Maar de beste 3 van Wll is niet wat Psv moet nastreven, wanneer er nog voldoende potentie in zit kun je hem als back-up halen als hij niet teveel kost.
Angelino kwam van NAC...wil niet altijd wat zeggen...al blonk Angelino wel uit bij NAC en dat is me nu niet opgevallen bij deze back
 
-6 miljoenmiljard.
Zou die zo duur zijn? Of zijn dat - posts voor mijn bijdrage. Ik zou het zien zitten een ervaren kracht erbij te hebben die er meteen staat en de jeugd scherp zet. Hij kan centraal en links. 6 miljoen is voor zijn leeftijd wat hoog maar als spelers tussen de 12 en 50 miljoen gaan opleveren wat ik lees dan zou het te verantwoorden kunnen zijn.
 
Zou die zo duur zijn? Of zijn dat - posts voor mijn bijdrage. Ik zou het zien zitten een ervaren kracht erbij te hebben die er meteen staat en de jeugd scherp zet. Hij kan centraal en links. 6 miljoen is voor zijn leeftijd wat hoog maar als spelers tussen de 12 en 50 miljoen gaan opleveren wat ik lees dan zou het te verantwoorden kunnen zijn.
Pieters is in mijn ogen met afstand de meest waardeloze basisspeler in een PSV shirt ooit met Hendrix en Zoet op plek 2 en 3.
 
Pieters is in mijn ogen met afstand de meest waardeloze basisspeler in een PSV shirt ooit met Hendrix en Zoet op plek 2 en 3.
We gaan het niet eens worden :) meer dan nuttige back in zijn psv tijd. Zette toch een goede druk naar voren en had een redelijke voorzet en stond defensief zijn mannetje waardoor de voorhoede in een vrijere rol zou kunnen spelen. Ik heb hem bij stoke ook geweldige wedstrijden zien spelen. Maak me meer zorgen om zijn huidige fitheid. Effin hij is zeker niet beter dan Angelino maar die vind je niet snel. Als ik hem in het rijtje kromkamp, manolev, lucius, tamata, reiziger, zet vind ik hem nog niet slecht. Het zou ook mooi. Ik hoop uiteraard dat hij de basis uitgespeeld zou worden door een geweldig talent of Speler die er meteen staat. Ik zou graag wel meteen in Europa mee gaan doen vanaf de start van het seizoen en niet pas na een X aantal wedstrijden.
 
CV is echt dringend nodig, dus ik denk ik gooi wat random namen. John de Jong, kijk je mee?
Younes Kaboul, 33jaar, rechtsbenig (vervanger van Schwaab?) en transfervrij. Ik weet het.., heel oud, geen restwaarde, volgend seizoen waarschijnlijk weer opnieuw beginnen, en wie weet wat z'n kwaliteit nu is..
Wesley Hoedt, 22 jaar, linksbenig, wel contract tot 2022, maar misschien kunnen we hem overtuigen net als Ajax dat deed met Tadic? Southampton is denk ik wel uitgekeken op hem.
Fernando Calero, rechtsbenig, contract tot 2021, gerucht ging dat Arsenal hem ook wilde, maar tot op heden niets concreet. Zal wel duur zijn, maar als binnenkort Lozano nou vertrekt, wie weet.. Zou wel gek zijn als we hem onder Arsenal's neus vandaan kunnen lokken naar ons PSV. Wij hebben in ieder geval kans op CL ;). Dus Angelino, voordat je gaat, doe es een goed woordje doen voor ons..
 
CV is echt dringend nodig, dus ik denk ik gooi wat random namen. John de Jong, kijk je mee?
Younes Kaboul, 33jaar, rechtsbenig (vervanger van Schwaab?) en transfervrij. Ik weet het.., heel oud, geen restwaarde, volgend seizoen waarschijnlijk weer opnieuw beginnen, en wie weet wat z'n kwaliteit nu is..
Wesley Hoedt, 22 jaar, linksbenig, wel contract tot 2022, maar misschien kunnen we hem overtuigen net als Ajax dat deed met Tadic? Southampton is denk ik wel uitgekeken op hem.
Fernando Calero, rechtsbenig, contract tot 2021, gerucht ging dat Arsenal hem ook wilde, maar tot op heden niets concreet. Zal wel duur zijn, maar als binnenkort Lozano nou vertrekt, wie weet.. Zou wel gek zijn als we hem onder Arsenal's neus vandaan kunnen lokken naar ons PSV. Wij hebben in ieder geval kans op CL ;). Dus Angelino, voordat je gaat, doe es een goed woordje doen voor ons..
Kaboul heeft een jaar geen club gehad. Hoedt is niet te betalen al is het alleen al het salaris. Calero zou salaristechnisch nog wel kunnen maar die zal rond de 15 miljoen moeten kosten denk ik.
 
