Ik had zelf laatst ook gekeken en was ook wel bij een paar aardige namen uitgekomen:
Heb er veel spelers tussen zitten van wie het contract bijna afloopt omdat die goedkoop op te halen zijn.

Naam: Aleksandar Dragovic
Nationaliteit: Oostenrijks
Leeftijd: 29
Positie: RCV en LCV
Marktwaarde: 5,20 miljoen (8 april 2020)
contractsduur: Juni 2021

Ervaren verdediger met meer dan 80 interlands voor Oostenrijk en onder andere bij Basel, Leverkusen en Leicester city gespeeld. Zowel CL als EL ervaring + een oude bekende van Schmidt speelde 1,5 seizoen onder Schmidt voordat Schmidt van Leverkusen naar China vertrok.
Contract loopt dus deze zomer af is eventueel relatief goedkoop op te halen in Leverkusen + erg veel Europese ervaring.

Aanwinst: 5/5
Kans dat die komt: 4/5

Naam: Kristoffer Ajer
Nationaliteit: Noors
Leeftijd: 22
Positie: RCV en LCV
Marktwaarde: 4,00 miljoen (21 juli 2020)
Contractsduur: 31 Mei 2021

Jong Noors talent van 1.98M, kopsterk is die zeker. Persoonlijk is dit m'n favoriet om te halen ook al acht ik de kans klein, want hij staat ook in de belangstelling van AC Milan en denk simpelweg dat die te duur is. Ajer wordt waarschijnlijk de sterkhouder achterin bij Noorwegen die natuurlijk een goede generatie hebben met: Haaland, Odegard, Sorloth, Berge en Hauge. Ik denk dat Noorwegen een ploeg wordt dat zich niet dit EK, maar het volgende EK zeker gaat kwalificeren met zoveel talent en dat de transferwaarde van Ajer vrij snel omhoog gaat omdat die zich ook bij Noorwegen in de kijker gaat spelen. Echt een stabiele type speler die het wel eens ver kan schoppen.

Aanwinst: 4/5
Kans dat die komt: 2,5/5

Naam: Paulo Olivieira
Nationaliteit: Portugees
Leeftijd: 28
Positie: RCV en LCV
Marktwaarde: 5,00 miljoen (21 juli 2020)
Contractsduur: 30 Juni 2021

Zelfde verhaal als met Dragovic, ervaren verdediger van wie het contract afloopt. Heeft CL en EL ervaring en is echt een leider in de verdediging. Speelde eerder voor Sporting CP en nu voor Eibar. Zou je ook relatief goedkoop kunnen krijgen voor rond de 2/3 miljoen alleen vraag me wel af of hij Spanje voor het koude Eindhoven wil verruilen.

Aanwinst 4/5
Kans dat die komt: 3/5

Naam: Jeffrey Bruma
Nationaliteit: Nederlands
Leeftijd: 29
Positie: RCV
Marktwaarde: 2,50 miljoen (8 juli 2020)
Contractsduur: 30 Juni 2021

Tja Bruma, oud PSV'er van wie het contract afloopt is natuurlijk makkelijk op te halen bij Wolfsburg. Echter hoop ik niet dat die komt want ik zie Bruma op dit moment niet als een aanwinst voor PSV.

Aanwinst: 2/5
Kans dat die komt: 4/5

Naam: Cesar Montes
Nationaliteit: Mexicaans
Leeftijd: 23
Positie: RCV
Marktwaarde: 5,00 miljoen (27 juni 2020)
Contractsduur: 31 dec 2022

Mexicaanse verdediger van 1.95M, kopsterk en over het algemeen gewoon sterk. Niet te jong en heeft meer dan 150+ wedstrijden voor Monterrey en 11 interlands voor Mexico. Echt een type speler dat bij PSV past en wat we nodig hebben een echte stormram achterin die niet bang is om een spits van zich af te beuken en die ook opgewassen is tegen een echte grote spits.

Aanwinst: 4/5
Kans dat die komt: 2/5
Lekker bezig!

Die Paulo Oliveira had ik volgens mij afgelopen zomer ook genoemd. Ik denk dat hij samen met Dragovic de interessantste opties zijn?

Ajer klinkt als een goed talent, maar niet de ervaren centrale verdediger waar we naar op zoek zijn. Montes ben ik een beetje huiverig over omdat hij nu in Latijns Amerika speelt, spelers die daar vandaan komen heb je toch een redelijke kans dat ze tijd nodig hebben om te wennen aan Europa, dat maakt het wel riskant. Ik vind dat zulke transfers beter in de zomer gedaan kunnen worden.
 
PSV kan ook proberen Davinson Sánchez te huren van een Hotspur was bij ajakkes erg goed en bij Hotspur op een zijspoor beland.

