Stel Baumgartl wordt verkocht of verhuurd aan fulham. Misschien kunnen we dan gaan voor Rudiger van Chelsea (huur natuurlijk)
Voordeeltje is dat Chelsea hem niet nodig heeft.


Die kan als rechtsback spelen om Dumfries te vervangen wanneer nodig, of als CV, dan kan die Teze/Boscagli vervangen wanneer nodig.
 
Stel Baumgartl wordt verkocht of verhuurd aan fulham. Misschien kunnen we dan gaan voor Rudiger van Chelsea (huur natuurlijk)
Voordeeltje is dat Chelsea hem niet nodig heeft.


Die kan als rechtsback spelen om Dumfries te vervangen wanneer nodig, of als CV, dan kan die Teze/Boscagli vervangen wanneer nodig.
Zou dat niet te hoog gegrepen zijn of komt die helemaal niet meer aan spelen toe? Proberen kan altijd
 
Wellicht met een verkoop van Baumgarth en Hendrikx zou je iets kunnen proberen. Met de inkomsten van de EL erbij en de verminderde uitgaven aan salarissen van zowel Doan, Bruma heb je beetje mogelijkheden. Hoop dat er hoog ingezet wordt en geen half werk. Dan speel je na de winter ook nog in Europa en heb je kans op de titel of tweede plek.
 
Wellicht met een verkoop van Baumgarth en Hendrikx zou je iets kunnen proberen. Met de inkomsten van de EL erbij en de verminderde uitgaven aan salarissen van zowel Doan, Bruma heb je beetje mogelijkheden. Hoop dat er hoog ingezet wordt en geen half werk. Dan speel je na de winter ook nog in Europa en heb je kans op de titel of tweede plek.
Liever Hendrix niet weg want dan is de kans groter dat Sadilek invalt
 
Hendrix kan ook prima verdedigen, eigenlijk is hij de ideale stand-in voor zowel de middenlinie als achterin. Vraag is alleen of hij dat zelf ook wil
 
Hoe komt het toch dat het ADO wel lukt om een centrale verdediger te huren van een Topclub als Juventus, maar dat het onze TD maar steeds niet lukt om met een fatsoenlijk antwoord te komen voor onze verdediging? Serieus, ik denk echt dat het aan JDJ ligt en zijn prioriteiten liggen bepaald niet bij de achterhoede. JDJ heeft de oogkleppen onvoorwaardelijk overgenomen van Brands...wat een schijt TD hebben we nog steeds bij PSV...🤬🤬🤬
Heb jij überhaupt wel eens van deze 25 jarige Juve speler gehoord?
 
Heb jij überhaupt wel eens van deze 25 jarige Juve speler gehoord?j
Ik ga ervan uit dat een verdediger die onder contract staat bij een Superclub als Juventus een betere verdediger moet zijn dan Viergever, Baumgartl, Boscagli of Teze..en jij had zeker wel gehoord van Baumgartl en Boscagli toen zij gecontracteerd werden door PSV...:unsure:
 
Ik ga ervan uit dat een verdediger die onder contract staat bij een Superclub als Juventus een betere verdediger moet zijn dan Viergever, Baumgartl, Boscagli of Teze..en jij had zeker wel gehoord van Baumgartl en Boscagli toen zij gecontracteerd werden door PSV...:unsure:
Nee. Maar als je een 25-jarige van Juve niet kent, zal het geen topper zijn.
 
Ik ga ervan uit dat een verdediger die onder contract staat bij een Superclub als Juventus een betere verdediger moet zijn dan Viergever, Baumgartl, Boscagli of Teze..en jij had zeker wel gehoord van Baumgartl en Boscagli toen zij gecontracteerd werden door PSV...:unsure:
Baumgartl was al aardig bekend in de voetballerij hoor. Boscagli kende ik niet, maar zelfs zijn transferwaarde lag gigantisch veel hoger dan die van deze 25 jarige speler volgens Transfermarkt.
Hoeveel spelers vallen er niet af bij zo een club? City was bijvoorbeeld een handelshuis voor 100en talenten. Sommigen komen echt helemaal nergens terecht. Hoeveel van die topclubs hebben er zelfs niet spelers in de Eredivisie verhuurd waar je later niks meer van hoort? Nu kijk ik toevallig een stukje Utrecht Heerenveen en daar komt er ook weer 1 van Bayern.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
De positie CV vraagt toch om hele andere kwaliteiten dan een vleugelverdediger. Veel meer op fysiek en meer kopduels, het mandekken of in de zones. Ik vrees dat twee lichtgewichten als Boscagli en Teze (<70kg) echt wel tekort komen voor die positie.

Teze lijkt mij dus echt totaal geen lichtgewicht 😂
 
Teze lijkt mij dus echt totaal geen lichtgewicht 😂
68 kilo en 1.83 meter volgens Voetbalzone, toch wel een lichtgewicht, maar misschien heeft hij spieren die snel samenspannen zodat een duw alsnog wat kan doen maar daar ben ik niet zeker in. En misschien kan hij met felheid, alertheid wat goed maken in fysieke duels. Je ziet namelijk ook vaak mannetjes van 68 kilo die bij een klein duwtje al wegblazen worden en Teze won juist wel redelijk wat fysieke duels. Boscagli niet
 
Laatst bewerkt:
68 kilo en 1.83 meter volgens Voetbalzone, toch wel een lichtgewicht, maar misschien heeft hij spieren die snel samenspannen zodat een duw alsnog wat kan doen maar daar ben ik niet zeker in. En misschien kan hij met felheid, alertheid wat goed maken in fysieke duels. Je ziet namelijk ook vaak mannetjes van 68 kilo die bij een klein duwtje al wegblazen worden en Teze won juist wel redelijk wat fysieke duels. Boscagli niet

Ik had dus echt het idee dat hij en langer en steviger gebouwd is
 
Ik had dus echt het idee dat hij en langer en steviger gebouwd is
Dat dacht ik ook de eerste keer dat hij mij opviel. Ik hoorde dit seizoen ook een keer van iemand hier op het forum dat Teze wat leek aangekomen, dus het zou ook nog kunnen dat zijn oude massa nog op Voetbalzone stond maar ik heb geen idee.
 
Laatst bewerkt:
Ik herinner me nog dat ik Bastos met Rostov in het verleden tegen Ajax zag spelen in de voorronde CL en hij was toen een van de sterkhouders daar, inmiddels speelt hij al ruim 4 seizoenen voor Lazio.

Het is een echte no-nonsense verdediger en een beer van een vent. Ik was verbaasd door zijn lage transferwaarde maar dat zal mede komen doordat zijn contract volgend jaar afloopt. Hij zou veel ervaring brengen en is misschien wel voor een zacht prijsje op te halen.
 
Ik ga ervan uit dat een verdediger die onder contract staat bij een Superclub als Juventus een betere verdediger moet zijn dan Viergever, Baumgartl, Boscagli of Teze..en jij had zeker wel gehoord van Baumgartl en Boscagli toen zij gecontracteerd werden door PSV...:unsure:
Zoals Bouy of hoe heette die ook alweer?
 
Ik ga ervan uit dat een verdediger die onder contract staat bij een Superclub als Juventus een betere verdediger moet zijn dan Viergever, Baumgartl, Boscagli of Teze..en jij had zeker wel gehoord van Baumgartl en Boscagli toen zij gecontracteerd werden door PSV...:unsure:

verbeter : zou betere kunnen zijn ..........absoluut geen garantie , eerst zien en dan pas
er vertrekken bij die superclubs regelmatig spelers die het zelfs bij mindere ploegen niet waar maken
 
Terug
Bovenaan Onderaan