Kaboul is sinds december transfervrij, een half jaar dus.
Hoedt kan toch niet zoveel verdienen bij Southampton? Zijn salaris is denk ik wel betaalbaar, zijn transferbedrag schat ik misschien lager dan de realiteit..
 
Kaboul is sinds december transfervrij, een half jaar dus.
Hoedt kan toch niet zoveel verdienen bij Southampton? Zijn salaris is denk ik wel betaalbaar, zijn transferbedrag schat ik misschien lager dan de realiteit..
Transfer van Lazio naar Southampton. Lijkt mij dat je boven de 1.5 miljoen sowieso zit. Als een speler in een halfjaar niet is opgepakt zoals Kaboul zegt wel genoeg.
 
Nou....ik ben bang dat er meer zijn die er boven staan hoor! Om te beginnen met van ankeren?
Dat is dan ook bekeken uit jouw ogen, maar klopt ook wel hoor. Vergeet dan Addick Koot, Twan Scheepers, en Stan Valckx in zijn eerste periode niet.
 
We gaan het niet eens worden :) meer dan nuttige back in zijn psv tijd. Zette toch een goede druk naar voren en had een redelijke voorzet en stond defensief zijn mannetje waardoor de voorhoede in een vrijere rol zou kunnen spelen. Ik heb hem bij stoke ook geweldige wedstrijden zien spelen. Maak me meer zorgen om zijn huidige fitheid. Effin hij is zeker niet beter dan Angelino maar die vind je niet snel. Als ik hem in het rijtje kromkamp, manolev, lucius, tamata, reiziger, zet vind ik hem nog niet slecht. Het zou ook mooi. Ik hoop uiteraard dat hij de basis uitgespeeld zou worden door een geweldig talent of Speler die er meteen staat. Ik zou graag wel meteen in Europa mee gaan doen vanaf de start van het seizoen en niet pas na een X aantal wedstrijden.
Waar blijft de nieuwe Heintze of Lee? Díe waren topkwaliteit.
 
Vertrekkers:
Behich
Schwaab
Romero: huurbasis zonder optie tot koop

Potentiële vertrekkers:
Bergwijn
Lozano
Angelino
Pereiro
"Luuk de Jong" > weet niet of het concreet is
Ramselaar

Inkomende transfers:
Afellay.

Potentiële inkomende transfers (namedrop)
- Erik Durm - Linksback - ervaring- hele pl seizoen gespeeld. Transfervrij.
- Chris Gostler - 18 jaar, linksback- Hannover- wellicht voor jong PSV.
-Lyanco Vojanovic- vervanger van Schwaab - 20 jaar- aanvoerder jong Brazilië.
-Bruma (niet Jeffrey) vervanger van lozano- snel, super behendig en past perfect in het psv spel. Kost wel wat.
- Rick van Drongelen, - jong, veel ervaring oo jonge leeftijd CV .
-Steven Berghuis- veel ervaring, rendement.


Andere mogelijkheden:
Psv koopt 1 cv ipv 2 en luckassen blijft viergever komt met nieuwe cv in de basis- luckassen sainsbury backup's
Luckassen gaat op het middenveld spelen zoals hij dat ook 4 volle wedstrijden in xe bundesliga deed voor zijn blessure ipv hendrix bijvoorbeeld
Ryan thomas komt in plaats van rosairo en psv speelt met 1 controleur (Hendrix- Rosario-Luckassen) ipv 2 en speelt met 2 middenvelders ervoor: (thomas-guti)
Luuk de jong vertrekt en PSV gooit lammers het diepe in
Bergwijn blijft en lozano vertrekt en haalt 1 vleugelspeler erbij (bruma of berghuis) dn geeft voor de rest jonkies de kans - malen - aboukhal- gakpo.
Psv koopt niemand terug bij eventuele vertek luuk de jong en gaat met malen in de spits concurren me
 
Terug
Bovenaan Onderaan