Timo Baumgartl (V)

Inmiddels heeft Jdj al 2 verdedigers gehaald, en is hij nog steeds bezig met nog een verdediger. Dat heeft Brands volgens mij nog nooit gedaan binnen 1 transferwindow.

Vraag dan ook niet of het niveau van die verdedigers goed is. Ik betwijfel het allemaal. Zolang PSV denkt dat ze het wel redden met verdedigers die gratis zijn of max 1-2 miljoen kosten dan zie ik het somber in. De tijd dat je daarvoor een goede CV oid kocht zijn allang voorbij. PSV weigert alleen geld te investeren in de defensie. En dan krijg je dus alleen maar bagger. Daarnaast komt je hele aanvallende spel dan ook niet uit de verf omdat je met schijterds als Rosario en Hendrix en Sadilek moet spelen volgens MvB. Dat Brands en nu ook JdJ dat niet inzien is triest voor PSV en voor ons als supporters.
 
PSV op hoofdlijnen akkoord met Baumgartl en werkt aan deal met VfB Stuttgart

link

PSV heeft afgelopen week al een akkoord op hoofdlijnen bereikt met centrale verdediger Timo Baumgartl, die momenteel nog bij VfB Stuttgart onder contract staat. De 23-jarige Duitser moet in Eindhoven de opvolger worden van zijn landgenoot Daniel Schwaab, die PSV in mei transfervrij verliet. Schwaab kwam in 2016 eveneens over van VfB Stuttgart, waaraan PSV in 2011 ook al Francesco Javier ‘Maza’ Rodríguez verkocht.
Mooi Luckassen rest van het seizoen op de bank.
 
Vraag dan ook niet of het niveau van die verdedigers goed is. Ik betwijfel het allemaal. Zolang PSV denkt dat ze het wel redden met verdedigers die gratis zijn of max 1-2 miljoen kosten dan zie ik het somber in. De tijd dat je daarvoor een goede CV oid kocht zijn allang voorbij. PSV weigert alleen geld te investeren in de defensie. En dan krijg je dus alleen maar bagger. Daarnaast komt je hele aanvallende spel dan ook niet uit de verf omdat je met schijterds als Rosario en Hendrix en Sadilek moet spelen volgens MvB. Dat Brands en nu ook JdJ dat niet inzien is triest voor PSV en voor ons als supporters.
Baumgartl schijnt toch 10 mjn te kosten.
 
Vraag dan ook niet of het niveau van die verdedigers goed is. Ik betwijfel het allemaal. Zolang PSV denkt dat ze het wel redden met verdedigers die gratis zijn of max 1-2 miljoen kosten dan zie ik het somber in. De tijd dat je daarvoor een goede CV oid kocht zijn allang voorbij. PSV weigert alleen geld te investeren in de defensie. En dan krijg je dus alleen maar bagger. Daarnaast komt je hele aanvallende spel dan ook niet uit de verf omdat je met schijterds als Rosario en Hendrix en Sadilek moet spelen volgens MvB. Dat Brands en nu ook JdJ dat niet inzien is triest voor PSV en voor ons als supporters.

1-2 mln? de prijs ligt rond 10...
 
Zou het dan Dumfries - Baumgartl - Boscagli - Lato gaan worden? Of blijft v Bommel vasthouden aan dat ultra duo Luckassen - Viergever, net zoals hij vast blijft houden aan dat andere ster duo Rosario - Hendrix...
 
Zou het dan Dumfries - Baumgartl - Boscagli - Lato gaan worden? Of blijft v Bommel vasthouden aan dat ultra duo Luckassen - Viergever, net zoals hij vast blijft houden aan dat andere ster duo Rosario - Hendrix...
Hopelijk je suggestie vóórr het vraagteken.
 
Heb wel een goed gevoel bij deze speler. Gok op Dumfries-Baumgartl-Viergever-Lato achterin. Boscagli mag de strijd aangaan voor een van de plekken achterin.
 
Heb wel een goed gevoel bij deze speler. Gok op Dumfries-Baumgartl-Viergever-Lato achterin. Boscagli mag de strijd aangaan voor een van de plekken achterin.

Het is in ieder geval weer eens een kerel die achterin staat. Viergever en Schwaab zijn dat geen van beide. Luckassen dan weer wel, maar die komt gewoon te kort voor een Nederlandse top 3 club.
 
Het is ook gokken om Berghuis te halen zolang Lozano/Bergwijn niet verkocht zijn. Stel dat beiden alsnog niet verkocht worden, dan zit je met Berghuis opgescheept.

Helemaal mee eens.

Was ook meer in algemeen bedoeld. Jouw stelling kon ik mooi als kapstok gebruiken .

Wordt soms zo makkelijk gedacht over spelers aantrekken, voor grof geld.

Je kunt als PSV zijnde 1 keer pech hebben met gokken, maar een 2e keer wordt de financiële situatie alweer penibel.
 
Boscagli voor Viergever en je hebt een sterke verdediging.
Zullen we eerst eens gaan kijken hoe die jongens een paar weekjes eredivisie gaan ervaren? Ik ben nog niet overtuigd. Net zoals die andere verdediger van Hannover die met zijn ploeg is gedegradeerd, is dit een verdediger van een team dat 2 keer in 3 jaar degradeerde. Echt het niveau dat PSV nastreeft. Ik blijf het opmerkelijk vinden. Natuurlijk is het niet alleen van de verdediger in kwestie afhankelijk, maar ik vind het wel vreemd dat er tegenwoordig op het 2de niveau van Duitsland verdedigers gescout worden.

Ik geloof het pas als ik het zie.
 
Viergever gewoon een prima jaar gedraaid begrijp het afzeiken niet.

Viergever heeft inderdaad een goed jaar gedraaid, en is ook gewoon een degelijke speler. Afzeiken vind ik dus ook onzinnig.

Wel van ik dat PSV een niveautje hoger dan Viergever zou moeten mikken als basismateriaal. Bijvoorbeeld met deze Baumgartl. Maar daar kan Viergever dan weer niks aan doen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan