Timo Baumgartl (V)

Zou het dan Dumfries - Baumgartl - Boscagli - Lato gaan worden? Of blijft v Bommel vasthouden aan dat ultra duo Luckassen - Viergever, net zoals hij vast blijft houden aan dat andere ster duo Rosario - Hendrix...
Ik denk het. Dat zou de komst van Gloster ook logischer maken. Die Amerikaan wil toch niet in het tweede spelen?
Ziet er fel uit. Hou ik wel van.
Zullen we eerst eens gaan kijken hoe die jongens een paar weekjes eredivisie gaan ervaren? Ik ben nog niet overtuigd. Net zoals die andere verdediger van Hannover die met zijn ploeg is gedegradeerd, is dit een verdediger van een team dat 2 keer in 3 jaar degradeerde. Echt het niveau dat PSV nastreeft. Ik blijf het opmerkelijk vinden. Natuurlijk is het niet alleen van de verdediger in kwestie afhankelijk, maar ik vind het wel vreemd dat er tegenwoordig op het 2de niveau van Duitsland verdedigers gescout worden.

Ik geloof het pas als ik het zie.
Eens. Het kan nog alle kanten op. Maar goed, dat is altijd zo natuurlijk.
 
Voor wat het waard is, volgens volgers van het Duitse voetbal een wat inconsistente verdediger die niet super aan de bal is maar wel spelinzicht heeft. Wel een talentvolle speler.
 
Voor wat het waard is, volgens volgers van het Duitse voetbal een wat inconsistente verdediger die niet super aan de bal is maar wel spelinzicht heeft. Wel een talentvolle speler.
Dat was Obispo ook. Afijn, ik ben blij dat er wat gebeurt achterin.
 
Zolang iemand maar kan verdedigen, weet wat ie wel/niet kan en 'n bal kan geven aan iemand met hetzelfde shirtje aan.
 
Voor wat het waard is, volgens volgers van het Duitse voetbal een wat inconsistente verdediger die niet super aan de bal is maar wel spelinzicht heeft. Wel een talentvolle speler.

Precies wat het filmpje aantoont dan. Waarom een speler uit de tweede BL 10 miljoen moet kosten is natuurlijk weer een andere vraag. Waarom geen enkele BL ploeg hem in die tijd op heeft gepikt weer een andere.
 
Zolang het niet te vaak Hendrix/Rosario is. Dan krijg je m gelijk terug.

Daar moet één iemand bij die voetballend beter is inderdaad. En daarvoor moet het centrale duo wel een stuk sterker zijn dan afgelopen seizoen.
 
Precies wat het filmpje aantoont dan. Waarom een speler uit de tweede BL 10 miljoen moet kosten is natuurlijk weer een andere vraag. Waarom geen enkele BL ploeg hem in die tijd op heeft gepikt weer een andere.
10 miljoen betalen voor een twijfelachtig talent uit de tweede Bundesliga maar 15 miljoen voor een Mexicaans international te veel vinden... Het verschil is alleen dat Ajax die jongen over 2 jaar voor 60 miljoen verkoopt en PSV nog steeds zoekende is naar fatsoenlijke verdedigers....
 
10 miljoen betalen voor een twijfelachtig talent uit de tweede Bundesliga maar 15 miljoen voor een Mexicaans international te veel vinden... Het verschil is alleen dat Ajax die jongen over 2 jaar voor 60 miljoen verkoopt en PSV nog steeds zoekende is naar fatsoenlijke verdedigers....
Ik hoop dat de transfersom inderdaad lager gaat liggen. Maar ik ben wel al lang blij dat er een speler wordt gehaald met nog veel groeipotentie. Een schwaab kostte niks, maar levert ook geen transfersom op.
 
10 miljoen betalen voor een twijfelachtig talent uit de tweede Bundesliga maar 15 miljoen voor een Mexicaans international te veel vinden... Het verschil is alleen dat Ajax die jongen over 2 jaar voor 60 miljoen verkoopt en PSV nog steeds zoekende is naar fatsoenlijke verdedigers....
Scheelt echt 50 procent meer (5 miljoen extra minimaal). Daarnaast is mexico international geen garantie voor succes. Zie behich en sainsbury aldsinternationals en guti. Daarnaast heeft deze speler wel in europa gespeeld. Ik weet niet wie beter is en wie wat waard is maar alvarez word wel makkelijk opgehemeld
 
Scheelt echt 50 procent meer (5 miljoen extra minimaal). Daarnaast is mexico international geen garantie voor succes. Zie behich en sainsbury aldsinternationals en guti. Daarnaast heeft deze speler wel in europa gespeeld. Ik weet niet wie beter is en wie wat waard is maar alvarez word wel makkelijk opgehemeld
Eens dat Alvarez zich nog hier moet bewijzen maar je vergelijking met twee houthakkers uit Australië gaat mank. En Guti is geen basisspeler en daarnaast is het wat mij betreft niet zijn schuld maar dat van de samensteller van het elftal die een niet gebalanceerd elftal bij elkaar heeft gezet waarbij onze middenvelders alleen achteruit moeten denken omdat het achterin gewoon wankel was en nu nog is.
 
Eens dat Alvarez zich nog hier moet bewijzen maar je vergelijking met twee houthakkers uit Australië gaat mank. En Guti is geen basisspeler en daarnaast is het wat mij betreft niet zijn schuld maar dat van de samensteller van het elftal die een niet gebalanceerd elftal bij elkaar heeft gezet waarbij onze middenvelders alleen achteruit moeten denken omdat het achterin gewoon wankel was en nu nog is.
Mijn vergelijking met die twee spelers is dat ook hun internationals zijn met een basis plaats. Oke Guti heeft technisch gezien geen basisplaats meer maar hij heeft ook een jaar op de bank gezeten bij PSV en speelt alsnog een belangrijke rol bij het Mexicaanse elftal. Waardoor een international status niet per se iets zegt over de kwaliteiten. Laat staan dat iemand 5 miljoen meer of minder waard is.

Ik ben benieuwd naar deze Duitser. Vrij prijzig maar we hebben ook echt een nieuwe rcv nodig.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Stevens heeft met hem gewerkt. Daar hij een vaste klant van ons is zal ik wel eens vragen of hij wat over deze speler kan zeggen. Maar dat moet ie wel eerst weer in mijn taxi zitten...
 
Dit is qua bedrag toch de vijver waar PSV in vist, maximaal 7-10 miljoen (al dan niet met doorverkooppercentage).
Lijkt me een behoorlijke aankoop. Vorig jaar een tijd uit de roulatie geweest met een hersenschudding, maar een speler die ook in "jong" Duitsland normaal een basisplek heeft. Lijkt me dat hij wel wat kan dus...
Qua leeftijd ook mooi, kan zomaar zijn dat ie nog een aantal stappen maakt. En JdJ zou hiermee laten zien dat ie ook serieus kijkt naar de verdediging...
 
Stevens heeft met hem gewerkt. Daar hij een vaste klant van ons is zal ik wel eens vragen of hij wat over deze speler kan zeggen. Maar dat moet ie wel eerst weer in mijn taxi zitten...

Stevens zal wel lovend zijn. Hij heeft hem laten debuteren.....Baumgartl is in ieder geval lovend geweest over Stevens in de kranten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan