basis volgend seizoen:
zoet of unnerstall op doel
angelino rasmussen viergever dumfries verdediging met als backups teze en Fry
rosario/sadilek, guti en ? als middenveld misschien iemand een idee
aanval malen gakpo lammers
piroe backup
Met alle respect. Ik denk dat je met deze basis opstelling volgend jaar eerder gaat meespelen om plek 3-4 dan 1.
Achterin moeten gewoon 2 aankopen komen op de CV's. Ik zie persoonlijk graag Alvarez, Bruma, Moreno (is onhaalbaar denk ik) of van Drongelen komen.
Op het middenveld moet een box to box speler komen met wat creativiteit. Graag met wat ervaring.
Voorin zie ik graag Robben komen + Berghuis. Ik weet dat deze laatste niet gewild is hier op het forum, maar een heel jaar met drie talenten op de buitenkanten spelen zie ik niet zitten. Helemaal niet als je 40-50 wedstrijden gaat spelen. Dus Berghuis of een andere aankoop met ervaring.

Ik zie graag:
Unnterstal

Dumfries - Bruma - van Drongelen / Viergever- Angelino

Fer/Rosario/Hendrix
Aankoop-Guti

Robben-Malen/de Jong-Berghuis
 
Met alle respect. Ik denk dat je met deze basis opstelling volgend jaar eerder gaat meespelen om plek 3-4 dan 1.
Achterin moeten gewoon 2 aankopen komen op de CV's. Ik zie persoonlijk graag Alvarez, Bruma, Moreno (is onhaalbaar denk ik) of van Drongelen komen.
Op het middenveld moet een box to box speler komen met wat creativiteit. Graag met wat ervaring.
Voorin zie ik graag Robben komen + Berghuis. Ik weet dat deze laatste niet gewild is hier op het forum, maar een heel jaar met drie talenten op de buitenkanten spelen zie ik niet zitten. Helemaal niet als je 40-50 wedstrijden gaat spelen. Dus Berghuis of een andere aankoop met ervaring.

Ik zie graag:
Unnterstal

Dumfries - Bruma - van Drongelen / Viergever- Angelino

Fer/Rosario/Hendrix
Aankoop-Guti

Robben-Malen/de Jong-Berghuis
Fer en Berghuis?
nee bedankt
 
Fer en Berghuis?
nee bedankt
Zijn suggesties. Zie liever ook iets anders komen dan Fer. Zie nog liever een Afellay komen als hij het nog kan. Of nog liever een geheel nieuwe speler. Al kan ik er niet zo eentje bedenken, dus laat mij graag verrassen. Maar deze discussie is iets voor een ander topic.
 
psvkieran en goalliev : Jullie weten dat je gewoon kan doortypen in hetzelfde bericht? En dat als je iets wilt toevoegen, je dit alsnog kan doen d.m.v. de "Edit"-knop? Houdt het wat overzichtelijker dan al deze losse berichten. Dank.

https://www.transfermarkt.nl/jacob-rasmussen/profil/spieler/283233
is dit geen speler voor PSV?
22 jaar kan zowel op linksachter als centraal achterin zou eventueel op de positie van hendrix/rosario kunnen
heeft ervaring in de bundesliga en de serie a
en is misschien zelfs transfervrij op te pikken
https://www.transfermarkt.nl/dael-fry/profil/spieler/314140
of dael fry?
21 jaar en basisspeler in de engelse 2e divisie
helaas alleen een centrale verdediger en een contract dat nog 2 jaar doorloopt.
basis volgend seizoen:
zoet of unnerstall op doel
angelino rasmussen viergever dumfries verdediging met als backups teze en Fry
rosario/sadilek, guti en ? als middenveld misschien iemand een idee
aanval malen gakpo lammers
piroe backup
Ik zag je reactie ook al in een ander topic! Ik zie ook dat Fiorentina 7 miljoen heeft betaald, dus dat zal geen optie zijn voor PSV.
Ik blijf erbij dat César Montes een optie is. Zijn contract loopt in juni 2020 af, dus zal ook niet de hoofdprijs hoeven te kosten.
 
PSV lijkt naast Álvarez te gaan grijpen, Wolverhampton heeft zich gemeld bij Club America en gaat naar verluid 10 miljoen betalen. Daar is voor PSV niet tegenop te bieden.
 
