen geruchten rondom zijn persoon gehoord.

Verder best eens dat gewoon een degelijke speler is die voor veel clubs een aanwinst kan zijn, maar ik heb er een hard hoofd in. Anderzijds, als hij hier als back-up zijn contract uitdient heb ik daar echt geen problemen mee.
 
Terug
Bovenaan Onderaan