Timo Baumgartl (V)

Ik heb liever dat ze die Halter of Lyanco voor grof geld halen dan weer zo'n gevalletje uit de grabbelbak, waar een mankementje aan zit. Deze speler heeft de degradatie van zijn team ook niet tegen kunnen houden en blijkbaar is er geen BL club die hem wel wil op wil pikken, dus ook hier zal wel weer een smetje op zitten.

Ik heb sinds de periode Reker niet meer zo niet uitgekeken naar het komende seizoen. Wat een armoede allemaal zeg.:bandage:
Een verdediger die in zijn eentje degradatie van een matige ploeg kan voorkomen kost minimaal 150 miljoen. ? Dit lijkt me gewoon een prima speler voor PSV en gezien onze selectie absoluut een directe versterking. En hoezo smetje? Hij heeft een hersenschudding gehad en heeft er daardoor een tijdje uitgelegen. Het is niet zo dat je daarna ineens niet meer kunt voetballen.
 
Ook deze jongen is jeugdinternational. Als hij bij PSV kan doorgroeien, staan Duitse clubs straks in de rij. De nodige wedstrijden gespeeld in de Bundesliga, lijkt me een stuk verder dan een Van Drongelen.
 
Ik heb liever dat ze die Halter of Lyanco voor grof geld halen dan weer zo'n gevalletje uit de grabbelbak, waar een mankementje aan zit. Deze speler heeft de degradatie van zijn team ook niet tegen kunnen houden en blijkbaar is er geen BL club die hem wel wil op wil pikken, dus ook hier zal wel weer een smetje op zitten.

Ik heb sinds de periode Reker niet meer zo niet uitgekeken naar het komende seizoen. Wat een armoede allemaal zeg.:bandage:

Je kan toch niet verwachten dat een verdediger in zijn eentje degradatie voorkomt als de rest van het elftal gewoon tekort komt?

Misschien was Stuttgart wel rijp voor directe degradatie en hebben ze door toedoen van Baumgartl nog play-offs gehaald en die zelfs bijna gewonnen.

Het is maar hoe je het bekijkt...
 
Je kan toch niet verwachten dat een verdediger in zijn eentje degradatie voorkomt als de rest van het elftal gewoon tekort komt?

Misschien was Stuttgart wel rijp voor directe degradatie en hebben ze door toedoen van Baumgartl nog play-offs gehaald en die zelfs bijna gewonnen.

Het is maar hoe je het bekijkt...

Daarnaast zei ik al, als hij echt zo goed was had een BL club hem wel allang opgepikt.
 
Dat maak jij er van; jij legt je daar zo fatalistisch bij neer. Zo bekeken zat Lozano eigenlijk ook in een te hoge klasse voor ons; die kwam ook. Wie niet waagt wie niet wint.
Een hogere klasse is wel mogelijk, maar dan moet dat met huur-, doorverkoop- of afkoopsomconstructies. Dan is daar weer kritiek op hier.
 
Wellicht, maar je haalt zelf het voorbeeld Lozano aan. Die kon toch ook alleen maar worden gehaald door Pachuca flink te laten meeprofiteren van een toekomstige verkoop?

Misschien; misschien had hij ook wel (voor PSV) gunstiger binnengehaald kunnen worden, als ze sec wat meer betaald hadden. Doorverkooppercentage ontkomt tegenwoordig bijna niemand meer aan (tenzij ze als koters worden binnengehaald), alleen de hoogte ervan kan variëren. En met een goede scouting kun je kwaliteit/hogere klasse binnenhengelen nog voordat je er achterlijk veel geld voor neer hoeft te tellen, maar ja, voor goede scouting hoef je niet bij PSV te zijn.
 
Misschien; misschien had hij ook wel (voor PSV) gunstiger binnengehaald kunnen worden, als ze sec wat meer betaald hadden. Doorverkooppercentage ontkomt tegenwoordig bijna niemand meer aan (tenzij ze als koters worden binnengehaald), alleen de hoogte ervan kan variëren. En met een goede scouting kun je kwaliteit/hogere klasse binnenhengelen nog voordat je er achterlijk veel geld voor neer hoeft te tellen, maar ja, voor goede scouting hoef je niet bij PSV te zijn.
Daar heb je ook weer gelijk in.
 
Ik heb liever dat ze die Halter of Lyanco voor grof geld halen dan weer zo'n gevalletje uit de grabbelbak, waar een mankementje aan zit. Deze speler heeft de degradatie van zijn team ook niet tegen kunnen houden en blijkbaar is er geen BL club die hem wel wil op wil pikken, dus ook hier zal wel weer een smetje op zitten.

Ik heb sinds de periode Reker niet meer zo niet uitgekeken naar het komende seizoen. Wat een armoede allemaal zeg.:bandage:
Tja als ze nou Hendrix en Rosario zouden laten gaan naar Bologna voor die 22M, dan gelijk dat geld in Lyanco investeren. Absurde bedragen worden het zo wel, maar die heb je zo terug als je de groepsfase van de Cl haalt.
 
Tja als ze nou Hendrix en Rosario zouden laten gaan naar Bologna voor die 22M, dan gelijk dat geld in Lyanco investeren. Absurde bedragen worden het zo wel, maar die heb je zo terug als je de groepsfase van de Cl haalt.
Het is bewezen dat geld niet het probleem is bij PSV maar de verkeerde prioriteiten! Ook al verkopen zij Hendrix en Rosario, dan nog gaan ze geen verdediger halen voor 15 miljoen. Zo is het al jaren en JdJ lijkt die lijn voort te zetten. Het was voor hem de kans om zijn eigen beleid op te stellen maar jammer genoeg is hij geen personality en leunt nog op de ideeën en visie van Brands.
 
Tja als ze nou Hendrix en Rosario zouden laten gaan naar Bologna voor die 22M, dan gelijk dat geld in Lyanco investeren. Absurde bedragen worden het zo wel, maar die heb je zo terug als je de groepsfase van de Cl haalt.

Het gaat m nu net om dat ene drieletterig woordje...als.

PSV kan dan misschien wat geld hebben, maar dat zomaar met bakken uitgeven,omdat ALS je de CL haalt het er al weer uit is.... Tsja... Dat is niet reëel begroten, dat is gokken.

We moeten niet te makkelijk denken over de CL halen. Ook al zouden we wel de lyanco's van deze wereld aantrekken.
 
Het gaat m nu net om dat ene drieletterig woordje...als.

PSV kan dan misschien wat geld hebben, maar dat zomaar met bakken uitgeven,omdat ALS je de CL haalt het er al weer uit is.... Tsja... Dat is niet reëel begroten, dat is gokken.

We moeten niet te makkelijk denken over de CL halen. Ook al zouden we wel de lyanco's van deze wereld aantrekken.
Het is ook gokken om Berghuis te halen zolang Lozano/Bergwijn niet verkocht zijn. Stel dat beiden alsnog niet verkocht worden, dan zit je met Berghuis opgescheept.
 
Het is bewezen dat geld niet het probleem is bij PSV maar de verkeerde prioriteiten! Ook al verkopen zij Hendrix en Rosario, dan nog gaan ze geen verdediger halen voor 15 miljoen. Zo is het al jaren en JdJ lijkt die lijn voort te zetten. Het was voor hem de kans om zijn eigen beleid op te stellen maar jammer genoeg is hij geen personality en leunt nog op de ideeën en visie van Brands.

Inmiddels heeft Jdj al 2 verdedigers gehaald, en is hij nog steeds bezig met nog een verdediger. Dat heeft Brands volgens mij nog nooit gedaan binnen 1 transferwindow.
 
PSV op hoofdlijnen akkoord met Baumgartl en werkt aan deal met VfB Stuttgart

link

PSV heeft afgelopen week al een akkoord op hoofdlijnen bereikt met centrale verdediger Timo Baumgartl, die momenteel nog bij VfB Stuttgart onder contract staat. De 23-jarige Duitser moet in Eindhoven de opvolger worden van zijn landgenoot Daniel Schwaab, die PSV in mei transfervrij verliet. Schwaab kwam in 2016 eveneens over van VfB Stuttgart, waaraan PSV in 2011 ook al Francesco Javier ‘Maza’ Rodríguez verkocht.
 
Terug
Bovenaan Onderaan