In dat geval hebben we wel een andere linksback nodig. Misschien Poulsen polsen (see what I did there?) voor een terugkeer?

Poulsen heeft de sleutel van De Herdgang en het Philipsstadion in moeten slikken en die heeft hij nog steeds niet uit zijn darmen gescheten.
Ik krijg nog spontaan darmkrampen als ik aan hem herinnerd wordt. :zien:
 
Las vorig week dat Swansea van stapel mensen afscheid neemt (dan wel niet nog een jaar wil huren). Daar lees ik ook de naam van Fosu-Mensah en dat hij nog maar een contract heeft voor één jaar. Volgens transfermarkt.nl zou hij zo'n 7 mln euro moeten kosten. Debuteerde sterk bij Manchester, maar heeft bij Swansea blessure opgelopen. Iemand enig idee wat status van die blessure is? Mits weer hersteld, zou ik het een uitstekende aanwinst vinden.
 
Las vorig week dat Swansea van stapel mensen afscheid neemt (dan wel niet nog een jaar wil huren). Daar lees ik ook de naam van Fosu-Mensah en dat hij nog maar een contract heeft voor één jaar. Volgens transfermarkt.nl zou hij zo'n 7 mln euro moeten kosten. Debuteerde sterk bij Manchester, maar heeft bij Swansea blessure opgelopen. Iemand enig idee wat status van die blessure is? Mits weer hersteld, zou ik het een uitstekende aanwinst vinden.

Mensah speelt bij fulham. Moeilijk in te schatten wat nou zijn niveau is. Voor de eredivisie lijkt hij me echter prima
 
Net als afgelopen jaren lijkt mij het halen van een goede, groot en sterke CV topprioriteit. Laten we hopen dat we voor het eerst in vele jaren wel zo'n type krijgen.
 
https://www.transfermarkt.nl/jacob-rasmussen/profil/spieler/283233
is dit geen speler voor PSV?
22 jaar kan zowel op linksachter als centraal achterin zou eventueel op de positie van hendrix/rosario kunnen
heeft ervaring in de bundesliga en de serie a
en is misschien zelfs transfervrij op te pikken

https://www.transfermarkt.nl/dael-fry/profil/spieler/314140
of dael fry?
21 jaar en basisspeler in de engelse 2e divisie
helaas alleen een centrale verdediger en een contract dat nog 2 jaar doorloopt.

basis volgend seizoen:
zoet of unnerstall op doel
angelino rasmussen viergever dumfries verdediging met als backups teze en Fry
rosario/sadilek, guti en ? als middenveld misschien iemand een idee
aanval malen gakpo lammers
piroe backup
 
Ik blijf erbij dat César Montes een optie is. Zijn contract loopt in juni 2020 af, dus zal ook niet de hoofdprijs hoeven te kosten.
 
misschien een beetje een onmogelijk idee
maar oleksander zinchenko (oud psver)
zou wel in 1 klap op zowel linksachter als op het middenveld (mits pereiro vertrekt) onze problemen oplossen zijn contract loopt tot 2020 geloof ik al is hij wel 15 mil waard
 
misschien een beetje een onmogelijk idee
maar oleksander zinchenko (oud psver)
zou wel in 1 klap op zowel linksachter als op het middenveld (mits pereiro vertrekt) onze problemen oplossen zijn contract loopt tot 2020 geloof ik al is hij wel 15 mil waard
Heb je hem gevolgd in zijn PSV periode? Die jongen heeft helemaal niets laten zien.
 
Terug
Bovenaan Onderaan