Twee interessante linksbacks die het afgelopen jaar nog aan PSV werden gelinkt. Saracchi is ook weer een speler die bij Leipzig onder contract staat.

Is het niet zo dat Galatasaray best goed betaalt aan buitenlandse spelers? Iemand noemde recent Luyindama voor CV, allemaal prima suggesties vind ik het, Miranda is volgens die voetbalsites in Barcelona wel een talentje, ook dat is natuurlijk marktwaarde-praat maar stel we zitten weer in die huur gedachte: we moeten dan natuurlijk wel een koop optie hebben als we iets gaan huren dat hebben we als PSV wel bewezen denk ik.
 
Sarracchi was niet gelinked toch, althans nooit vanuit psv? Volgens mij heb ik m alleen genoemd toen Angelino als nieuwe lb naar Leipzig ging terwijl lb klosterman er ook nog zat. Inmiddels speelt klosterman ook cv maar blijft dit n overbodige lb (mits ze angeliño definitief overnemen) voor Leipzig. Heb m nooit veel zien spelen overigens, ook niet tijdens zijn verhuur gevolgt.
Ik denk dat je gelijk hebt over Saracchi, lijken vooral fans te zijn geweest die hem noemde. Ik kwam wel nog een tweet tegen van Garrincha die tegenwoordig videoscout is bij PSV, dus ze kennen hem in ieder geval wel.

 
Fabian Johnson goeie optie voor op de LB, clubloos, 32 jaar (ervaring) + harde werker op de hele flank prima voor 1 a 2 seizoen.
 
Valencia heeft financiële problemen en heeft al een aantal spelers laten gaan voor een prikkie laten gaan. Mangala is vrij snel voor zijn lengte en heeft een hoop ervaring. Hij heeft ook nog maar een contract tot en met midden 2021.

Dragovic van Bayer Leverkusen heeft ook een hoop ervaring en beschikt eveneens over een eenjarig contract.
 
Laatst bewerkt:
Ik zag dat Fosu Mensah ook weer fit is, maar met nog 1 jaar contract ver weg van basisspeler bij Man United. Zou best n leuke optie zijn als het qua salaris past. Moet gewoon ergens basisspeler zijn (23?), zou ook wel passen als voetballende cv in t systeem.
 
Ik zag dat Fosu Mensah ook weer fit is, maar met nog 1 jaar contract ver weg van basisspeler bij Man United. Zou best n leuke optie zijn als het qua salaris past. Moet gewoon ergens basisspeler zijn (23?), zou ook wel passen als voetballende cv in t systeem.
Maar dat is dus zo klote. Als we al een buitenkansje tegenkomen in de grotere competities die qua transferwaarde haalbaar is dan zal het salaris vaak toch n probleem zijn.
 
Ik zag dat Fosu Mensah ook weer fit is, maar met nog 1 jaar contract ver weg van basisspeler bij Man United. Zou best n leuke optie zijn als het qua salaris past. Moet gewoon ergens basisspeler zijn (23?), zou ook wel passen als voetballende cv in t systeem.

Wat blessuregevoelig en heeft ook al een paar fikse blessures gehad. Risico is dus groot bij veel wedstrijden spelen. Wel een beer van een vent en verdedigend erg aanwezig, hoewel het allemaal wat lomp oogt. Bij United speelt hij vooral als rechtsback, maar het is allerminst echt een aanvallende back. Ik vind hem meer vergelijkbaar met Teze. Hoewel hij RB kan staan zal hij daar voor het spel van Schmidt niet passen gezien gemis aan loopvermogen/dynamiek en aanvallende kwaliteiten (zijn voorzetten zijn puur op goed geluk). Technisch is het geen wereldwonder, maar dankzij zijn ervaring als RB kan hij wel als opbouwende CV spelen.
 
Als we het in Nederland zouden moeten zoeken, denk ik aan Itakura (cv) en Veerman (cmv)
In het buitenland heb ik werkelijk geen idee. Ik verwacht dat ze met iets onverwachts komen.
 
Als we het in Nederland zouden moeten zoeken, denk ik aan Itakura (cv) en Veerman (cmv)
In het buitenland heb ik werkelijk geen idee. Ik verwacht dat ze met iets onverwachts komen.
Ik ga je even van je droom bevrijden, Itakura is eigendom van City. Dat worden weer Angeliño taferelen als je daar voor gaat.
 
Doen we bij PSV eigenlijk nog aan CV's of spelen we gewoon met 4 backs achterin?

Daar kom je nog mee weg tegen Peppi en Kokki van Groningen, Emmen en Den Haag, maar iets daarboven ??
 
Doen we bij PSV eigenlijk nog aan CV's of spelen we gewoon met 4 backs achterin?

Daar kom je nog mee weg tegen Peppi en Kokki van Groningen, Emmen en Den Haag, maar iets daarboven ??
Tja, wat is een back of een CV? Het gaat niet om de omschrijving, maar om het functioneren van die speler.
 
Tja, wat is een back of een CV? Het gaat niet om de omschrijving, maar om het functioneren van die speler.

De positie CV vraagt toch om hele andere kwaliteiten dan een vleugelverdediger. Veel meer op fysiek en meer kopduels, het mandekken of in de zones. Ik vrees dat twee lichtgewichten als Boscagli en Teze (<70kg) echt wel tekort komen voor die positie.
 
De positie CV vraagt toch om hele andere kwaliteiten dan een vleugelverdediger. Veel meer op fysiek en meer kopduels, het mandekken of in de zones. Ik vrees dat twee lichtgewichten als Boscagli en Teze (<70kg) echt wel tekort komen voor die positie.
Dat denk ik ook, maar volgens mij is CV wel hun "echte" positie. Al met al maakt het mij dus niet uit wat hun echte positie is, maar hoe ze presteren. Vooralsnog eigenlijk erg goed, maar nog nauwelijks tegenstand van formaat. Ik heb er eerlijk gezegd ook niet veel vertrouwen in. Ik vind Teze wel veel power hebben, maar Boscagli, mwah.....
 
Hoe komt het toch dat het ADO wel lukt om een centrale verdediger te huren van een Topclub als Juventus, maar dat het onze TD maar steeds niet lukt om met een fatsoenlijk antwoord te komen voor onze verdediging? Serieus, ik denk echt dat het aan JDJ ligt en zijn prioriteiten liggen bepaald niet bij de achterhoede. JDJ heeft de oogkleppen onvoorwaardelijk overgenomen van Brands...wat een schijt TD hebben we nog steeds bij PSV...🤬🤬🤬
 
Terug
Bovenaan Onderaan