Aleksandar Dragović lijkt mij ook een goede optie is het harde duitse voetbal gewend
 
Laatst bewerkt:
PSV kan ook proberen Davinson Sánchez te huren van een Hotspur was bij ajakkes erg goed en bij Hotspur op een zijspoor beland.

Aleksandar Dragović lijkt mij ook een goede optie is het harde duitse voetbal gewend
Ik zou zeker gaan voor Davinson Sanchez...ik vond hem bij Ajax al ontzettend goed en bij de Spurs was hij in het 1e jaar ook erg goed....vanwege teveel concurrentie zit hij de laatste tijd op de bank bij de Spurs, maar voor PSV heeft hij beslist het juiste niveau. Wat zou Spurs voor hem vragen momenteel.?
 
PSV kan ook proberen Davinson Sánchez te huren van een Hotspur was bij ajakkes erg goed en bij Hotspur op een zijspoor beland.

Aleksandar Dragović lijkt mij ook een goede optie is het harde duitse voetbal gewend
Denk niet dat Spurs Sanchez laat gaan op huurbasis, zou zeker een aanwinst zijn, maar heeft dit seizoen al 12 wedstrijden gespeeld en in de PL heb je gewoon brede selectie nodig. Voor hem staan nu vaak Dier en Alderweireld en dan komt Sanchez en daarachter nog Rogan en Tanganga. Selectie is niet breed genoeg om hem uit te lenen.
Denk dat spurs ook wel naar Liverpool heeft gekeken waar Gomez en Van Dijk geblesseerd zijn en die nu geforceerd met Rhys Williams (jeugdspeler) moeten spelen.
 
Voor de komende winter is, naast een centrale verdediger, een reserve vleugelverdediger nodig zodat we kunnen rouleren zonder zoveel kwaliteit in te leveren.

Ik denk dat Jeremie Frimpong en Jordan Lotomba interessante opties zijn. Frimpong (20) komt uit de jeugd van Man City en speelt sinds zomer 2019 voor Celtic. Lotomba (22) komt uit de jeugd van Lausanne Sport en is na 3 jaar Young Boys naar OGC Nice gegaan. Beide spelers kunnen op beide flanken uit de voeten en zijn mijn inziens daarom interessante keuzes, zodat de speler zowel Dumfries als Max kan vervangen. Over anderhalf seizoen bij een vertrek van Dumfries of Max heb je dan ook al de opvolger in huis.

Wilson Manafa (26) lijkt me ook een goede optie, kan ook zowel vanaf links of rechts spelen. Speelt nu bij Porto, maar schijnt volgens dit artikel weinig te verdienen, dus vind het lastig in te schatten of hij haalbaar is.
Frimpong speelt bij Celtic in de basis, waarom zou die, als hij al haalbaar is, wat ik niet denk, bij SV op de bank gaan zitten?
 
Ik zou zeker gaan voor Davinson Sanchez...ik vond hem bij Ajax al ontzettend goed en bij de Spurs was hij in het 1e jaar ook erg goed....vanwege teveel concurrentie zit hij de laatste tijd op de bank bij de Spurs, maar voor PSV heeft hij beslist het juiste niveau. Wat zou Spurs voor hem vragen momenteel.?
De vraag is niet wat Spurs zou vragen, maar wat hij verdient. Daardoor is hij onhaalbaar denk ik
 
Frimpong speelt bij Celtic in de basis, waarom zou die, als hij al haalbaar is, wat ik niet denk, bij SV op de bank gaan zitten?
Hij zou bij PSV genoeg speeltijd kunnen krijgen, als je ziet hoeveel we rouleren. Celtic is Europees uitgeschakeld. Daarnaast ook het verhaal wat we bieden (trainer, ambities). Max en Sangaré hebben ook voor ons gekozen terwijl ze naar grotere clubs konden.
 
Hij zou bij PSV genoeg speeltijd kunnen krijgen, als je ziet hoeveel we rouleren. Celtic is Europees uitgeschakeld. Daarnaast ook het verhaal wat we bieden (trainer, ambities). Max en Sangaré hebben ook voor ons gekozen terwijl ze naar grotere clubs konden.
Heb het even nagezocht, en verdient idd 'maar' €500k per jaar. City heeft 30% verkoopclausule, wat betekent dat Celtic er pas bij €2m wat aan gaat verdienen, dus als we zo'n €5m over hebben voor een reserve back (en opvolger van Denzel voor de toekomst) is die idd wel haalbaar
 
Hij zou bij PSV genoeg speeltijd kunnen krijgen, als je ziet hoeveel we rouleren. Celtic is Europees uitgeschakeld. Daarnaast ook het verhaal wat we bieden (trainer, ambities). Max en Sangaré hebben ook voor ons gekozen terwijl ze naar grotere clubs konden.
Mee eens dat Max en Sangaré voor ons kozen ondanks meerdere interesse grote clubs. Maar deze twee hadden wel zowat een garantie op basisplek. Iniedergeval Max (geen LB in de selectie). Dit zal ook hebben geholpen ten opzichte van grotere clubs.

