Gonzalo Montiel


Leeftijd: 24
Positie: Rechtsback
Nationaliteit: Argentijns
Club: River Plate
Contract tot: 2021
Prijs: Transfervrij op te halen
 
Gonzalo Montiel


Leeftijd: 24
Positie: Rechtsback
Nationaliteit: Argentijns
Club: River Plate
Contract tot: 2021
Prijs: Transfervrij op te halen

Fijne voorzet, transfervrij durf ik het wel aan psv heeft nooit backs die echt kunnen verdedigen dus het maakt wat dat betreft weinig uit.
 
Een bekende van fifa haha. Was daarop wel een groot talent. Een flimpje vind ik weinig zeggen. Daarnaast speelt Karsdorp nogal vaak, als goede rb moet je Karsdorp er wel uit kunnen spelen. Het is een goedkope gok maar ik vraag me af of hij het niveau aan kan.
 
Ik hoop echt dat PSV deyovaisio Zeefuik haalt als Dumfries vertrekt, precies zelfde speelstijl en een gigantische drive op de rechterflank, dit seizoen maar 284 minuten gemaakt bij Hertha, dus er zijn mogelijkheden.
 
Nog twee (gratis) opties voor de opvolging van Dumfries:
 
Laatst bewerkt:
Ja dat is het kaliber Denzel. Maar goed we moeten accepteren dat Denzel niet op te volgen is. Zowel als voetballer en als leider heeft hij een hele grote invloed op het huidige PSV, en tegelijk altijd open en eerlijk blijven in zijn communicatie. Dat soort spelers zijn er nog maar heel weinig. #200.000.000
Als voetballer is hij natuurlijk prima op te volgen. Genoeg offensieve backs die defensief soms een steekje laten vallen. Daarbij is Denzel ook in het offensieve niet feilloos. Teveel passes komen niet aan. Het oogt soms wat blind. Daar is in ieder geval nog winst te boeken. Zijn grote kracht is zijn bijna naar opportunisme neigende tomeloze energie en zijn gunfactor. Daarbij is het gewoon een personality. Iedereen houdt van Denzel. Het is fijn om een paar van die karakters in je team te hebben. Dat doet ook wat met een team. Er zullen andere spelers op moeten staan als Denzel vertrekt. Maar qua voetbal zijn er genoeg alternatieven. Het is alleen te hopen dat PSV niet noodgedwongen leegloopt komende zomer.
 
Als voetballer is hij natuurlijk prima op te volgen. Genoeg offensieve backs die defensief soms een steekje laten vallen. Daarbij is Denzel ook in het offensieve niet feilloos. Teveel passes komen niet aan. Het oogt soms wat blind. Daar is in ieder geval nog winst te boeken. Zijn grote kracht is zijn bijna naar opportunisme neigende tomeloze energie en zijn gunfactor. Daarbij is het gewoon een personality. Iedereen houdt van Denzel. Het is fijn om een paar van die karakters in je team te hebben. Dat doet ook wat met een team. Er zullen andere spelers op moeten staan als Denzel vertrekt. Maar qua voetbal zijn er genoeg alternatieven. Het is alleen te hopen dat PSV niet noodgedwongen leegloopt komende zomer.
Fosu-Mensah zou helemaal geen gekke optie zijn hoor, als hij betaalbaar blijkt.
 
Salaris van £780.000 omgerekend zo’n €862.689 per jaar moet te betalen zijn voor PSV. Denk wat er alleen ook wel Engelse clubs in de rij staan om hem weg te pikken, desalniettemin goeie optie voor psv
Ik ben inderdaad meer bang voor kapers op de kust, dan huidig salaris. Als hij zou willen komen, dan zou hij dat doen om in de scope te komen voor het Nederlands Elftal (waar prima ruimte is voor een rechtsback), en om veel speeltijd te krijgen bij een club die meespeelt om de prijzen en in Europa. Zou een logische stap zijn, maar ik ken de beste jongen totaal niet (anders dan uit FM achtige spellen, dus waardeloze informatie :maniac: ).
 
Terug
Bovenaan Onderaan