Timo Baumgartl (V)

je post zit vol parabolen. Een mooi weer voetballer haalt nooit dit aantal goals en assists. Labyad, Beerens, Wildschut, dat zijn momentenvpetballers. Berghuis kun je er voor ieder team prima bij hebben voor 10 miljoen, over 2 jaar laat je hem gewoon gaan voor 8 miljoen. Gakpo en Ihattaren gaan genoeg kansen krijgen (ook basis).
Het rendement van Bergwijn was op het begin ook ver te zoeken
Dit is PSV, we spelen champions league en ik vind dat je ook een plan b moet hebben.

Jabde verdediging moet zeker beter worden aangevuld. Maar wie zou jij dan noemen Baumgartl is een bekend talent, bewezen in de Bundesliga, hoezo Is Alvarez dan geen twijfelgeval?
Ja toen het goed ging met Feyenoord ging het met hem ook goed. Volgens mij was hij vorig jaar het probleemkind bij hen i.p.v. het verlengstuk van de trainer te zijn nadat Kuyt gestopt was. Ja parabolen....
 
Ja toen het goed ging met Feyenoord ging het met hem ook goed. Volgens mij was hij vorig jaar het probleemkind bij hen i.p.v. het verlengstuk van de trainer te zijn nadat Kuyt gestopt was. Ja parabolen....
Dat Berghuis voor problemen zou zorgen is een twijfelpunt. PSV moet dit goed uitzoeken en niet afgaan op de mening van Johan Derksen of zo.
Als er van Lozano en Bergwijn 1 speler blijft, dan zou ik ook niet eens voor Berghuis gaan. Zeker niet boven de 12 miljoen
 
PSV lijkt haar zaken achterin goed voor elkaar te hebben. Na de aankoop van Toni Lato en Olivier Boscagli lijkt Timo Baumgartl nu de derde aanwinst achterin voor de club uit Eindhoven. Zowel VfB Stüttgart als de speler zelf zouden akkoord zijn.
Met het oog op de vertrokken Daniel Schwaab wil PSV zich sowieso versterken met een nieuwe centrale verdediger. Boscagli is daar eventueel een optie, al lijkt dat niet genoeg te zijn voor de club uit Eindhoven. De transfersom zou om en nabij de 10 miljoen euro bedragen.
Stüttgart degradeerde afgelopen seizoen met Baumgartl uit de Bundesliga en is dus tamelijk soepel geweest in de onderhandelingen, ook omdat Baumgartl zelf graag wilde verkassen.


bron https://www.psvfans.nl/nieuws/trans...-eindhoven-clubs-zijn-akoord-over-transfersom
 
Vind het allebei interessante kandidaten. Wie het beste past of wie het beter gaat doen, dat zal moeten blijken. Ik mag hopen dat de scouting daar beter op zicht heeft dan ik.

Baumgartl is me bijgebleven, ik vermoed van zijn optreden tijdens het EK <21, maar ik weet niet meer of dat positief of negatief is geweest :unsure:
 
Fout in het artikel: Lato is geen aankoop maar voor 1 jaar gehuurd.
Verder ben ik, hoewel zowel Lato als Boscagli normaal gesproken geen basis zouden zijn, dat PSV zich überhaupt bezighoudt met het aantrekken van verdedigers en toch zover neerlegt voor een cv. Nu hopen dat we die snelle en opbouwende cv wat we vorig seizoen zo misten, bij deze binnen hebben gehaald.
 
Fout in het artikel: Lato is geen aankoop maar voor 1 jaar gehuurd.
Verder ben ik, hoewel zowel Lato als Boscagli normaal gesproken geen basis zouden zijn, dat PSV zich überhaupt bezighoudt met het aantrekken van verdedigers en toch zover neerlegt voor een cv. Nu hopen dat we die snelle en opbouwende cv wat we vorig seizoen zo misten, bij deze binnen hebben gehaald.
Fout in de reactie van IPF, verder ben ik, bijzin, conclusie... wat ben je? Blij, verrast, bedroeft, geagiteerd?
 
Fout in de reactie van IPF, verder ben ik, bijzin, conclusie... wat ben je? Blij, verrast, bedroeft, geagiteerd?
behalve je laatste vraag snap ik werkelijk niets van wat je in je post zegt :D
Ik ben blij maar wacht nog af wat voor soort verdediger we hebben binnen gehaald. Mijn hoop is een snelle en opbouwende cv,
 
behalve je laatste vraag snap ik werkelijk niets van wat je in je post zegt :D
Ik ben blij maar wacht nog af wat voor soort verdediger we hebben binnen gehaald. Mijn hoop is een snelle en opbouwende cv,

Je was een woord vergeten in je originele post. "verder ben ik..." en toen volgde de rest van je verhaal. ;)
 
behalve je laatste vraag snap ik werkelijk niets van wat je in je post zegt :D
Ik ben blij maar wacht nog af wat voor soort verdediger we hebben binnen gehaald. Mijn hoop is een snelle en opbouwende cv,
Het woord blij mist in je post, lees m eens goed na.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Fout in het artikel: Lato is geen aankoop maar voor 1 jaar gehuurd.
Verder ben ik, hoewel zowel Lato als Boscagli normaal gesproken geen basis zouden zijn, dat PSV zich überhaupt bezighoudt met het aantrekken van verdedigers en toch zover neerlegt voor een cv. Nu hopen dat we die snelle en opbouwende cv wat we vorig seizoen zo misten, bij deze binnen hebben gehaald.
Geen opbouwer dacht ik. Ik denk dat die Fransman met die mooie pass er langs komt staan.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Terug
Bovenaan Onderaan