Als back-up voor Angelino en vervanger voor onze vriend Behich, zie ik graag Milad Mohammadi komen! Is vanaf deze zomer transfervrij, Iraans international en heeft gespeeld bij Akhmat Grozny in Rusland. Hij is alleen 25 jaar en zit denk ik waarschijnlijk niet te wachten op een reserverol. Alleen is het natuurlijk ook maar de vraag hoelang we nog van Angelino kunnen genieten in Eindhoven.

En we kunnen wat spectaculairs verwachten in het stadion :lmao:

En aan de andere kant, hetzelfde verhaal voor Dumfries: Enock Kwateng, een 22-jarige Frans/Ghanese speler van FC Nantes die deze maand uit zijn contract loopt. Hij heeft dit seizoen 31 wedstrijden gespeeld voor Nantes.
 
Goalliev, schrijf een sollicitatiebrief naar Gerbrands en JDJ en wie weet ben jij de eerste versterking in het scoutingapparaat van PSV voor het nieuwe seizoen ....!! In ieder geval, prima suggesties tot nu toe mbt transfervrije spelers die gehaald kunnen worden. Stuur deze suggesties aangetekend naar Gerbrands en JDJ....!!! Toppie. !!
 
Goalliev, schrijf een sollicitatiebrief naar Gerbrands en JDJ en wie weet ben jij de eerste versterking in het scoutingapparaat van PSV voor het nieuwe seizoen ....!! In ieder geval, prima suggesties tot nu toe mbt transfervrije spelers die gehaald kunnen worden. Stuur deze suggesties aangetekend naar Gerbrands en JDJ....!!! Toppie. !!
Haha bedankt! Ik neem aan dat wanneer ik een lijstje van transfermarkt erbij kan pakken, de scouts bij PSV dat toch ook moeten kunnen :unsure: Hopelijk lezen ze anders mee op dit forum!
 
Volgens Soccernews schijnt Diego Palacios van Willem II in de belangstelling van Barcelona en ook van Ajax. Bij Ajax zou hij de opvolger moeten worden van Tagliafico. Is deze Palacios ook niet iets voor PSV als backup van Angelino...?? De handvol wedstrijden die ik van Willem II gezien heb dit seizoen, vond ik hem wel positief vallen en beslist een van de betere spelers aan de zijde van de Tilburgers.
 
Volgens Soccernews schijnt Diego Palacios van Willem II in de belangstelling van Barcelona en ook van Ajax. Bij Ajax zou hij de opvolger moeten worden van Tagliafico. Is deze Palacios ook niet iets voor PSV als backup van Angelino...?? De handvol wedstrijden die ik van Willem II gezien heb dit seizoen, vond ik hem wel positief vallen en beslist een van de betere spelers aan de zijde van de Tilburgers.
Geen idee, wat moet hij kosten? Opvallend dat FC Barcelona opeens in de Eredivisie aan het shoppen is deze transferperiode. :unsure:
 
Masr we kunnen toch wel het salaris van een Edson Alvarez betalen...?? En ook die is niet gehaald nu Schwaab vertrokken is. Welke CV gaan we dan aantrekken voor Schwaab?? Eentje die in de KKD speelt...?? Want die zijn betaalbaar....
Wacht nou eens rustig af waar PSV mee komt. Als er in augustus nog niks is gebeurd, kun je deze post nog een keer kopieren en plaatsen.
 
Lijkt me prima aankoop. Ken hem niet per se, maar een talentvolle back(up) op een positie waar we ook even geen jeugd hebben. Zal vast niet super duur zijn.

Edit: Het gaat over Palacios.
 
Ik heb afgelopen seizoen best wat wedstrijden van WillemII gezien. Daaruit concludeer ik (met mijn beperkte voetbalinzicht) dat Palacios een mindere versie van Dumfries is. Dus een hele goede instelling, maar voetballend beperkt en soms wat wild.
 
Ik heb afgelopen seizoen best wat wedstrijden van WillemII gezien. Daaruit concludeer ik (met mijn beperkte voetbalinzicht) dat Palacios een mindere versie van Dumfries is. Dus een hele goede instelling, maar voetballend beperkt en soms wat wild.
Ik heb dit seizoen een handvol wedstrijden van W2 gezien, metname de laatste wedstrijden in de Beker en ik moet zeggen dat ik Palacios aan W2 zijde, wel een van de betere spelers vond....zeker bij de beste 3 in het shirt van W2. Dus, wat mij betreft mag hij zeker komen, mits hij niet al te duur is, max. 3 miljoen euro....
 