Maar wellicht als ze aan de speler presenteren dat hij een half seizoen back up is en daarna basis speler is (ivm vertrek Dumfries). Kan ik me voorstellen dat er wat haalbaarheid is.
 
Is Ki-Jana Hoever huren geen goede optie? Is afgelopen zomer naar de Wolves gekomen om meer speelminuten te krijgen, maar heeft nauwelijks gespeeld. Hij kan zowel rechts als centraal spelen en zou dus regelmatig speelminuten krijgen bij PSV.

Daarnaast is er nog voor links een speler van Bodo/Glimt, Fredrik Björkan, is vrij goedkoop op te halen en Olympiacos schijnt ook interesse te hebben in hem. Dan kunnen we hem ook nog mooi wegpikken van onze tegenstander in Europa.
 
Is Ki-Jana Hoever huren geen goede optie? Is afgelopen zomer naar de Wolves gekomen om meer speelminuten te krijgen, maar heeft nauwelijks gespeeld. Hij kan zowel rechts als centraal spelen en zou dus regelmatig speelminuten krijgen bij PSV.
Kan me niet voorstellen dat hij direct beter is dan Teze, en denk dat hij op rechts niet per se super vaak gaat spelen. Of Dumfries moet geblesseerd raken.

Ik denk niet dat we een talent moeten huren als back up. Die kan Wolvers beter aan de championship/onderkant premier league verhuren als ze willen dat die jongen wedstrijdritme krijgt.
 
Mocht Dumfries vertrekken zou Svensson van AZ ook een interessante optie zijn, rechtsback met een redelijk goeie drive naar voren zoals Denzel en het contract van Svensson loopt deze zomer af.

Anders vind ik Deyovaisio Zeefuik ook een goede optie heeft die seizoen nog maar 260 min gemaakt bij Herta en qua spel doet die me ook erg denken aan Dumfries. Alleen nog wel langlopend contract.

Beste is uiteraard jongens zoals Dumfries en Malen behouden tot het EK, waardoor hun marktwaarde hopelijk omhoog schiet.
 
Een back die bij AZ goes presteert transfervrij overnemen. Waar heb ik dat vaker gehoord?
Het is niet AZ Goes. De voetbalclub van Goes is VV Goes. :xp:

Tekengebied-1Logo-125jr.png
 
Mocht Dumfries vertrekken zou Svensson van AZ ook een interessante optie zijn, rechtsback met een redelijk goeie drive naar voren zoals Denzel en het contract van Svensson loopt deze zomer af.

Anders vind ik Deyovaisio Zeefuik ook een goede optie heeft die seizoen nog maar 260 min gemaakt bij Herta en qua spel doet die me ook erg denken aan Dumfries. Alleen nog wel langlopend contract.

Beste is uiteraard jongens zoals Dumfries en Malen behouden tot het EK, waardoor hun marktwaarde hopelijk omhoog schiet.
Poulsen, ook transfervrij en leek goed bij AZ. (ik weet het, flauw)
 
Zei er wel duidelijk bij niet de Tezes en Boscaglis van deze wereld. Daar zouden deze twee wel basis staan bij interlands. Teze word natuurlijk op RB of RCV nooit basisspeler in Orange. Zelfde geld voor Boscagli.
Waarom zou Teze Oranje nooit halen? Dat is wel een voorbarige stelling. Ik snap dat interlands een meerwaarde geeft. Maar het wil niet zeggen dat een international altijd beter is dan een niet-international.
 
Zei er wel duidelijk bij niet de Tezes en Boscaglis van deze wereld. Daar zouden deze twee wel basis staan bij interlands. Teze word natuurlijk op RB of RCV nooit basisspeler in Orange. Zelfde geld voor Boscagli.
Ik zie je 2 keer Boscagli en Teze in 1 adem noemen maar Boscagli mag de veters van Teze nog niet eens strikken.
 
Ik zie je 2 keer Boscagli en Teze in 1 adem noemen maar Boscagli mag de veters van Teze nog niet eens strikken.
Boscagli doet het echt prima hoor, als hij verdedigend nog wat groeit hebben we echt een goeie LCV staan. Die linie overslaan met zijn passes kunnen voor zo veel gevaar zorgen, zie ook bij Blind. Hij moet alleen nog een stuk meer ervaren worden hierin. En dan een sterke gast er naast is het gewoon een top duo. Teze zie ik nog wel groeien tot dat niveau.

Als Nederlandse club moet je toch opleiden want alsmaar blijven kopen werkt ook niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan