Janmaat is nu transfervrij...contract bij Watford is ontbonden...zou zeker een aanwinst zijn in de toch al krappe verdediging van PSV...hij heeft veel ervaring ,onder andere de PL en is zelfs international geweest...JDJ zou maar eens contact moeten opnemen met Janmaat over een contract bij PSV..
 
Janmaat is nu transfervrij...contract bij Watford is ontbonden...zou zeker een aanwinst zijn in de toch al krappe verdediging van PSV...hij heeft veel ervaring ,onder andere de PL en is zelfs international geweest...JDJ zou maar eens contact moeten opnemen met Janmaat over een contract bij PSV..
:zwijgen::sick::braak:
 
  • Hahaha!
Reactions: IPF
Janmaat is nu transfervrij...contract bij Watford is ontbonden...zou zeker een aanwinst zijn in de toch al krappe verdediging van PSV...hij heeft veel ervaring ,onder andere de PL en is zelfs international geweest...JDJ zou maar eens contact moeten opnemen met Janmaat over een contract bij PSV..
Is herstellende van een zware knieblessure. In de laatste fase zoals dat zo mooi heet. Net zoals bij van Ginkel. Janmaat heeft zijn laatste wedstrijd in november 2019 gespeeld.
 
Is herstellende van een zware knieblessure. In de laatste fase zoals dat zo mooi heet. Net zoals bij van Ginkel. Janmaat heeft zijn laatste wedstrijd in november 2019 gespeeld.
En Van Ginkel..? Wanneer heeft hij voor het laatst een wedstrijd uitgespeeld ?
 
Ik wou al iets met dezelfde strekking plaatsen. Iets in de geest van:
"Ga direct door naar de gevangenis, ga niet langs start, je mag nooit meer kritiek uiten aan het adres van John de Jong."
Ben jij plotseling in de afgelopen maanden idolaat geworden van John de Jong..,? Tja, het kan verkeren....
 
Jayden Oosterwolde? Fysiek sterke (1,89 m), snelle en Nederlandse LB van Twente. Kopen en komend jaar nog verhuren, of alvast een jaar rijpen/leren in Eindhoven achter Max?
Wat vinden jullie van deze jongen? Maakt op mij altijd een goede indruk
 
Voor de komende winter is, naast een centrale verdediger, een reserve vleugelverdediger nodig zodat we kunnen rouleren zonder zoveel kwaliteit in te leveren.

Ik denk dat Jeremie Frimpong en Jordan Lotomba interessante opties zijn. Frimpong (20) komt uit de jeugd van Man City en speelt sinds zomer 2019 voor Celtic. Lotomba (22) komt uit de jeugd van Lausanne Sport en is na 3 jaar Young Boys naar OGC Nice gegaan. Beide spelers kunnen op beide flanken uit de voeten en zijn mijn inziens daarom interessante keuzes, zodat de speler zowel Dumfries als Max kan vervangen. Over anderhalf seizoen bij een vertrek van Dumfries of Max heb je dan ook al de opvolger in huis.

Wilson Manafa (26) lijkt me ook een goede optie, kan ook zowel vanaf links of rechts spelen. Speelt nu bij Porto, maar schijnt volgens dit artikel weinig te verdienen, dus vind het lastig in te schatten of hij haalbaar is.
 
Voor de komende winter is, naast een centrale verdediger, een reserve vleugelverdediger nodig zodat we kunnen rouleren zonder zoveel kwaliteit in te leveren.

Ik denk dat Jeremie Frimpong en Jordan Lotomba interessante opties zijn. Frimpong (20) komt uit de jeugd van Man City en speelt sinds zomer 2019 voor Celtic. Lotomba (22) komt uit de jeugd van Lausanne Sport en is na 3 jaar Young Boys naar OGC Nice gegaan. Beide spelers kunnen op beide flanken uit de voeten en zijn mijn inziens daarom interessante keuzes, zodat de speler zowel Dumfries als Max kan vervangen. Over anderhalf seizoen bij een vertrek van Dumfries of Max heb je dan ook al de opvolger in huis.

Wilson Manafa (26) lijkt me ook een goede optie, kan ook zowel vanaf links of rechts spelen. Speelt nu bij Porto, maar schijnt volgens dit artikel weinig te verdienen, dus vind het lastig in te schatten of hij haalbaar is.
Ik had zelf laatst ook gekeken en was ook wel bij een paar aardige namen uitgekomen:
Heb er veel spelers tussen zitten van wie het contract bijna afloopt omdat die goedkoop op te halen zijn.

Naam: Aleksandar Dragovic
Nationaliteit: Oostenrijks
Leeftijd: 29
Positie: RCV en LCV
Marktwaarde: 5,20 miljoen (8 april 2020)
contractsduur: Juni 2021

Ervaren verdediger met meer dan 80 interlands voor Oostenrijk en onder andere bij Basel, Leverkusen en Leicester city gespeeld. Zowel CL als EL ervaring + een oude bekende van Schmidt speelde 1,5 seizoen onder Schmidt voordat Schmidt van Leverkusen naar China vertrok.
Contract loopt dus deze zomer af is eventueel relatief goedkoop op te halen in Leverkusen + erg veel Europese ervaring.

Aanwinst: 5/5
Kans dat die komt: 4/5

Naam: Kristoffer Ajer
Nationaliteit: Noors
Leeftijd: 22
Positie: RCV en LCV
Marktwaarde: 4,00 miljoen (21 juli 2020)
Contractsduur: 31 Mei 2021

Jong Noors talent van 1.98M, kopsterk is die zeker. Persoonlijk is dit m'n favoriet om te halen ook al acht ik de kans klein, want hij staat ook in de belangstelling van AC Milan en denk simpelweg dat die te duur is. Ajer wordt waarschijnlijk de sterkhouder achterin bij Noorwegen die natuurlijk een goede generatie hebben met: Haaland, Odegard, Sorloth, Berge en Hauge. Ik denk dat Noorwegen een ploeg wordt dat zich niet dit EK, maar het volgende EK zeker gaat kwalificeren met zoveel talent en dat de transferwaarde van Ajer vrij snel omhoog gaat omdat die zich ook bij Noorwegen in de kijker gaat spelen. Echt een stabiele type speler die het wel eens ver kan schoppen.

Aanwinst: 4/5
Kans dat die komt: 2,5/5

Naam: Paulo Olivieira
Nationaliteit: Portugees
Leeftijd: 28
Positie: RCV en LCV
Marktwaarde: 5,00 miljoen (21 juli 2020)
Contractsduur: 30 Juni 2021

Zelfde verhaal als met Dragovic, ervaren verdediger van wie het contract afloopt. Heeft CL en EL ervaring en is echt een leider in de verdediging. Speelde eerder voor Sporting CP en nu voor Eibar. Zou je ook relatief goedkoop kunnen krijgen voor rond de 2/3 miljoen alleen vraag me wel af of hij Spanje voor het koude Eindhoven wil verruilen.

Aanwinst 4/5
Kans dat die komt: 3/5

Naam: Jeffrey Bruma
Nationaliteit: Nederlands
Leeftijd: 29
Positie: RCV
Marktwaarde: 2,50 miljoen (8 juli 2020)
Contractsduur: 30 Juni 2021

Tja Bruma, oud PSV'er van wie het contract afloopt is natuurlijk makkelijk op te halen bij Wolfsburg. Echter hoop ik niet dat die komt want ik zie Bruma op dit moment niet als een aanwinst voor PSV.

Aanwinst: 2/5
Kans dat die komt: 4/5

Naam: Cesar Montes
Nationaliteit: Mexicaans
Leeftijd: 23
Positie: RCV
Marktwaarde: 5,00 miljoen (27 juni 2020)
Contractsduur: 31 dec 2022

Mexicaanse verdediger van 1.95M, kopsterk en over het algemeen gewoon sterk. Niet te jong en heeft meer dan 150+ wedstrijden voor Monterrey en 11 interlands voor Mexico. Echt een type speler dat bij PSV past en wat we nodig hebben een echte stormram achterin die niet bang is om een spits van zich af te beuken en die ook opgewassen is tegen een echte grote spits.

Aanwinst: 4/5
Kans dat die komt: 2/5
 
Ajer en Montes zijn zeker interessant. maar naar het bericht van vanmiddag komt er waarschijnlijk niets meer bij of Baumi gaat weg. Ik ben benieuwd
 
Terug
Bovenaan Onderaan