Maar de beste 3 van Wll is niet wat Psv moet nastreven, wanneer er nog voldoende potentie in zit kun je hem als back-up halen als hij niet teveel kost.
 
Maar de beste 3 van Wll is niet wat Psv moet nastreven, wanneer er nog voldoende potentie in zit kun je hem als back-up halen als hij niet teveel kost.
Nee, je hebt gelijk....we moeten voor het beste gaan. Laten we dan maar voor de backs gaan, die momenteel bankzitters zijn bij Barca, Real, City, PSG of Bayern....misschien zijn deze wel voor een miljoentje of 15 op te halen door PSV....nogal een koopje, toch...??! :sneaky:
 
Nee, je hebt gelijk....we moeten voor het beste gaan. Laten we dan maar voor de backs gaan, die momenteel bankzitters zijn bij Barca, Real, City, PSG of Bayern....misschien zijn deze wel voor een miljoentje of 15 op te halen door PSV....nogal een koopje, toch...??! :sneaky:
Als je goed leest zeg ik niet dat ze hem niet moeten halen, alleen bij de beste 3 spelers van Wll horen zegt mij niets.
Heeft die jongen voldoende potentie dan prima.
Jij hebt het over bankzitters van topploegen maar er zijn nog genoeg landen waar een fatsoenlijke back te scouten is.
 
Mooi hier de roep om CV's en alle ideeën. Het mag toch duidelijk zijn dat dit de afgelopen jaren geen prioriteit heeft gehad bij PSV en we voortaan in de vijver van types als Schwaab, Sainsbury en Viergever zullen vissen ipv Alex, Bruma en Moreno. Ik hang de vlag al uit als er uberhaupt een verdediger komt. Ik zie eerder weer 3 centrale middenvelders komen... en Luckassen als back-up voor de CV-positie... help.

CL miljoenen ook niets meer van verwachten, het geld van afgelopen seizoen is uitgegeven aan Guti, afbetaling van Romero en bonussen aan spelers. Daar blijft onder de streep heel wat minder van over dan de bedragen die je hoort.
 
Mooi hier de roep om CV's en alle ideeën. Het mag toch duidelijk zijn dat dit de afgelopen jaren geen prioriteit heeft gehad bij PSV en we voortaan in de vijver van types als Schwaab, Sainsbury en Viergever zullen vissen ipv Alex, Bruma en Moreno. Ik hang de vlag al uit als er uberhaupt een verdediger komt. Ik zie eerder weer 3 centrale middenvelders komen... en Luckassen als back-up voor de CV-positie... help.

CL miljoenen ook niets meer van verwachten, het geld van afgelopen seizoen is uitgegeven aan Guti, afbetaling van Romero en bonussen aan spelers. Daar blijft onder de streep heel wat minder van over dan de bedragen die je hoort.
Bruma is m.i. prima haalbaar, mits hij zelf zou willen natuurlijk.

Ik merk dat ik weinig mening over hem heb. Wisselde uitstekende momenten en onhandige af, maar als ik dan Schwaab, Isimat en Sainsbury gewend ben, dan vind ik Bruma i.i.g. geen achteruitgang. Het is alleen niet de geweldenaar waar ik op hoop.

Maar als ik dan Hoedt ernaast denk, en de interesse van PSV in Van Drongelen is serieus, dan zou het meer ambitie tonen dan PSV veelal toont:

Basis: Dumfries - Bruma - Hoedt - Angelino
Backup: Teze - Sainsbury - Van Drongelen

Bruma, Van Drongelenen en Hoedt zouden denk ik ca. 25 mln moeten kosten. Nog een e.e.a. verkopen eerst dus :sneaky:
 
Gouweleeuw schijnt het ook prima te doen in Duitsland. Ik was verbaasd van zijn rating op FIFA. Niet dat we hem nou meteen moeten halen, maar is er iemand die wel eens wedstrijden van FC Augsburg kijkt?
 
Terug
Bovenaan Onderaan