PSV lijkt naast Álvarez te gaan grijpen, Wolverhampton heeft zich gemeld bij Club America en gaat naar verluid 10 miljoen betalen. Daar is voor PSV niet tegenop te bieden.
PSV had een maand geleden doortastender moeten zijn en 6-7 miljoen euro moeten bieden....maar ja, het eeuwige verhaal/beleid bij PSV: eerst moet er een speler verkocht worden, pas dan kan er een speler gehaald worden. En nog steeds is er bij PSV geen enkele speler verkocht, en ik zie dat voor 1 juli a.s. ook niet gebeuren inzake Lozano, Bergwijn, Pereiro, Zoet, Luuk en Guti. Dus, JDJ gaat pas bouwen aan het nieuwe elftal, wanneer PSV op trainingskamp gaat en dus strandt PSV straks al in de 2e voorronde van de CL. Dit is puur wanbeleid, alsof PSV de ca. 40 miljoen euro die in het afgelopen seizoen bijeen geraapt is in de CL, niet alvast kan gebruiken om het nieuwe elftal te formeren. Nee, we wachten gewoon tot de eerste speler voor een grote smak geld verkocht wordt. Toedeledokie CL, want denk je nou echt dat PSV met Malen, Gakpo en Luuk voorin, en Guti, Hendrix en Rosario op het middenveld en met Dumfries, Viergever, Obispo en Angelino achterin gaat kunnen winnen van FC Basel ?? Ik denk van niet....:mad::mad::sad:
 
PSV had een maand geleden doortastender moeten zijn en 6-7 miljoen euro moeten bieden....maar ja, het eeuwige verhaal/beleid bij PSV: eerst moet er een speler verkocht worden, pas dan kan er een speler gehaald worden. En nog steeds is er bij PSV geen enkele speler verkocht, en ik zie dat voor 1 juli a.s. ook niet gebeuren inzake Lozano, Bergwijn, Pereiro, Zoet, Luuk en Guti. Dus, JDJ gaat pas bouwen aan het nieuwe elftal, wanneer PSV op trainingskamp gaat en dus strandt PSV straks al in de 2e voorronde van de CL. Dit is puur wanbeleid, alsof PSV de ca. 40 miljoen euro die in het afgelopen seizoen bijeen geraapt is in de CL, niet alvast kan gebruiken om het nieuwe elftal te formeren. Nee, we wachten gewoon tot de eerste speler voor een grote smak geld verkocht wordt. Toedeledokie CL, want denk je nou echt dat PSV met Malen, Gakpo en Luuk voorin, en Guti, Hendrix en Rosario op het middenveld en met Dumfries, Viergever, Obispo en Angelino achterin gaat kunnen winnen van FC Basel ?? Ik denk van niet....:mad::mad::sad:

Je hebt het vaker aangehaald, maar ik ben het zeker met je eens dat PSV wel eens wat sneller mag gaan handelen. "Transferwindow is pas net open" en blabla hoor je vaak, maar ondertussen had Ajax al weer 3 spelers binnen voor het aankomende seizoen. En inderdaad, laten we nou niet doen alsof PSV financieel aan de rand van afgrond bungelt en daarom eerst moet verkopen of op inkomsten uit de CL moet gaan wachten. Die tijden zijn alweer voorbij, maar zouden wel zo weer terug kunnen komen als de beoogde aankopen van het niveau PEC zijn, of er veel te lang getreuzeld wordt voordat de trekker wordt overgehaald voor een echte aanwinst.
 
Je hebt het vaker aangehaald, maar ik ben het zeker met je eens dat PSV wel eens wat sneller mag gaan handelen. "Transferwindow is pas net open" en blabla hoor je vaak, maar ondertussen had Ajax al weer 3 spelers binnen voor het aankomende seizoen. En inderdaad, laten we nou niet doen alsof PSV financieel aan de rand van afgrond bungelt en daarom eerst moet verkopen of op inkomsten uit de CL moet gaan wachten. Die tijden zijn alweer voorbij, maar zouden wel zo weer terug kunnen komen als de beoogde aankopen van het niveau PEC zijn, of er veel te lang getreuzeld wordt voordat de trekker wordt overgehaald voor een echte aanwinst.
Ook op dit soort punten, slagvaardig, doortastend, etc., wordt een TD beoordeeld en ik merk er na een jaar JDJ nog helemaal niets van....want wat hij wel binnengehaald heeft, waren miskopen. En voor de rest is hij zo onzichtbaar als maar kan. Brands kwam behoorlijk vaak in het nieuws op de voetbalsites, of het nu positief of negatief was. Maar van JDJ hoor ik echt helemaal niets. Hij is zelfs geen gast aan tafel bij voetbalprogramma's of dat er een interviewverslag van hem in het sportkatern van een landelijke dagblad staat.....echt, onzichtbaar in de afgelopen 12 maanden....!!
 
Je hebt het vaker aangehaald, maar ik ben het zeker met je eens dat PSV wel eens wat sneller mag gaan handelen. "Transferwindow is pas net open" en blabla hoor je vaak, maar ondertussen had Ajax al weer 3 spelers binnen voor het aankomende seizoen. En inderdaad, laten we nou niet doen alsof PSV financieel aan de rand van afgrond bungelt en daarom eerst moet verkopen of op inkomsten uit de CL moet gaan wachten. Die tijden zijn alweer voorbij, maar zouden wel zo weer terug kunnen komen als de beoogde aankopen van het niveau PEC zijn, of er veel te lang getreuzeld wordt voordat de trekker wordt overgehaald voor een echte aanwinst.

Heeft dat niet veel te maken met de financiele situatie? Wij kunnen het salaris van een Tadic én Ziyech niet betalen. Zij kunnen die gok best nemen. Wij moeten geld binnenkrijgen uit transfers om de grotere transfers te betalen en we kunnen niet verantwoord om meerdere grote salarissen op onze begroting te hebben.
 
Heeft dat niet veel te maken met de financiele situatie? Wij kunnen het salaris van een Tadic én Ziyech niet betalen. Zij kunnen die gok best nemen. Wij moeten geld binnenkrijgen uit transfers om de grotere transfers te betalen en we kunnen niet verantwoord om meerdere grote salarissen op onze begroting te hebben.
Masr we kunnen toch wel het salaris van een Edson Alvarez betalen...?? En ook die is niet gehaald nu Schwaab vertrokken is. Welke CV gaan we dan aantrekken voor Schwaab?? Eentje die in de KKD speelt...?? Want die zijn betaalbaar....
 
Masr we kunnen toch wel het salaris van een Edson Alvarez betalen...?? En ook die is niet gehaald nu Schwaab vertrokken is. Welke CV gaan we dan aantrekken voor Schwaab?? Eentje die in de KKD speelt...?? Want die zijn betaalbaar....

Nee, maar in het algemeen gezegd is het type spelers waar je nu voor kunt gaan zijn het type waar PSV niet sterker van wordt. We zijn afhankelijk van de grotere clubs waarbij de spelers eerst moeten zien dat ze overtallig zijn waar wij op kunnen azen, aangevuld met talenten van de mindere clubs, waarbij het altijd een gok is of ze kunnen aanhaken bij ons niveau. (ik heb het nu niet over bv Alvarez, ik volg andere spelers/ clubs in de regel te weinig om daar iets over te kunnen zeggen)

Ik ben het overigens met je eens dat PSV vaker doortastender mag zijn. Maar besef wel dat dit met een prijskaartje komt, zoals Romero of Maher.
 
PSV moet altijd voor Bruma gaan. heeft het hier na een stroeve start uitstekend gedaan. Met Viergever of van Drongelen ernaast staat er gewoon een prima duo. Verder zou ik Pereiro gewoon eens 34 wedstrijden op 10 willen zien, zonder dat ie als eerste geslachtoffert wordt als de media er om roept of het even niet loopt. Denk dat het probleem afgelopen seizoen met name centraal achterin en bij de controlerende middenvelders lag. Hendrix heeft gewoon een voetballende speler naast zich nodig zodat hij lekker kan stofzuigen en inleveren.
 
Je hebt het vaker aangehaald, maar ik ben het zeker met je eens dat PSV wel eens wat sneller mag gaan handelen. "Transferwindow is pas net open" en blabla hoor je vaak, maar ondertussen had Ajax al weer 3 spelers binnen voor het aankomende seizoen. En inderdaad, laten we nou niet doen alsof PSV financieel aan de rand van afgrond bungelt en daarom eerst moet verkopen of op inkomsten uit de CL moet gaan wachten. Die tijden zijn alweer voorbij, maar zouden wel zo weer terug kunnen komen als de beoogde aankopen van het niveau PEC zijn, of er veel te lang getreuzeld wordt voordat de trekker wordt overgehaald voor een echte aanwinst.
Buiten het mogelijke feit dat PSV wél eerst moet verkopen voordat men weer zo een grote uitgave kan doen als bij een Romero, en vul de lijst maar aan, is men misschien niet helemaal zeker van hem. Iedereen wil graag een topverdediger hier en doet zichzelf maar geloven dat deze jongen dat kan zijn, om na 3 maanden net als bij oa. Guti te zeggen 'ooh nee, toch niet', en zelf niet de wederom financieële misser te hoeven dragen,om vervolgens weer tientallen namen hier te droppen die we moeten halen.
 
Buiten het mogelijke feit dat PSV wél eerst moet verkopen voordat men weer zo een grote uitgave kan doen als bij een Romero, en vul de lijst maar aan, is men misschien niet helemaal zeker van hem. Iedereen wil graag een topverdediger hier en doet zichzelf maar geloven dat deze jongen dat kan zijn, om na 3 maanden net als bij oa. Guti te zeggen 'ooh nee, toch niet', en zelf niet de wederom financieële misser te hoeven dragen,om vervolgens weer tientallen namen hier te droppen die we moeten halen.

Grappig genoeg werd Romero ook aangekocht terwijl er helemaal niets verkocht werd. Het kan dus gewoon. Ik denk dat men bij PSV de schijn van armoe ophoudt. Wel slim natuurlijk, om de prijzen te drukken, maar door deze houding nu te hanteren is gevaarlijker dan investeren. De CL miljoenen staan toch al vast dat je die gaat krijgen, dus je hoeft niet te wachten tot ze op de rekening staan om tot actie over te kunnen gaan.

Heeft dat niet veel te maken met de financiele situatie? Wij kunnen het salaris van een Tadic én Ziyech niet betalen. Zij kunnen die gok best nemen. Wij moeten geld binnenkrijgen uit transfers om de grotere transfers te betalen en we kunnen niet verantwoord om meerdere grote salarissen op onze begroting te hebben.

Ze kunnen dat salaris wel betalen, maar dat willen ze niet, doordat ze krampachtig vasthouden aan een salarisplafond; iets waar ze eigenlijk alleen zichzelf mee beperken/in de voet schieten.
 
JdJ afbranden om zijn aankopen is eigenlijk kolder.

Dumfries is na vertrek Brands gekomen is een goed.

Thomas kun je niet beoordelen door blessure maar heeft zich in de eredivisie staande gehouden en was transfervrij en jong en kan zich nog makkelijk verder ontwikkelen en was transfervrij, die verdiend het voordeel van de twijfel.

Sainsbury is als back up goed genoeg, kan buiten P.S.V. en Ajax bij elke Nederlandse ploeg basis staan (je kunt geen toppers op de bank hebben als P.S.V. zijnde) was ook nog eens transfervrij, is een redelijk.

Guti heel dit forum, nee heel Eindhoven wilde dat hij kwam, ze waren er al mee bezig in de Brands tijd. En hij kwam en veroverde geen basisplaats. Maar die jongen wordt al jaren gevolgd door alles binnen P.S.V. Dus daar waren ze heel zeker van. Een slecht (tot nu toe)

Behich, de slechtste aankoop op voorspraak van de trainer, al was t maar voor een back up. Denk dat JdJ dat nooit meer doet, ook nog een transfersom voor betaald.
JdJ heeft hem wel weten te verkopen dat dan weer wel. Was een heeeele slechte.

Al met als was het een redelijke 1e zomer waar JdJ ook nog eens te maken kreeg met een trainerswissel vlak voor de start van de voorbereiding.
Wel is dit jaar zijn grote examen en ik ben benieuwd waar hij mee komt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan